Saturday, October 23, 2010




Jeg fik sovet til klokken 9 idag, rigtig rart. lavet de fleste lektier og fik købt ind til mine coockies, jeg skal bage imorgen tidlig..

Tog til fodbold kamp, vi vandt selvfølgelig :-).. 4-0!!

Efter tog Carla og jeg hjem jeg skiftede også gik vi på macen.
Vi mødte så nogle vi kendte og snakkede lidt med dem.

Tog til football game på skolen, mødte forskellige også stod vi og snakkede med vores counsler - nok den sjoveste mand jeg længe har mødt... så det var hyggeligt.
Og ja Rocky Hill tabte som sædvanligt..
Det var mega mega koldt!! jeg havde fire lang ærmet trøjer på, plus min læderjakke og jeg var frosen og mine tæer var ved at falde af..

Har haft en god dag idag.. Det ene billed er fra idag da vi kom hjem fra kamp, månen var lige kommet frem, det var rigtig flot :-) og det andet er da drengene fik skæld ud da kampen var slut..

Godnat har en lang dag foran mig imorgen.. shopping + homecoming ikke dårligt :-)....






No comments:

Post a Comment