Wednesday, September 22, 2010

potatoe in my purse.

En helt normal skole dag idag...
Fik min quiz tilbage i geometry, jeg klarede mig af lort. Hvilket ikke overrasket mig da min stærke sidde ikke er matematik. Hun sagde hvis vi havde brug for det, kunne vi blive efter skole i morgen også ville hun hjælpe mig. Hun ved godt at jeg har problemer med nogle af tingene..Da vi har en stor test på torsdag. Så regner med jeg bliver efter skole og ikke tager til træning igen igen... 
Jeg gik op til min counsler idag for at hører hvad skolen kunne gøre for at finde en ny familie til mig.. Da Nancy havde sagt hun ville give skolen besked. Han sagde de kunne sende nogle mails ud... Hmmmm, lød ik som om skolen kan gøre så meget ved det... Men når jeg ikke tænker på alt det med at skifte familie er jeg ikke ked af det. Så jeg tror jeg venter til at arbejde på noget efter min tur til Niagra Falls... Så ved ik hvor meget skolen kan gøre... 
Jeg ville ønske jeg kunne skifte min biologi klasse ud. Da jeg altid sidder med lektier, og biologi rapporter engang om ugen.. & det er det fag der stresser mig mest... Men på min skole skal jeg have det... LORT.

Vores kamp var aflyst, hvilket var okay for mig, synes nu det er rart med den her pause..
Tog så hjem til Carla direkte efter skole, med den gule skolebus hæh.. slappede af, lavede amerikanske pandekager, så MTV for første i 25 dage siiiindsygt, slappede af, spiste aftensmad og vi kiggede på philosophy testen. Da både Sam, Carla og jeg har den samme lærer og får den samme test imorgen. kan ikke huske noget af det.. Hvilket ikke er godt..

Jeg kan virkelig mærke jeg bare er helt væk i skolen. har haft en at for lang pause, og noget af det skal jeg virkelig kæmpe med. Jeg glæder mig til at få karakter så jeg kan se hvor jeg ligger henne og om jeg behøver gøre en større indsats...

Idag til lunch synes nogen drenge det var sjovt at kaste med potatoe tops, som er noget man får med hvis man køber mad i skolen.. De er meeega usunde, men smager sindsyg godt.. Nå men pludselig kom der en flyvende hen imod mig og endte i min taske.. tænkte ik over det eller efter 30 sekunder kiggede jeg ned og så jaaa potatoes top var så endt i min taske hmm lækkert... synes drengene ved bordet var ekstremt sjovt og drengen der havde kastet den var total flov...

Nå men min dag idag har været god. Det var dejligt at være samm en med Carla igen - for kan snakke med hende om alt, og er ik bekymret for om hun går bag min ryg og siger noget til nogen...


Jeg er simpelthen så træt og ville ønske jeg kunne sove mere. men jeg har fuld knald på hele tiden.. og skolen er ikke helt begyndt endnu... ÅHH... må bare vænne mig til det, næste år er det gymnasie og det er værer og der tæller det hele.... godnat.

No comments:

Post a Comment