Thursday, October 21, 2010

SPIRIT WEEK!

Denne her uge er spirit week. Det betyder at hver dag har et tema også "klæder" man sig ud..
Mandag var Pyjamas day - hvilket jeg sprang over, så kedelig som jeg er :-)... Mindre end halvdelen af skolen havde klædt sig ud, så der er ikke så meget school spirit over det her.. En af mine lærer havde en sparke agtig dragt på.. Det så hysterisk morsomt ud...
Tirsdag var Sports day - så man skulle ha en trøje eller noget på med sit ynglings hold.. Sprang jeg også over.
Idag var Class color day - og seniors farve er sort. Så jeg var helt sort i tøjet. Lignet en der skulle til begravelse.. Synes nu ikke det var så opfindsomt. Da sophomores var blå og sølv, og juniors var rød & hvid. og freshman kan jeg ikke huske ... også kommer seniors SORTE.. not creative... selvom folk nu laver t-shirts som er meget kreative... Vil jeg huske til næste gang vi har spirit week.
Imorgen er det school color day - siger sig selv. skolens farver, BLÅ & HVID. Alle seniors har deres seniors t-shirt på som er blå.
Fredag - twin day.. Hvilket går rimlig meget i vasken. Da skolen har Land A Paw.. Det er community service, som over halvdelen af skolen gør så fredag er en meget forvirret dag.. Der er ingen i skole og mange af lærerne er der ikke.. Så man bliver mixet i klasserne..
Mary og jeg havde aftalt at finde på noget, da man synes vi ligner hinanden .. Men hun skal til begravelse så droppede vi..
Synes nu ikke det var så kreativt det de havde valgt af teamer .. Imorgen er der student counsil meeting. og jeg har bestemt mig for at jeg vil være i student counsil, så har jeg lidt at sige på skolen - fx.. spirit week skal være mere kreativ og få argumenteret for vi må dekorer gangene på skolen.. De skipper simpelthen så meget på skolen - og når jeg hører fra andre lyder deres spirit week siiiiindsyg :).
Idag var nu meget nice!

Imorgen har vi pep rellay.. Det er hvor alle eleverne mødes i gymnastisk salen. Hvor først alle sports holdene kommer løbene ind sammen . Efter sidder vi opdelt i de forskellige årgange.. også sidder man og råber og skriger. også er der forskellige lege man gør imod lærene og de andre årgange.. skal nok blive sjovt - glæder jeg mig til at opleve :)!!

Fredag har vi homecoming game..
& lørdag er Homecoming dance.
En dreng har spurgt mig om jeg ville være hans date, men jeg takkede nej tak...
Sidste år blev homecoming aflyst og det forrige år var det rigtig dårligt. så mange kommer slet ik til homecoming hvilket jeg synes er ret neeeederen!! Men jeg giver det en chance og hvis det er kedeligt kan man altid tage hjem :-)..

Igår havde jeg rigtig rigtig meget hjemve. Da jeg kom hjem begyndte jeg bare at græde...
Har været rigtig stresset med lektier og opgaver og test. over halvdelen af min historie klasse dumpede den store test vi havde tirsdag. og de andre klasser dumpede også testen. vores lærer sagde det var os. men hvordan kan så mange dumpe - så må det vel være læreren??
Min philosophy lærer roste mig meget for mit projekt.. er ret stolt endelig gjorde jeg noget godt i skolen!!
Og igår da jeg læste op til min geometry test blev jeg totalt forvirret, da jeg ik forstod noget af det.. og gik nærmest i panik. men idag til prøven var der kun 2 ting jeg ikke kunne svarer på. og tror jeg klarede den ok.. nu må vi se når jeg får den tilbage :-)..
Når jeg har så meget hjemve skriver jeg ikke hjem. Håber på det hjælper.
Men tror gruden er fordi jeg føler mig lidt venneløs. Jeg har fået venner .. Men nogle af dem er bare ik helt min type - men det er altid en begyndelse. Nogle gange føler jeg mig lidt alene og har jeg lært at leve med herhenne... Men sådan er det bare har lært at det er sundt at lærer at være sit eget selskab nogle gange ...

Igår var mit skema ikke blevet ændret. så skulle til min forfærdelige biologi klasse og vi havde lab så skulle tilbringe en halvanden time med min YNGLINGS lærer. jeg har aldrig i folkeskolen mødt en lære så frygtelig som hende her... i drømmer ik om det. nå men vi fik vores test tilbage og halvdelen af klassen dumpede skam også lige. jeg gad ik tænke over det - da jeg vidste det var min sidste dag i den klasse..

Idag var jeg ret nervøs for min gym class - men kendte nogle stykker fra forskellige klasser og 2 piger fra fodboldholdet... Folk var rigtig søde - og kan faktisk bedre lide denne her gym class, det er ikke lige så opdelt som den anden.. Selvom det er lidt svært at sige efter en dag og nogle var ikke i skole. men folk var søde og det var en meget sjovere klasse da pigerne og drengene er blandet her, og i den anden var vi totalt delt op :-)..

Min nye biologi lærer virker rigtig sød. og hun hjalp mig lige fra starten. Hun fortalte klassen at der var en ny elev og at jeg var udvekslingsstudent.. Så det var sødt af hende :-).. Der er kun 2 piger i den her klasse og 2 seniors og en junior og resten af sophomores.. Nogle af drengene kom hen og gav hånden det var venligt :-)..Så det skal nok blive en god klasse vil jeg tro - og det er en meget lettere klasse hvilket er ekstremt rart! min hjerne var ik fuldstændig bombaderet da jeg kom ud fra den her time :-).

Min study hall er også blevet ændret. kendte 2 af pigerne og der er næsten ingen i den study hall .. men de var rigtig søde.

Så jeg indtil videre er jeg glad for mit nye skema :-)..
Jeg har ikke hjemve idag hvilket er super rart..

Idag sov jeg over mig. Jud kom fem minutter i 7 og spurgte om jeg var oppe. Nææ det var jeg ikke.. på 10 minutter var jeg klar og Jud var så sød at lave morgenmad til mig, og min frokost .. kom løbende ind i skolen.. Fik sat min fodbold taske i sports rummet, gået hen til mit loocker for at finde min bøger også op til 3. sal til min historie klasse. kom forpusted ind i klassen men nåede det :-)...

Nåå glæder mig til imorgen til peparally, studen counsil og team dinner..

Håber i alle nyder jeres efterårs ferie - ville ønske det var mig :)..

No comments:

Post a Comment