Friday, October 8, 2010

onsdag & torsdag.

Gruden til jeg skrev inden jeg gik i seng, var fordi jeg ved at folk derhjemme tjekket min blog, når de står op. :)

Nåå vågnede op onsdag morgen og det fint..
Kunne dog godt mærke på mine øjne at havde jeg grædt..

Det var en god dag i skolen.
Alison spurgte om jeg ville tage med hende & Becky til en forslystelse park " six flags " her på søndag.
men kan jeg desværre ikke da jeg tager til Niagara falls idag. Var jeg lidt øv over, men får en viiildt nice weekend!

Vi fik taget hold billedet og individuelt billed med soccer. Med vores kamptøj på..brugte jeg 150 kr. på. hmmm....

Vi havde løbe træning, vi løb nede i kælderne på skolen og op af alle trapperne og gjorde forskellige ting. 3 etager.... åhhh det var hårdt og på et tidspunkt var der næsten ingen der kunne få vejret også blev det totalt klaustrofobisk. Da vi stod alle i et lille område en af pigerne fik det dårligt så hun gik væk..
Vi trænede så indenfor, alle mulige løbe øvelser og lidt bold teknik... så det var fint.

I går havde jeg en quiz i geometry, tror ikke jeg klarede mig suuuuper godt....

I study Hall havde jeg taget mine 2 små sorte bøger med, om Danmark og om min familie, venner osv hjemme fra Danmark. Da de alle var totalt interresseret. De gik helt amok da de så det danske juletræ og fandt ud af vi har levende lys på træet.. De kiggede på mig som om jeg var den aller største idiot nogensinde og synes vi var sindsyge fordi vi kunne jo sætte ild til træet.. NÅ meget sjovt at hører synes jeg :)


Træningen var fin og vi havde så team dinner på en restaurant der hedder " on the boarder "..
alle siger det er den bedste restaurant her i Rocky Hill og det tror jeg, jeg vil give dem ret i!
Det var mexikansk mad,eller det er amerikansk - mexikansk mad :).
Men simpelthen så lækkert!!

Efter tog jeg op og mødtes med Sarah, Mary & Dennise på starbucks. Rigtig hyggeligt som sædvanligt.tog hjem og lavede min biologi rapport wuuuhu done, done, done, done..

Nåååå nu er klokken kvart i syv og om en time skal jeg kører og jeg har slet ikke pakket til min tur.. Så vil jeg gøre nu.. Jeg glæder mig rigtig meget til at være sammen med de andre udvekslingsstudenter :)..

Fik min pakke igår, det har taget to uger, den blev taget i tolden.. Der var min fodboldtaske, ekstra fodboldskole, min smykker (åhh har jeg savnet) , sliiiik :)! gave til Nancy , og små gaver som jeg kan give til andre hvis jeg skal noget, min vinterjakke ( får jeg brug for her i weekenden ), min mor havde været så sød at købe et nyt halstørklæde til mig, det er rigtig pænt får jeg brug for den her weekend, også lakrids snørrebånd, som jeg kan bruge til mins fremlæggelser i skolen, så de kan prøve at smage vores lakrid, som reglt bryder de sig ikke om det.

Fik min senior t-shirt igår - alle fra senior årgangen har skrevet under.. Det er meget nice! bortset fra skolen har skiftet farver og det er ikke nogle farver man råber hurra for..

og lige en sidste ting. jeg har brug for noget hjælp! Har fået en mail med YFU og har fundet ud af jeg kan komme på mange flere ture end jeg havde regnet med. Nu kan jeg ikke bestemme mig for om jeg skal tage til Hawaii, west coast trip eller california adventure.. Hvis nogen har lyst til at kigge på det kan i se linket. og komme med jeres mening hvad i synes jeg skal vælge, og hvad der ville være fedeste at opleve. egentligt ville jeg gerne tage west coast trip da jeg får alt med, men den er to uger, men jeg vil også til Hawaii. HJÆÆLP :)!
http://www.belousa.com/members_area_yfu_2010/index.htm

Nå nu har jeg travlt :)!! vi ses . hav en god weekend alle sammen!

1 comment:

  1. Kære Josephine, Det var godt at læse idag.
    Desværre missede jeg Lucas' fødselsdagsmiddag, jeg måtte holde sengen, Farmor nød aftenen i selskab med Lucas, alle besteforældrene, din mor, Oliver og Lars. Nå, men farmor måtte så lægge sig torsdag og idag fredag. Jeg har travlt med at være 'sygeplejer'. Mange kærlige hilsener, Farfar

    ReplyDelete