Wednesday, October 27, 2010

Mobning, meditere og sidste udebane kamp..

Foerst vil jeg lige sige STORT TILLYKKE til Lis min papfarmor - haaber du har haft en dejlig dag!

Wuhu en uge uden hjemve.. Det er virkelig rart.. Normalt er min krop helt smadret og er helt forvirret oveni hovedet. Taenker alt for meget paa alt det jeg ikke skal taenke paa og er negativ overfor mig selv..Men den sidste uges tid, har jeg heldigvis ikke haft det saadan.. Jeg nyder hver dag, om der saa er mange lektier og fodbold traening er haardt, mit ben goer og jeg ved ikke hvad – saa er jeg alligevel glad og er den normale Josephine, Der render rundt og laver sjov..


Jeg er dog stadig traet og det tror jeg at jeg vil vaere resten af mit liv – da jeg ikke er et morgenmenneske og at sta op klokken seks hverdag faktisk er rigtigt haardt!! Men saadan er det.. Men heldigvis i Idraet havde vores laere sluttet at mandag og tirsdag skulle vi miditere. Okay awsome! Alt lyset blev slukket og laa paa en bloed maddras.. Mandag slappede jeg bare af og da timen var faerdig var jeg totalt udvilet og klar til resten af dagen..

Igaar tirsdag faldte jeg i soevn simpelthen saa rart at det faktisk er ”okay” at sove i 35 minutter midt paa dagen og man faar point for det. Alle faldte i soevn.. Det var dog noget saa haardt at vaagne op igen. Heldigvis har jeg studyhall lige efter gym – saa jeg har over 42 minutter til at vaagne op igen ...

Vi spillede vores sidste udebane kamp og selvfoelgelig vandt vi !! dog kun 1-0..

Pigerne var sindsyge voldlige hvilket resluterede i bitch fights paa banen og vi fik en klage.. Vores traener troede os med at hvis vi ikke scorede skulle vi loebe 2 miles... Men hun tog det til sig, fordi hun var stolt over vi ikke gav op.. Vi scroede vores maal da der var 10 minutter tilbage..

Kender i det naar noget goer ondt, man man stadig godt kan leve med det. Mit ben plejer at goere ondt saa jeg stadig kan loebe og kan bare bide smerten i mig.. Men igaar kunne jeg slet ikke loebe og naar jeg loeb pumpede jeg rundt. Min traener ville ikke have jeg spillede – men jeg ville.. Synes det er vildt kedeligt bare at sidde og kigge paa de andre.. Saesonen slutter paa mandag kommer virkelig til at savne at spille fodbold!!

Igaar aftes flyttede jeg saa ind hos Rick & Nan..

Vi tager skole bussen klokken tyve i 7 om morgenen jaa mega tidligt!! Det er stadig moerkt udenfor og man foeler det er 3 om natten..

Alle timerne er kortere idag, da der kom en mand og snakkede om mobning i en time.
Det var faktisk rigtig interresant og han var rigtig sjov, saa han fangede alles opmaerksomhed lige med det samme.. Efter spurgte han om nogle havde lyst til at komme op og fortealle hvordan det er at blive mobbet..
Vi var kun Juniors og Seniors.. Men alle 300 seniors var helt stille og alle sad og kiggede rundt.. Efter 5 minutter reste en pige op fra mit fodboldhold og sagde at hun blev ked af naar folk kaldte hende luder..
Efter kom en pige op og sagde undskyld til alle dem hun havde mobbet i middelschool og nu var det blevet hendes tur fordi hun er en af de "stoerre" pigere paa skolen.
en anden dreng som har dumpet 2 aar kom op og sagde han ville vaere glad hvis folk kunne lade vaer med at snakke om ham hele tiden og snakke om hvorfor han altid gaar i sort toej.. En pige begyndte at graede da han sagde det!
En anden sagde at han havde haft en deprission (staves). i 3 aar og han var traet af folk altid sagde ting om ham naar han gik i gangene paa skolen..
Der var flere der kom op og det ramte virkelig folk. Dem der stod og snakkede var selv ved at graede.. men manden der havde hele presentationen var rigtig god.. Det ramte mig faktisk rigtig meget! og noget af det de sagde ville jeg give dem ret i. Hvordan atmosfaeren er her paa skolen og paa sports holdene..

Efter kom de og snakkede om at blive bedre i trafikken da de sidste par aar er der boern her fra skolen som er blevet draebt i et trafik uheld.. Sidste foraar var der en.. Min veninde jeg sad ved siden af begyndte saa at graede..

I idraet skulle vi desvaerre ikke meditere men lave YOGA saa fik ik min powenap idag..

Har studyhall nu, sidder paa bibliotket :).. om 5 minutter ringer klokken ogsaa har jeg philosphy.. jeg er meeeega sulten! og har lunch senere idag pga der fordrag.. vil skynde mig ned til mit loocker og tage noget at spise... Haaber i har det godt derhjemme... er lidt langsom om at svarer paa mails maa i undskylde - men har naesten ikke tid.
igaar var det 22 grader og jeg rendte rundt i shorts. idag er det stadig varmt men regner...

naa nu ringer klokken...

1 comment:

  1. Josephine,
    Sometimes life can be a bitsch!
    Just move on, my dear.
    Farfar

    ReplyDelete