Tuesday, September 21, 2010

shopping, Massachusetts, movie, church, homework ...

.. Jeg gik glad i seng fredag aften. Vågnede lørdag morgen,Sarah & Mary kom og hentede mig halv tolv. Hvor vi satte kurs mod Massachutts, for at shoppe. WUHU :-).. Det tog ca. en halv time før vi var der. Ja connecticut er ikke en stor stat. Men det mall vi tog til, var større end dem her i Connecticut..
Det var vildt fedt og er blevet forelsket i butikken forever 21... Alt er billigt og vild fedt.
Jeg gik lidt amok med shopping, men det var rart og følte egentligt jeg havde lov til det. Jeg købte.
2 t-shirt, 2 cardigans, et par converse og noget makeup.
Det skal lige siges at er par converse koster 250 kr. her.. hvor fedt er det!!
Vi kørte hjemad, Sarah satte Mary af, kom lige ind og hilste på hendes forældre hurtigt og efter kørte Sarah hjem og skiftede til hendes kæmpe bil.. Hun havde hørt i hendes mors, og tror der kan være 7 mennesker i den bil hun rigtig kører i til skole... Mødte så hendes søster, bror, far, 2 katte hund. De var alle rigtig søde .. De havde en hot tub.. det var vildt rart at komme derhjem. Det mindede lidt om mit eget hus derhjemme med børn og ting og sager rundt omkring :)..
Hun satte mig så af og var alene hjemme i omkring 2 timer.. Lavede mig lidt pasta, slappede af osv...
Sarah kom så og hentede mig, og vi kørte hen til Mary som bor 5 minutter i bil væk fra mig. Denise ( fra min P.E class) & Evelyn, kom så. Har aldrig mødt Evelyn før. Vi så "letters to juliet".
Rigtig god film.
Sarah kørte mig så hjem og jeg gik glad i seng. Jeg havde haft en fantastisk god dag!! De piger var rigtig søde - kan rigtig godt lide at være sammen med dem!

Søndag.. Tog i kirke, hvilket var meget anderleds end hvad jeg er vandt til både udsendet på kirken og musiken og det hele. Men det var fantastisk...
Jeg kom ind og det hele var helt nyt og moderne. Kirken blev somsagt bygget for 1 år siden.
Der var en slags cafe med en masse ting og sager, og kaffe og the..
Alle var rigtig søde og Jud var rigtig god til at gå hen til folk og præsentere mig. Hvilket var rigtig rart og alle tog godt imod mig. og folk var meget interreseret..
Men vi startede ud med at synge 4 sange , alle stod op, en stod og dansede og folk stod med hånden oppe i vejret. Det var rigtig livligt. & jeg blev helt glad af at se , høre og synge med. Det er mere moderne musik.. Da præsten så startede listede alle børne ud og gik så med dem ud. Vi havde Youth Group. Hvor vi har en slags lære, så sidder vi og snakker lidt om nogen forskellige emner. og parlleliseret til biblen.. Hørte noget musik og snakkede lidt om hvad vi havde lavet i ugens løb..
Alle de unge var rigtig søde . 3 af dem er freshmens og en pige er junior, så samme alder som mig. også 2 drenge der var lidt yngre.. De går desværre ikke på min skole. Men de var rigtig søde, og var lette at snakke med :)... Efter hilste jeg på lidt flere mennesker, spillede baseball med børne og airhockey..
Tog så til Wal mart, jeg skulle købe nogle ting. Togefter hjem og prøvede at starte på lektier, men kom aldrig helt igang..
Vi tog så op til kirken igen. Og mødte endnu flere mennesker. Vi startede ud med 4 sange igen. WUHU i love it :D! Præsten snakkede så om hele forløbet med at bygge kirken og forskellige mennesker kom op og holdte tale. Kan rigtig godt lide præsten, han var rigtig god . Jeg blev hurtigt fanget og synes det var spændende ... Vi spiste så lidt mad, snakkede lidt med folk. Mødte så en dreng som ikke var der om morgen som også var junior.. Tog hjem omkring halv otte og startede på mit lorte essay. Fik langt om længe lavet det.. Fik lavet lidt lektier og gik så i seng..

& faldte i søvn med en god fornemelse i maven.
-Søndag havde været rigtig god. Jeg kunne godt lide kirken, det var en positiv oplevelse. Alle tog godt imod mig og snakkede med mig..
Jeg fik rigtig mange komplimenter for hvor godt min engelsk var og at de var rigtig overrasket. & at min accent ikke var så slem. Hvilket var dejligt at få afvide :-)..
- Jeg havde i det hele taget haft en fantastisk god weekend.. & var glad for at ha været sammen med pigerne, da det var rigtig hyggeligt og de er rigtig søde..

Idag vågnede jeg op og gad egentligt ik i skole.. Det var min mors fødselsdag så sendte hende en sms.. havde lidt hjemve. men kom afsted og skolen igang .. Alt var fint.
Vi var i the dark room i photagrophy.. I LOVE THIS CLASS. vores lærer er virkelig sjov og rigtig god. og det er nogle rare mennesker der i klassen... De havde forkortet hver klasse. Så vi havde 40 min tilovers  før vi havde fri.. Sad med Alison & Becky igen til lunch. Alison havde spurgt om jeg ville med dem til the mall efter de havde været til Cross country.. men de 40 minutter vi havde var bare fordi alle pånær seniors skulle gøre noget med skolen. Så the principal snakkede bare lidt om nogle ting han var irriteret over .. hæhæ..
Jeg tog ikke til træning idag, da mit ben stadig gjorde ondt.. Mødtes med min træner efter skole og han tog mig hen til sportslægen, ved ik hvad jeg skal kalde ham.
Han kiggede på det og strækte mit ben ud hvor jeg skulle give modstand... Og mit ben begyndte at løsne op. Virkelig rart! Så jeg skal hen til ham imorgen før min kamp også strækker han det ud igen og gir mig noget is. også er jeg klar til at spille :-)..

Tog hjem, snakkede i telefon med min momsi.. Fik snakket nogen ting igennem.. Og er stolt af mig selv. Fik ik tårer i øjne en eneste gang. Min hjemve er så meget bedre! Men det var rart at snakke med min mor og fik ønsket hende tillykke med fødselsdagen.
Tog så til the mall med Alison og Becky, de kom og hentede mig. Det var rigtig hyggeligt - Becky er ret sjov. Købte noget makeup.. men de 2 piger er også rigtig søde ..

Det var helt underligt ikke at være sammen med Carla. Da jeg har været sammen med hende hver weekend siden jeg kom.. men vi havde så meget at snakke om i dag i fransk..
Jeg har nu sendt alle papirer vdr. Niagra falls. så jeg tager med. Glæder jeg mig til til!


Men kan nu gå glad i seng.. Jeg er ved at få mig nogle venner :D! godnat..

ps.. det var 25-30 grader idag og vil det være resten af ugen..

No comments:

Post a Comment