Sunday, August 15, 2010

Goodbye doggy and hello hostdad ..

Idag er det søndag & der er ti dage tilbage inden jeg tager afsted. 

Mine forældre er skilt og havde så min sidste weekend med min far.
Har lavet lidt forskellige ting med min far, og Marianne denne weekend..
Idag tog vi ud og spiste på RIZRAZ inde i københavn, og det sidder bare fast i mit hoved at det hele er lige om lidt.. og min far sad og fyrrede den ene joke af efter den anden.. puha... kommer til at savne ham & hans dårlige humor...

Da jeg så kom hjem efter at ha været i København og skulle hente mine ting, inden jeg kørte hjem til min mor, skulle jeg lige så farvel til Lady - hunden derhjemme... Da jeg ikke når at se hende inden jeg tager afsted. Det var underligt for den hund er altid så glad når jeg kommer derhjem hopper hun op og løber rundt i huset og kan næsten ikke stoppe, så hun bare flyver rundt i stuen :-).. Men goodbye doggy.. 

Igår sagde jeg farvel til en veninde der skulle starte på efterskole idag. Det regnede sindsygt meget igår & hørsholm var en af de byer der havde fået mest regn.. Men jeg ville op og sige farvel. Fik sagt farvel og ah hvor var det underligt.. 
Skulle også ha mødtes med en af mine veninder som også skal på efterskole men fordi det regnede så meget kunne vi nærmest ikke komme ud af døren.. så fik desværre ikke sagt farvel s; ...

Det så underligt at begynde at sige farvel til flere og flere... 
Men det er kun 11 måneder, så ser jo folk igen :-)...

Fredag morgen havde jeg modtaget en mail fra min værtsfamilie, der stod dog ikke så meget, for de havde først set mailen meget sent om aften. og skrev lige hurtigt hej. Da de hedder Larsen til efternavn havde jeg så spurgt om de var fra Danmark, for det lød meget dansk..
Starten af mailen var på engelsk og pludselig var resten på dansk..
Jeg fik det virkelig underligt og det var jo ikke det jeg ville? - det var ihvertfald ikke hvad jeg havde regnet med.. jeg var ret skuffet og var også ret ked af det. Snakkede så med min mor om det, og var vildt forvirret. vidste ikke om det var det jeg ville? jeg ville hen til en amerikansk familie. Men gik og tænkte over det og var meget ked af det ret meget af dagen.. Indtil klokken ti om aften ringede min mor og sagde at hun havde snakket med min værtsfar, som havde ringet fordi han ville snakke med mig, men jeg var ikke hjemme. Så min mor snakkede med ham i en times tid. og ringede til mig lige efter og sagde at hun synes jeg helt sikkert skulle blive hos den familie og vi skulle ikke ændre noget og de virkede rigtig søde..

Da jeg så kom om aften tjekkede jeg min mail og min værtsmor havde så skrevet. Det hele lød godt og jeg blev glad igen. 
For 5 minutter siden sluttede jeg så en telefon samtale med min værtsfar .. Jeg vidste han ville ringe så sad med sommerfulge i maven en time inden.. Men han virker virkelig sød. Jeg glæder mig rigtig meget! snakkede med ham omkring 40 minutter.. & ingen tvivl om at jeg skal blive hos dem! der skal ikke ske nogen ændringer.. Det var dog på dansk, da han er fra danmark, men min værtsmor er fra USA. 
Der er meget at fortælle, men bliver nød til at smutte nu. 
Laver et andet indlæg om nogle dage med nogle informationer om dem og har også fundet ud af en masse om min afrejse.. 

Jeg render dog rundt med en underlig fornemmelse i maven hele tiden. og spørg mig selv, var det nu en rigtig beslutning at tage et år som udvekslingsstudent...
Men JA det er det. det er kun 11 måneder og jeg får de bedste 11 måneder af mit liv..

Alle jer som er taget afsted - håber i har det godt :-)!!

10 DAGE DET ER SINDSYGT!

 - Jeg glæder mig og det hele virker meget mere rigtig efter jeg har fået familie! 






1 comment: