Friday, October 1, 2010

fri fra skole, shopping, ny telefon, skadet ...

Nå har ikke lige fået opdateret siden tirsdag. Så meget interresant er der ikke sket..

Men onsdag, fandt jeg så ud af jeg heldigvis ikke var den dårligste i matematik! men det er stadig en rigtig dårlig karakter jeg får.. & efter Alisons opførsel, vidste jeg ikke helt hvor jeg ville sidde... Da jeg skippede svømning ( man kan tage 2 dage fri ), snakkede jeg ikke med hende, men da vi skulle gå til lunch gik hun rigtig hurtigt. Spurgte så Amanda om jeg måtte sidde med dem. Og hun sagde ja selvfølgelig..

Efter skole kørte jeg med Sarah hjem til Mary.. Hvor jeg var i en halv times tid. Da de begge skulle på arbejde. Det var rigtig hyggeligt :-).

Mit ben gjorde gjorde vildt ondt når jeg bare gik og det plejer det ikke... Så kom op og begyndte at opvarme, og kunne slet ikke løbe.. så jeg måtte sidde og se på hele kampen. Det var op til mig selv om jeg ville spille. selvfølgelig ville jeg det. men kunne slet ikke løbe. Vi vandt 4-0..

torsdag ... Vi havde 45 minutters homeroom, mega kedeligt. og skolen er ved at gå helt amok for noget der hedder NEASC kommer i næste uge. Det er en gruppe mennesker der skal se hvordan lærene underviser, skolens faciliteter, bare i det hele taget cheke hvordan en normal dag på Rocky Hill High school er... og de vælger så om skolen bliver accepteret som en skole så det er lettere for eleverne at komme ind på college.. så alle lærene er totalt stresset og alle eleverne er ved at dø af grin over alle de posters skolen hænger op på gangen om alt muligt, vi ikke aner hvad er..
 var oppe og snakke med min consler, om han kune sætte noget igang snart. og begyndte at græde derinde. virkelig underligt... Alison kom og spurgte mig hvorfor jeg ikke kom ud til dem til lunch og egentligt ville jeg gerne ha sagt at jeg ikke følte de gad at have mig der.. som jeg normalt ville ha gjort i Danmark. Men efter det med min consler var jeg helt nede. så sagde bare ehm ved jeg ikke... Sad så med dem..


Der var ikke fodbold træning. Da det har regnet voldsomt meget! men kunne alligevel ikke spille..
tog hjem og slappede af, rigtig rart. tog op i wallmart fik pengene tilbage for min telefon da jeg skal have en der kan sende smser og ringe til Danmark..
Klokken lidt over seks kom Sarah og hentede mig, også kørte hende, evelyn og jeg til Westfarms Mall.. Jeg ville have nogle wedges til bryllupet og fandt nogle men de havde ikke min størrelse ... meeeeeega træls..

Kørte så i Wallmart med Sarah efter, fordi min mor hjemme i Danmark ikke kunne bestille telefonen på nettet.. men skulle have et helt specielt abonnoment, så skulle ringe min mor op i Wallmart, så hun kunne snakke med ham manden.. også går min telefon ud. Så typisk. og Sarah mobil kan ikke ringe eller sende internationalt.. prøvede at forklarer ham manden hvilken telefon det var. og han var åbenbart snot dum og at fattede bjælle. måtte så skynde mig hjem for at ringe min mor op igen. For det var 3 om natten der og lige sige der ikke skete mig noget. mobilen gik ud...

Idag har jeg fri fra skole. for om 2 timer kører vi til New York. ikke the city, men staten.. vi skal til Rochester.. Judis kusines søn, skal giftes imorgen...Så skal nok blive rigtig godt :-).. glæder mig og det er rart at have idag og mandag fri fra skole..

Nu vil jeg stå op, klokken er tyve over 7 om morgen, gå i bad, ligge mit ny vaskede tøj sammen, rydde op også pakke.

Det blæser helt vildt udenfor, og hele himlen er grå, men tror alligevel det er 25 grader.

Mit humør er normalt igen :-)..  hav en god weekend !

Fodbold kamp sidste fredag

På vej til fodboldkamp sidste fredag


Ude at tage billeder med Sarah.

The Durham fair

No comments:

Post a Comment