Friday, October 22, 2010

pep rally & team dinner .

Vil starte ud med at sige at det her har været en fantastisk god dag :-)!!

Skole dagen var helt normal - heldigvis gav vores historie lærer os noget ekstra credit så vi kunne tælle det som point for den test næsten alle dumpede...

Alle klasserne var kortere så vi havde tid til pep rally sidst på dagen..

Jeg var til student counsil meeting. Ved nu ik hvor mange jeg kan møde, men det skal nok blive okay. alt hvad skolen gør er obligatorisk for os.. Dvs vi SKAL komme til homecoming, klæde os ud de forskellige dage osv. hvilket er fint for mig. Jeg skal have kage med til Homecoming og det får jeg et point for.
Sidste år var der mange som bare kom til møderne men ikke lavede noget som helst. så inden Januar skal man have 6 point, ellers smidder de en ud af klubben - hvilket jeg synes er fair nok :)..

Pep rally
Alle sports holdene mødtes i auditorim. vi gik så ind hver for sig hvert hold. og anførene for holdet, sagde så noget hurtigt...
Det var delt op i Freshmens og juniors på en side. og Sophomores og Seniors på den anden...
Cheerleaderne var faktisk ret gode idag og de gjorde alt det fancy stuff...
Vi startede ud med nogle forskellige nomineringer og drengene fra min årgang ( senior ) var blevet udtaget til Mr. Rocky Hill som er noget på torsdag hvor drengene skal gøre nogle forskellige ting, det skulle være rigtigg sjovt .. Vi startede så ud med at alle sad og skreg. efter var kaldte de nogle ned fra hver årgang som var blevet valgt som skulle lave torv trakning.. Vi vandt over juniors.. og sophomores vandt over freshmens. så vi skulle gøre det imod sophomores også tabte vi.... mega pinligt så de tog den om og vandt. og tredje gang vandt sophomores igen.... så var der Knock out, hvilket er et basket spil, så alle school president, vice president osv kom ned... seniors vandt! en pige fra mit fodboldhold som er sophomores, var i finalen og var tæt på at vinde. det havde været ret nice hvis hun havde vundet ...
Efter var det skrige konkurrence.. Synes nu sophomores skulle ha vundet og det var alle enige i.. men det er altid seniors der skal vinde..
Så da det var vores tur til at skrige - sagde de over mikrofonen. " is there something the seniors wants to say" så råbte alle " its t-shirt time" også smed alle deres senior t-shirt og havde sort indenunder ( class color ).. også begyndte vi at skrige..

Det var en rigtig god oplevelse :-)!!!!

Træningen var ikke fantastisk.. vores træner var vildt sur. og synes det er unfair at han skal skælde JV ud, når vi kun har tabt 1 kamp og vi faktisk klarer os bedre end varisty.. normalt træner vi ikke sammen men er vi begyndt på.. Han var totalt sur og pludselig skulle vi løbe i 10 minutter frem og tilbage... og ingen sagde noget som helst. vi skulle sidde i 5 minutter og tænke på hvordan vi skulle fokusere.... men en af pigerne fortalte mig at han havde fået 2 af pigerne til at græde sidste kamp..

Kørte med Cara, Alxsis og  Carla til Big Y ( supermarket) skulle købe noget sodavand til team dinner..

Tog så til team dinner, det var nok den bedste indtil videre. det var rigtig sjovt og hyggeligt! og slet ik delt lige så meget op som normalt ... og alle var i vildt godt humør.. kan ik huske hvornår jeg sidst har spist så meget...

Tog hurtigt hjem til Nancy og Rick med Carla .. Nancy fandt deres klæd ud tøj frem. så havde vi det sjovt med. også kom Jud og hentede mig..

Så fantastisk god dag idag!!

Imorgen har skolen Land A Paw. Det er community service over halvdelen af skolen gør. Den dag jeg skulle skrive mig op havde jeg glemt det mad man skulle tage med, som vil blive givet til hjemløse.. så de ville ikke lade mig skrive op.. så alle dem som ikke gør det, er i skole. mange af lærerne er der slet ikke og klasserne bliver flyttet rundt. og mange tager slet ikke i skole. Så jeg har fået en fri dag. Det bliver ikke en fri dag.. Jeg har valgt at sove længe.. Men så laver jeg mit extra credit til historie og geometry, da jeg har brug for de ekstra point. også lektier.. så behøver jeg ikke tænke på det resten af weekenden .. så det bliver ikke helt en fri dag. skal ud at ha købt ind til min coockies jeg skal bage til homecoming :-)..

Slutter lige af med lidt billeder fra i dag :-).. Ved godt billederne vender forkert, men havde ikke lige tid til at ordne det... Skal nok snart sætte nogle billeder ind på picasa, har en masse billeder jeg ikke har fået sat ind... Klokken er halv tolv, vil skrive i min dagbog også ligge mig til at sove... Det her bliver nok ikke en af de sidste gode dage herhenne i det store land ... godnat.. :)


Kelsey & Kendall
Carla & jeg

Carla

Carla, Alexis & Cara

I auditorim football guys

Jenn &Taylor


Cara & Jeg


Cheerleaders



Mary & Jeg

Torv trækning



Udklædning -god afsluting på en god dag :-)




No comments:

Post a Comment