Sunday, October 24, 2010

6 timers shopping, homecoming dance, græskar...

Igår lørdag stod jeg op og begyndte at bage mine ynglings coockies...
tja - lad os bare sige det gik ikke så godt :-)..
Jeg havde ik lige tænkt over jeg skulle omregne alt...
Så det var en større opgave - og var totalt stresset til sidst..
Nå men fik bagt nogle sten hårde coockies, som skulle sælges til homecoming dance...

Efter tog jeg hjem til Carla hvor Rick kørte os til Westfarms ( Mall ) ..
Vi hentede Alee, en af Carlas veninder, kendte hende ikke og har aldrig set hende på skolen.
Meningen var at en af Carlas andre veninder også skulle komme Shannon, men hun havde fået
stuarrest. Det bruger de meget her henne..
Men det endte med hun fik lov til at tage afsted, så hun mødtes os..
Vi havde det virkelig sjovt... Tror ikke jeg har grint så meget, siden jeg forlod Danmark :-)...
Vi shoppede fra klokken 12 til klokken 6...
Jeg fik købt lidt forskelligt. og mine drømme sko. Mine sorte ruskind wedges :)!!!!
Vi ledte efter kjole til Carla som hun kunne ha på til Homecoming dance..
Efter 5 timer fandt vi det endelig!!


Efter tog Carla og jeg hjem og gjorde os klar..
Når jeg hører om homecoming dance fra andre, lyder det som om det er noget stort.
Folk har dates og går ud og spiser før osv... men det er 3 eller 4 år siden vores skole virkelig har haft en god homecoming. Næsten ingen gad at komme igår. Synes jeg var nederen det kostede 5 dollars dvs 30 kr... hvis det var kedelig kunne de jo altid gå igen....
Vi fik lokket Sam med os hæhæhæ :-)...
Var i totalt fest humør. det mindede mig om en normal fredag eller lørdag i danmark. først shopping også hjem at gøre sig klar til fest.... og da jeg ikke rigtig har været til nogen fest i 2 måneder, skulle jeg bare hen og fyrrer den. om jeg så var en af de eneste på danse gulvet..
Vi kom så og der var ca 100  mennesker og alle dansede.. Så fik fyrrede den og ikke alene :-).. mange af mine veninder var der ikke , fordi de er møg kedelige.... og drengene som jeg snakker med fra skolen var der heller ikke.. men havde det sjovt alligevel :-)...
Da klokken var halv ti begyndte folk at tage hjem. så klokken halv elleve var dansede gulvet tomt og vi blev hentede. Det sluttede klokken elleve...
DJen var rigtig god, de havde hyrret en Prom DJ..  Mange fra student counsil var der slet ikke - selvom de skal.. og de havde ik taget så mange af mine coockies. da de havde så meget kage i forvejen..
Men det var en sjov aften :)!!

Idag stod jeg op og kørte i kirke med Nancy, Sam & Carla... Sam & Carla er i korret i kirken, så de skal være der 45 minutter før gudstjenesten starter.. Så Nan & jeg gik en tur - det er begyndt at være rigtig koldt. men vi kiggede på alle haverne hvor de har pyntet udenfor, pågrund af Halloween, rigtig sjovt og utroligt så meget de gør ...
Deres kirke er meget større end den Jud og Klaus går i.. Men det var meget sjovt at opleve. den gudstjeneste vi var til mindede meget om en helt normal dansk gudstjeneste...
Efter snakkede Nan og jeg med nogle forskellige mennesker, som Nan ved bor i Rocky Hill, eller har gjort og fik spredt budskabet om at jeg leder efter en familie.. Vi snakkede med en slags leder i kirken og vi fik lov til at hænge et opslag om at de leder efter en familie i Rocky Hill for en udvekslingsstudent.. Så Nan arbejder på noget - og hun fortalte mig at hun havde sendt endnu en mail til min counsler og hun havde sendt en til skole inspektøren og håber de kan få det fortalt til lærerne på skolen..
Så håber der snart kommer noget frem!
Men det var meget interresant i kirken. Det er i old Wethersfield og det er den ældste by i Connecticut..

efter tog vi ud og købte ind og købte græskar..
Så tog vi hjem og skar græskar - rigtig hyggeligt...
og lavede ristede græskar kerner .. MUMS..

Nu sidder jeg hjemme igen og skal til at lave lidt historie og få sendt en mail til min geometry lærer om hun måske kan mødes efter skole og forklarer mig lektierne, for jeg forstår næsten intet...

Jeg har haft en fantastisk god weekend :-)!!
& orker næsten ikke i skole imorgen... men skal nok blive godt - da jeg godt kan lide at gå i skole herhenne, selvom jeg nogle gange er ret lost..

Hvis jeg ikke får hjemve inden tirsdag er jeg stolt af mig selv!! for så har jeg ik haft hjemve i en uge..
eller når jeg mener hjemve.. jeg savner selvfølgelig min familie og savner en masse ting ved Danmark. men sådan at jeg ikke er ked af det og har lyst til at tage hjem :-)...

No comments:

Post a Comment