Saturday, October 30, 2010

Mr. Rocky Hill & Halloween..

Først STORT TILLYKKE TIL MIN FARFAR - der havde fødselsdag igår!!

Onsdag tog jeg hjem fra skole - jeg havde en masse lektier der ventede på mig.. & halvdelen var selvfølgelig biologi.. selvom jeg har skiftet klasse har jeg stadig en gang om ugen, en masse lektier for i biologi.. Men det er meget lettere og jeg forstår det for en gangs skyld !! Men lavede lektier det meste af aftenen, så ikke så meget der.

Torsdag alt normalt i skolen. I fransk havde vi et interview - hvor hun stilte os 3 spørgsmål. Hun var ret overrasket over hvor meget jeg svarede... Så det er meget godt..
Jeg tog til min sidste fodboldtræning. SØRGELIGT...
Selvom jeg nogle gange bare havde lyst til at tage hjem fra skole, lave lige præcis hvad jeg ville, kommer jeg stadig til at savne det.. & selvom jeg nogle gange kan blive så sur på pigerne fordi de behandler folk så dårligt kommer jeg til at savne det & team dinners....
Er blevet gode veninder med 2 af sophomoresne.. men holder bare kontakten med dem :-)..Men vi lavede ikke så meget til træning, fjollede bare rundt og lavede pyramide..



Nancy kan først hente os lidt over 5, og træning var slut klokken 4.. Så Carla gik op til hendes matematik lærer, så snakkede lidt med ham. Sjov mand!!! Han synes at skolen skulle gøre mere ud af udvekslingsstudenterne - hvis vi havde lyst så fx. gå op på scenen og fortælle lidt om vores land, en normal hverdag og weekend. & hvis folk havde spørgsmål kunne de spørge os.. synes jeg nu var en god ide. men ved ik med skolen :-).. han ville måske snakke med skole inspektøren..

Vi tog hjem og spise.. kvart over 6 kom Sarah & hentede os. så tog vi på starbucks og mødtes med Evelyn og Dennise... Har ikke været sammen med Sarah i 2 uger.. så det var rart at være sammen med hende igen :).
Vi tog så op på skolen. hvor de har det her show Mr. Rocky Hill.. det kostede 5$ at komme ind, men pengene går til yearbook, så det er fint..
16 drenge var blevet nomineret til at deltage i showet. Først skal de gå modeshow, efter lave noget en sport og efter et talent...Noget af det var hysterisk morsomt!! og noget af det tænkte man bare what...  Talent var der en der lavede det som comedy show.. og han lavede sjov med hvor meget olie der var i skolens pizza og de lige så godt kunne ha kaldt dem den mexicanske golf. der var noget andet, men meeega sjovt. En af drengene i min nye gym class, vidste ik hvad han skulle, så nogle af os piger havde prøvet at hjælpe ham.. og vi kom frem til en god ide, men han sagde han ikke ville gøre det..
MEN HAN GJORDE DET!! alt lyset blev slukket også havde han taget 3 piger op.. og de havde så taget helt sort tøj på og klistret knæk lys på.. Alle gik helt amok ... vildt fedt..

Der var 5 dommere og de gav point efter hver ting de gjorde. så der var 3 runder. Chris som han hedder med lysene kom på 2 pladsen.. Men 1 pladsen var vildt god..
Så det var sjovt at se..

Kom så hjem og skulle læse op til min geometry test og min photography test... Og efter skulle jeg finde ud af hvad jeg skulle være for Halloween i skolen.. kom først i seng klokken 12.. og stod op klokken 5 for at havde ordenligt tid til at gøre mig klar...endte så som pirat..

halvdelen af skolen var klædt ud... Det var vildt sjovt!! og folk havde virkelig nogle gode kostumer.. der var 16 af figurene fra Toy story.. De var vildt godt lavet! jeg synes de skulle vinde .. men der var en masse forskellige grupper. og de mødtes så et sted på skolen også de 4 minutter man har mellem hver klasse gik de så rundt på gangen.. Skolen havde en helt andet atmosfære og alle var i godt humør.. Vi havde early dismissal hvilket betyder vi havde fri 11:25.. så alle timerne var forkortet.. så vi lavede ik så meget i skolen alle fjollede bare rundt.. desværre vandt toy story ikke. Min ven Alex vandt for bedste kostume.. han var en fra SAW og lignede på en prik og var mega uhyggelig du kunne ik se hvem det var. Nogen var bananer. og en masse scoby doo.. Carla var dog noget så morsom.. man kunne ikke se det var hende..

Jeg prøver at sætte billeder ind her på bloggen fra igår, men den gider ikke... så de skal nok snart komme ind i mit picasa album..

Efter tog jeg til Panera bread med, Dennise, Sarah, Carla, Evelyn & Mary.. Elsker det sted lækker lækker mad .. kom ind med al min ansigt malling, lidt pinligt.. folk gloede totalt, da det var frokost tid var der mange mennesker...

Efter tog Carla & jeg hjem til Klaus og jud.. og så en film og slappede af. vi havde to timer inden vi skulle tage til kamp. Jeg faldte i søvn da jeg var møøøg træt af 5 timers søvn...

Vi tog til kampen og det var sindsygt koldt. og vi tabte 2-0.. så håber vi vinder mandag vores sidste kamp!!

Rick kom og hentede os også tog vi hen til deres kirke hvor vi der kom nogle børn fra Afrika og dansede og sang. meget sjovt at opleve... efter tog vi ud og spiste pizza.
Var blevet inviteret hjem til Kara, hvor nogle af pigerne ville være.. men jeg var så træt så orkede ikke da jeg kom hjem...

Gik i seng halv 12 og stod op klokken 11 :-). Vildt lækkert første dag i så lang tid at jeg har kunne sove længe!!! idag skal jeg ik så meget.. I aften tager jeg ind og ser paranormal activity 2 med nogle af pigerne :).

Fordi jeg ikke fik meget søvn fra torsdag til fredag, var jeg i vildt dårligt humør igår til fodboldkampen. en pigerne blev sur på mig og snakkede ekstremt grimt. Det pissede mig vildt meget af og svarede hende igen.. nogle gange tror de jeg er snot dum... jaja deres problem :).. men nu tror jeg hun forstod jeg ikke finder mig i hvad som helst.
Jeg fik ikke hjemve, men jeg blev lidt halv ked af det og fandt straks ud af det var fordi jeg var så træt.. så jeg skal lærer at få søvn - så er der ikke noget hjemve :-)..

Men ellers har jeg det rigtig gooooodt !!!

Tager mig en slapper dag. har lige spist morgenmad. nu vil jeg rydde op på Carlas værelse og hører højt musik, og tage mig et bad. Vi er alene hjemme WUUUUHUUU .. også nok se noget tv :-)..

Vi var blevet tilbudt at gå ud og samle blade for en af Nancys veninder, vi ville tjene 10$ i timen. hvilket ikke er helt dårligt - men havde bare brug for en slappe dag.. men Sam er ud ..
hvis jeg har tid sætter jeg billeder ind idag :-)

Ha det godt peeeople..

Halloween imorgen ;-)!!



No comments:

Post a Comment