Tuesday, October 26, 2010

2 måneder... & mit julegave ønske.

For 2 måneder siden satte jeg mine ben på amerikansk jord..
& 2 måender efter sidder jeg her og har allerede oplevet så meget på kun 2 måneder.
Både gode og dårlige.. men alt sammen noget jeg kan tage med hjem som en "gave"
Det har været hårdt og jeg har haft det helt fantastisk.
Jeg har lært virkelig meget om mig selv...
& jeg har lært så meget om America som jeg slet ikke kendte til...

Jeg er virkelig glad for jeg er taget afsted - selvom jeg nogle gange tvivlede om jeg virkelig turde hopppe ud i det her... Selvom jeg har sagt til mig selv nogle gange hvorfor gør jeg det her?
Men for at være ærlig er jeg stolt af mig selv. ved godt der er vildt mange udvekslingsstudenter fra hele verden.. men jeg er stadig stolt af mig selv!! Det her har ikke været en let opgave - ved ikke helt hvad jeg havde tænkt på hjemmefra... og føler egentligt at det her udvekslings år først lige er begyndt og før jeg for set mig om.. skal jeg hjem igen ...

Nåååå men jeg har fundet ud af at det er 100 % sikkert at jeg kan komme til Hawaii.. okay okay såå nice!!!
og snakkede med min counsler idag og han sagde jeg godt kunne få fri både i December til West coast trip og i febuar eller marts til Hawaii...
har tjekket fly billetter og en fly billet frem og tilbage fra hawaii i marts ville være 1.000 dollars. hvilket er over hvad jeg ville betale for selve turen....
billetterne til Vegas og Los angeles ville være 300 ialt, hvilket er fint..
Kunne rigtig godt tænke mig at komme på begge ture.. men ved ikke hvad jeg skal vælge....
så mit julegave ønske ville faktisk være penge til en fly billet til Hawaii....
overvejer at hvis jeg har mulighed for det, så måske babysit få gange, da jeg hurtigt kan få sparret lidt penge sammen....
Lige til jeres opdatering - det er en let gave ;) hehehe...


min dag idag har været god.. har fundet ud af at vores karakter vi fik sidst, var kun halvvejs 1 quarter.. så i næste uge får jeg karakter for det quarter 1... hvilket jeg er glad for!!
Min fremlæggelse i U.S H tror jeg gik okay :)..
træning var fint løb 2 km - efter ventede jeg på Cara så jeg kunne kører med hende til team dinner.. Gik så ind i hallen og så Vollleyball pigerne spille, de var foran da jeg gik .. og de er kommet videre til kvalifikationerne til Stats mesterskabet.. så det er flot :-)..
Team dinner var meget sjovt... Nogle af Sophomoresne er virkelig søde og sjove!! og juniors der kan jeg kun lide Cara ... og seniors hmmm - nogle gange er de rigtig søde og idag da mange var gået sad jeg og snakkede med 4 af seniorsne og 2 af sophomoresne var der og det var virkelig rart normal pige snak ... men nogle gange er jeg i tvivl om de griner med mig, eller ad mig.. rigtig ubehaligt nogle gange.. men alligevel er de rimlig søde.. men ved ik om det er fake..

Nå i morgen "flytter" jeg ind hos Nancy & Rick for 9 dage imens Klaus og Judi er i Danmark.. Glæder jeg mig til !! har været der rimlig meget på det sidste ..
og nancy sagde op igår hun ville ikke være area rep mere.. så de skal finde en ny area rep. hun vil være min area rep indtil de har fundet en ny.. men forstår hendes grund! men er stadig lidt ked af det, oveni alt det her flytte familie halløj.. men hun sagde hun vil stadig hjælpe mig og hun vil stadig gerne snakke med mig hvis jeg har problemer .. Så det er jeg glad for :-)... føler lidt hun er min 2. mor herovre (: ..

Godnat...

No comments:

Post a Comment