Monday, September 27, 2010

kirke, lektier, kirkegård, sushi..

Kirke idag, var mega kedelig.. Kunne seriøst ha faldet i søvn.
Og egentligt gad jeg ikke i kirke. Jeg må selv vælge om jeg vil med. Men synes ikke rigtig jeg kunne sige nej. For Jud & Klaus, har været så søde til at give mig lov til alt den her weekend. så, jeg tog med.

Skulle så mødes med Mary så vi kunne tage billeder til photophagraphy. Vi kunne vælge mellem kirkegård, eller teamet gammelt. vi valgte så at tage hen på kirkegården. Det ville tage mig 15 minutter at gå derhen, hvilket ikke gjorde mig noget.. men pludselig da jeg kom gående dyttede en bil af mig, og det lignede Sarah bil. Så kom de randomly og hentede mig og vidste ik Sarah kom. Men det var meget fedt :)..
Vi kørte så Mary hjem, også tog mig og Sarah ned til det mest uhyggelige sted nogensinde! tog så de sidste billeder..

Kom hjem og sad og boksede med min biologi rapport som jeg skal omskrive. Ja hun retter den også skal vi skrive den om. og vi aflevere 1 rapport hver uge, dvs. 2 repports hver uge. kill me... thank you..

Tog så op og mødtes med Carla og Cara fra fodbold, hvor vi spiste SUSHI. Wuuuhu i love it.. Det var rigtig hyggeligt..

Mit kort er lukket, der er ikke flere penge. har glemt min kode til min netbank, så kan ikke overfører penge til min konto... Which sucks.. men får en ny kode snart hihi :).. jeg har virkelig brugt mange penge allerede.. må lærer at holde lidt bedre styr på det..

Jeg ville ønske jeg kunne droppe min biologi klasse, når jeg skal snakke med min consler om næste semester vil jeg hører ham om jeg kan droppe det... selvom man skal have biologi, kemi, eller fysik på min skole.. men det er virkelig hårdt og kan ikke lide min lære...

Har været her i Rocky Hill i præcis en måned. Og troede aldrig jeg skulle blive glad. men se mig nu. Jeg er glad. og det kan kun blive bedre :)..


Hvis nogen spurgte mig den første uge om jeg ville hjem, ville jeg sige ja. hvis folk spørg mig nu.. vil jeg sige, tjo jeg savner min familie, jeg savner mine venner, jeg savner danmark og jeg savner københavn. Men jeg kom her for at opleve noget nyt, komme væk fra de trygge rammer, kaste mig ud i en masse nye ting, komme ud over min comfort zone.. Jeg ville fortryde så meget at tage hjem nu. jeg har ikke opnået det jeg vil og jeg giver ikke op. Jeg vil opleve en masse, møde en masse mennesker. det her år, bliver fantastisk, med op og nedture..
& jeg håber da at folk stadig er der når jeg kommer hjem.

Havde en god weekend igen. 4 dages skole WUUHU.. imorgen og onsdag har jeg fodboldkamp.. ville ha spurgt Alison om hun ville tage med mit til mall tirsdag, men det ser ud til fodboldholdet lavet noget tirsdag og torsdag. så vi må se.. godnat ..

Jeg sav

No comments:

Post a Comment