Tuesday, September 28, 2010

regn, regn , regn, regn.....

Det har regnet hele dagen idag. vi er nede på de 18 grader nu. Hvilket jeg synes er ret vildt at det kan gå så hurtigt ned..

Spillede fodboldkamp, og det regnede under hele kampen, og jeg mener styrt regnede. I starten synes jeg det var rart. Men til sidst frøs jeg møg meget, så det var bare ikke sjovt.
Det er den første gang hvor vi virkelig har fået modstand og virkelig skulle kæmpe for at få mål.. men vi vandt , hvilket var vildt ufortjent, da de andre havde spillet. Men jaja :-).. 3-2, ikke dårligt. og nej jeg scorede ikke..
Jeg er totalt pissed over varisty kan have 10 udskiftere når vi kun kan have en???
Idag var det kun JV i bussen, da varisty skulle spille et andet sted. Der er så en anden pige som er Junior, som er meget stille, men rigtig sød. snakker altid med hende. og hun er total enig med mig, med de 10 udskiftere og at vi slet ikke kan holde ud når de andre piger skriger. pludselig i bussen kan de begynde at skrige uden grund. ÅHHHH jeg havde den værste hovedpine idag, også begynder de at skrige. JAJA, jeg ejer ik bussen, men det er mega træls :)..

Er begyndt at snakke vildt godt med en fra USH class, hun er rigtig sød, så det er godt..

Min søde lillebror ringede idag, det var rigtig dejligt at snakke med ham igen. Vidste slet ikke han ville ringe.. Men rart lige at hører fra ham af, hvor alt står til derhjemme. og det lyder som om at for det meste er det hele normalt..

Mødtes med Sarah her til aften og tog op til Starbucks. rigtig hyggeligt.

Har ikke fået lavet mine fransk lektier, men kan jeg nå i studyhall imorgen.. har en quiz i history og en test i biologi.Har ikke fået læst.... not good..

YFU har haft en video konkurrence kørende sidste år.. Hvor udvekslingsstudenter fra YFU fra hele verden kunne være med. jeg har så siddet og se de færdige film, og man kan så stemme på dem..
Jeg faldt over en. Filmen er rigtig godt lavet, og teksten beskriver perfekt hvor man har det..
tag og kig:
 http://videocontest.yfu.org/videos/2010/show.html?vidid=1


Jeg føler mig mere og mere sikker for hver dag, møder nye mennesker hver dag. idag sad jeg med nogle flere til lunch. Fordi det regnede sad vi indenfor sad så med Becky og nogle volleyball piger, meget hyggeligt. Alison var der ikke idag..

Godnat.. ønsk mig held og lykke for min quiz og min test imorgen, som jeg ikke har læst op på :-)...

No comments:

Post a Comment