Thursday, September 23, 2010

manicure

Intet specielt i skolen. Fik en af mine USH opgaver tilbage .. hahahaha.. ok har nok aldrig klaret mig så dårligt. men den anden havde jeg klaret godt :-)... Min philosophy prøve tror jeg gik dårligt..
I fransk timen ( det er min sidste time ) ringede kontoret og sagde de ville have jeg kom derned 5 minutter før timen sluttede. Først tænkte jeg bare ehhhm jeg har da ik gjort noget forkert og efter tænkte jeg måske var det noget med værtsfamilie sitauationen... kom derned også var det bare at de ikke ville skrive papiret under med at jeg skulle have fri fra skole i 2 dage.... For skal have fri næste fredag og om mandagen, da vi skal til bryllup i New York.
Efter skole gik jeg hen til min matematik læres klasse værelse.. Var der i 40 minutter - tror jeg fik forstået nogle af tingene nu :)..
Tog så hjem, og lidt over 4 kom Mary og hentede mig. Vi kørte så op og mødtes med Evelyn og fik manicure.. living the american life - hæhæhæ.. 12 dollars ikke dårligt . Er faktisk ret tilfreds med farven jeg valgte, da det var en udfordring.. Men det var rigtig hyggeligt og tog så i "Big Y" med Mary, som er et supermarked..

havde en hyggelig aften med Jud & Klaus - og prøvede at få lavet mit USH lektie, men fik det aldrig lavet.... selvom de gerne ville ha hjulpet mig. Men jeg kunne slet ikke koncentrer mig.. jeg er vildt træt hele tiden!

I morgen er det Oliver min lillebrors fødselsdag - Så TILLYKKE OLIS :)!
Det er lidt underligt at jeg ikke har været der til min mors og ikke er der til Olivers fødselsdag.. Når jeg tænker på det bliver jeg lidt ked af det...
Men mit humør er så meget bedre nu :) & jeg er begyndt at være mere og mere afslappet for hver dag.. Jeg er dog vildt træt hele tiden...

Jeg har allerede lært en masse om mig selv - og taget mig selv i nogle situationer hvor jeg troede jeg ville reagere anderleds... men jeg lærer virkelig af det her år. og fortryder slet ikke nu at jeg tog afsted.. Selvom det har været hårdt & der kommer nok nogle hårde perioder senere hen..

No comments:

Post a Comment