Friday, September 24, 2010

at frygte træning

Normal dag på Rocky Hill High School...

Jeg var rigtig nervøs for at komme til træning idag.. Jeg føler slet ikke jeg er en del af holdet, og kan ikke finde min plads om de ser mig som senior, junior, midtbane, forsvar... Folk var nu meget søde og spurgte indtil hvorfor jeg ikke havde været der...
Da vi skulle være to og to. begyndte alle og råbe navne.. Heldigvis spurgte Giana mig om jeg ville være sammen med hende ...
Kan slet ikke finde ud af det hold... Nogen gange er de søde, snakker til en, andre gange ignorer de en fuldstændigt og man føler sig som den støreste taber.... Hvilket ikke er særlig rart...
Heldigvis sluttede vi en time tidligere idag da vi har kamp imorgen...

Klaus og jeg var på vej ud for at lave en bank konto til mig. Men jeg er total forvirret over min kontoer i Danmark. Da jeg har glemt min kode til min netbank.. Bad så min mor om at ringe mig op.. Og da vi snakkede brød jeg pludselig sammen.. begyndte bare at græde.  Ved ikke lige hvad der skete med mig... Men vi oprettede så ikke en konto, da jeg ikke kan se det smarte i det. Da det ikke vil fungere som jeg gerne ville have det.

Jeg har været total følsom idag.. Og savner virkelig at man har nogle gode venner man ved der altid vil hjælpe en.. Er så glad for jeg har Carla.. Har fået afvide af så mange at folk her går bag hinandens ryg, folk er bitchy og man skal passe på hvad man siger...
HMMM rart at få afvide.
Men har ku mærke det lige fra starten..

Vil gå i bad, så sove også imorgen har jeg soccer game, og det er udebane, en bus tur endnu engang, som jeg ikke bryder mig om... men efter skal jeg se fodbold kamp, som bliver spillet på skolen med evelyn, sarah og mary, glæder jeg mig til.. Efter skal jeg hjem til Michelle sammen med en masse andre. skal nok blive en god dag :-).. så ser jeg frem til..

Dagen konklussion. Jeg er total forvirret.... og forstår ikke hvorfor jeg er ked af det?
Men det med at føle sig usikker hele tiden er virkelig ubehageligt.. og lærene sagde jeg ikke sagde meget i timerne... ja hvad havde de dog regnet med??
Jeg kan snakke meget udenfor timerne, men siger aldrig særlig meget i timerne i Danmark.. og jeg aner ikke hvorfor - og det er noget jeg altid har fået afvide... noget jeg må arbejde på....

No comments:

Post a Comment