Wednesday, September 29, 2010

L-O-R-T-E DAG

.. har fået af vide at jeg ikke skriver helt pæne ord her på min blog. men idag har jeg lov til at kalde for en lorte dag!!!!!!!!!!!!

Jeg kom i skole, og havde min history quiz, som gik ok... I photography er jeg lidt på skideren. da jeg valgte at mikse vores opgave. Vi måtte kun vælge en af tingene. men da jeg synes kirkegården blev lidt for ens, valgte jeg at gå hen til det gamle. NOT GOOD. han fortalte så, at hvis vi ikke gør hvad opgaven går ud på, falder vores karakter.. ups..
Matematik .... vi skulle fremlægge vores projekt. Hvilket gik godt, og tror jeg fik et A for det.. Vi fik så vores test karakter. jeg var den dårligste i klassen. fortæller senere...
Biologi var min lærer så sød at give mig lidt ekstra tid i study hall.. tror jeg klarede den test ok. måske lidt til et C...
Philosophy har jeg ingen problem, jeg har Mary så laver projekter med hende..
Gym class. Var noget så ubehageligt. Var begyndt at snakke med Alison til gym. sidst hun var med var i torsdags.. men idag ignorede hun mig totalt, og snakkede kun med Mellory.. og jeg plejer også at snakke med Mellory, men hun ignorede mig også.. Hvilket var rigtig ubehageligt... og følte mig bare slet ikke tilpas. heldigvis har jeg Amanda og Dennise.. men stadig..

Jeg er blevet spurgt af en af pigerne fra mit "gamle" lunch bord hvorfor jeg ikke sidder med dem mere. vidste ikke helt hvad jeg skulle svarer... men idag var jeg virkelig itvivl om jeg skulle sidde med Alison og Becky efter Alisons opførsels... Dem fra mit gamle bord er dog rigtig søde, og siger jeg bare kan komme og sidde med dem, hvis det ik funger med de alison og becky.
Nå men, jeg prøvede så at fører en samtale med dem. og det gik totalt i vasken. virkelig akavet. de to sad bare og snakkede sammen. Alison vendte nærmest ryggen til mig... havde bare lyst til at tage mine ting og gå min vej ..
Fransk var godt som altid, da jeg har Carla og hun kan altid få mig til at grine..

Mit ben gjorde ondt i gym class. Så gik ned til ham sports lægen og sad og ventede i 30  minutter før det endelig blev min tur.... han sagde hvis det gjorde ondt skulle jeg ikke træne idag. og det gjorde ondt. så skippede træning. snakkede bare med Alexa, da hun heller ikke må spille.. Deres træning var rigtig let idag, da det kun var JV der trænede sammen. Ved ikke helt hvad Varisty lavede...
Men de var senere færdige og mig & carla gad ikke tage hjem for at være der i 20 minutter også skulle ud igen. så vi spurgte om det var muligt at vi kunne kører med nogen op til team dinner.. de sagde ja. og vi ventede lidt. og gik så ud til dem og vi spurgte højt 3 gange om vi kunne kører med nogen. ingen svarede os.... til sidst gik vi bare hen til en og spurgte .. og hun var ikke glad for det... og hun snakkede slet ikke til os under hele turen op til restauranten.... virkelig latterligt.
Sad så med nogle af senior pigerne da vi spiste, hvilket var rigtig rart. og de virker rigtig søde. men så vil de altså heller ikke mere end bare at være nice... og pludselig siger de da vi sad og snakkede om vi havde fået venner, " yeah but we are your friends" jeg var bare, okay så kan jeg kalde mange fra skolen mine venner...

Grunden til jeg har haft en Lorte dage.. er fordi, jeg altid har skulle kæmpe så meget med matematiken.. det er virkelig ikke min stærke side. også klarer jeg denne her test så mega dårligt. det var virkelig pinligt!! og er så træt af skulle kæmpe så meget med det.. og nu skal jeg sidde og kæmpe med det her over også, for at jeg ikke dumper ... og oveni har jeg biologi som jeg priotere højt da jeg har så mange afleveringer i det fag.. så jeg får ikke læst ordenligt på min matematik... også kom alt det med Alison oveni og alt det med pigerne fra soccer... da jeg kom hjem begyndte jeg bare at græde og kunne slet ikke snakke med Klaus og Jud, om det med min matematik og det med pigerne fra fodbold uden jeg var ved at græde...

Jud og Klaus har virkelig været gode til at få mig til at føle mig hjemme. og jeg føler mig hjemme!! og hvis jeg ikke følte mig tryg her hjemme og jeg ikke havde Carla.. Så havde det her godt nok været hårdt. er så glad for jeg har Mary, & Sarah.. er ikke helt så tæt på Evelyn...

men det har været en hård dag idag, har fået en masse nedture, som bare bliver til et stort mess når de bliver blandet sammen... godnat. klokken er alt for mange...

No comments:

Post a Comment