Saturday, September 25, 2010

soccer game, football game, Chicken nuggets and the movies..

Nåååå intet wuuuhu i skolen. 35 grader udenfor, ja i drømmer ikke om hvordan det så er at sidde i et klasseværelse uden aircondition... også har jeg en klasse hvor der er aircondition - men vi skulle så være udenfor idag.. for engang skyld havde man lyst til at hoppe i skolens ulækre kolde pool..

Vi kørte så i bus i over en time på vej til vores fodbold kamp. Der var vildt meget trafik så det tog lige dobbelt af hvad vi havde regnet med.. Det var utroligt rart at have Carla der. Jeg følte mig meget mere tryg og ikke alene...
Kampen gik igang og mit ben gjorde nuller naller - og mine ankler havde så også valgt at de skulle gøre ondt.. Hvorfor?? Jeg løb som om jeg havde skidt i bukserne, spillede af lort.. scoret endnu et mål , hvilket nu var meget nice.. Vi kørte så den lange tur hjem igen, og vi var vildt forsinket.. og da der var 2 minutter tilbage af bus turen. Vælger vores gule skolebus, at stoppe på den mest trafikeret vej i Rocky Hill, og ville ikke starte igen... Vi valgte så at hoppe ud af bussen og kunne gå hen til skolen på 5 minutter...

Jeg klædte så hurtigt om. Hvilket var ekstremt ulækkert, da jeg havde haft det utrolig varmt til kampen - lad os bare sige det sådan... Nå men mødtes så med Sarah, Evelyn & Dennise..
Skal vi bare sige at jeg var ekstremt skuffet over det her. Jeg havde forventet, råben og skrigen, sindsyge cheerleaders der hoppede i luften og lavede fancy ting, bandet der spillede nice musik, alle ville stå og råbe : GO HILL!! .. og sidste men ikke mindst at Vi i det mindste ville fører?
Næ nej det her var hvad der mødte mig. Alle rendte rundt. forældre sad og så på. Cheerleaders tog venstre arm op klappede staves til " S C O R E " hoppede et lille hop gik frem også tilbage.. og råbte "go rocky hill " . Bandet var ok - ikke det jeg havde regnet med.... Min konklusion er bare, jeg har set alt for mange film!!

Da jeg ikke havde fået noget mad i 7 timer, kørte vi lige forbi Macen med Sarah kæææmpe bil.. Købte mig en Nuggets menu åhh hvor jeg dog havde savnet nuggets... De smager dog anderleds her - de er ikke helt dårlige.. Men synes nu de europæiske er bedre.. De har meget mere at vælge i mellem her. Which I think is pretty awsome!

Vi kørte så hen til Michelles hus. Hold da op - det er hvad man ser på film! vi satte os ned og snakkede lidt .vi var omkring 11 mennesker. Pludselig siger en af pigerne hun virkelig gerne vil se " Easy A " . Efter 10 minutter var vi alle inde i bilerne og havde så valgt at tage i biograffen.
Klaus og Jud havde sagt jeg skulle være hjemme klokken 11. Hvilket ikke helt passede med hvorfor filmen ville slutte. Ringede så og spurgte om det ville være ok at jeg først var hjemme klokken 12.. Sagde de så ja til.. WUHU...
Jeg elsker at de kan kører her, det er vildt fedt ...
Filmen var rigtig god og var hjemme 12:10.

Nå men en god dag idag :-).. Har oplevet noget mere amerikansk.. Tror jeg havde en dårlig dag igår, og når man så får hjemve oveni, bliver det hele bare endnu værre.. Vil se frem til i morgen aften. Ikke i morgen formiddag da jeg skal lave 3 biologi rapporter. ja min lærer er sindsyg.....
Godnat - klokken er 07:25 i Danmark, hvilket er underligt at tænke på. Det er i det hele taget underligt at tænke på at jeg er på den anden siden af jordkloden. og for præcis en måned siden stod jeg i Kastrup Lufthavn og skulle til at sige farvel . og en måned efter kan jeg skrive om det her !! godnat :)

No comments:

Post a Comment