Tuesday, October 19, 2010

dagens lille opdatering.

Jeg sidder og læser op til en kæmpe historie test vi har i morgen og jeg er ved at dø. Så går ikke ind i dagens og igår dagens detaljer...

Fortæller lige at den familie min træner havde fundet havde sagt nej. Hun har spurgt 2 andre, så nu må vi se hvad de siger.
Mit biologi er nu blevet slettet. jeg skal desværre have et science fag på min skole.
Min counsler har nu taget mig ud af den biologi klasse sat mig ind i en anden hvor vi ikke har labs. dvs jeg er fri for reports osv....
Den eneste måde var så at vi flyttede rundt på min biologi og min gym class. så imorgen bliver en anderleds dag og på en måde er jeg klar på at hoppe ind i 2 klasser som allerede er i fuld gang og alle kender hinanden og alligevel ik. synes det lyder lidt skræmmende... Nu må vi se.
Det der nervøse kilderen man får i maven når man er nervøs før man gør et eller andet har jeg slet ikke mere. Efter jeg hoppede på flyvet og fløj over atlanten og sætter mig ind i fremmeds menneskers hjem, det slår åbenbart alt...
Ville lige opdatere folk om det med familie - har ikke sendt nogen mail til nogen om det, da jeg slet ik har haft tid. jeg gider ikke tænke så meget over det den her uge. jeg har så meget med skolen. Når jeg bor hos Nancy i næste uge, tænker jeg på det og får gjort noget ved det. den her uge står det på pause..

Ønsk mig held og lykke med min historie, fransk og geometry test imorgen... i'm so close to die!!

No comments:

Post a Comment