Sunday, October 17, 2010

den sidste uge..

Mandag til Fredag har været rimlig normal.
Tirsdag havde vi fodboldkamp. Mit ben gøre stadig mega ondt! men gider ikke bare sidde og glo på. Så jeg bider smerten i mig, sæsonen er alligevel snart slut. Vi vandt selvfølgelig!
Men stod og snakket med min træner inden jeg skulle blive skiftet ind på banen. Jeg elsker virkelig min træner ! Nå men pludselig siger hun; " har du fundet en familie endnu? " Mig; "nej". hende: " nå jeg har måske fundet en familie til dig" ... jeg tror ikke i kan forstille jer hvor stort et smil jeg havde .. så blev jeg skiftet ind og hørte ikke mere om det. Så finder ud af idag eller imorgen om den familie vil hoste mig. og hvis ikke så er der måske en anden familie... Jeg er ret forvirret over det her familie tjuhej - men det skal nok gå..

Men torsdag skulle jeg blive efter skole og tage en fransk test, de andre fik da jeg var i Rochester.. Den var mega svær! men undervejs sad jeg bare og snakkede med min lærer. Hun er vildt sød og helt vild interreseret. Så da jeg var færdig med testen, stod jeg og snakkede med hende i 45 minutter. Hvilket så resulterede i at Carla & jeg kom en halvanden time for sent til træning.
Carla er begyndt at danse hver gang vi har vores hold råb . Noget så useriøst!! så sagde vi vores hold råb og carla dansede da vi var færdige med træning. og pludselig begyndte Varisty at lave grin med os. Det endte i at vi havde en danse battle.. Varisty vandt da Coach P pludselig fyrrede op for noget dans. men meget sjovt! Gik kun glip af en masse løbe øvelser og at vi skulle løbe 1 mile. ( Vi er begyndt at løbe 1 mile hver dag)

Fredag var vores kamp aflyst.. Tog hjem fra skole og klædte hurtigt om. Vi kørte ud til Juds søster som har en horsefarm.. I starten var jeg bange for hestene - men efter lidt tid var det okay, og begyndte lidt at savne at ride.. men det var meget sjovt at komme op på en hest igen. Men tror det er godt jeg stoppede for 4 år siden med at ride :-).
Efter tog vi hjem til Juds forældre og spiste. Meningen var at jeg skulle være hos Sarah klokken 9. men vi kørte først fra Juds forældre omkring halv 10. og vi havde 40 minutters kørsel. Skyndte mig hjem at tage et bad. Da jeg havde stået alt for sent op fredag morgen og ikke kunne nå at tage et bad.. Blev så kørt op til Sarah hvor Mary og Evelyn også var... Vi sad bare og snakkede og så TV WUUHU...
Blev og sov der, næste morgen kørte Mary lige med det samme. Chillede bare med Sarah, kørte hendes bror til Ishockey træning. Så satte hun mig af derhjemme.
Sam kom så over , sad og spiste frokost og klokken 1 kom Mallory og hendes mor og hentede os. Vi kørte til Westfarms mall.. Købte en skjorte, en håndcreme og min ynglings ansigtsmaske fra Orginis.
Vi satte Mallory og Jud kørte så Sam & jeg hjem til ham.
Var blevet inviteret til fødselsdag hos en dreng jeg slet ikke kender, Sam var også inviteret. Så vi gik ned til hans hus. Da vi troede det var rimlig tæt på. Det tog så omkring 20 minutter at gå og det blæste helt vildt. Men det var meget hyggeligt. Det er simpelthen så flot lige for tiden. Alle bladene har skiftet farver og er begyndt at falde af træerne..
Kom ned til fødselsdagen og Kenechi havde sagt at der ville være andre piger. Der var ingen piger. Så jeg var en af gutterne de næste 5 timer.. Så fik spillede lidt fodbold, leget noget Hide and Seek bare sjovere, valgte at kigge på da de spillede amerikanske fodbold.. Så det var meget sjovt. En af drengene kørte så mig & Sam hjem ved en 9 tiden, da han skulle kører en anden hjem, som bor tæt på.
Chillede med Sam, han sad og spillede guitar imens jeg sad og kogede på facebook.
Nancy & Rick kom så hjem klokken 10 og Carla kom hjem klokken 11. Hun havde været i Six Flags som er en forlystelses park i Massachusetts.. Meningen var at Jud og Klaus skulle komme og hente mig. Men fandt aldrig ud af hvad tid, og da klokken var ved at være 12 besluttede jeg at jeg bare blev og sov der..

Nancy kørte mig hjem i morges da de skulle i kirke. Hvis jeg ikke havde så mange lektier og er så træt var jeg taget med dem i kirke..

Så jeg har haft en rigtig god uge!! fik snakket med min far onsdag - hvilket var sindsygt rart :)!

Jeg er spændt på at få svar på familie situationen.. og tænker på det hele tiden .. Jeg er totalt forvirret omkring det hele. og håber det snart kommer på plads.
Da jeg sad og snakkede med Nancy om det hele for 2 uger siden sagde hun at hvis YFU ikke havde den regl om at man kun måtte have 2 udvekslingsstudenter ville hun hoste mig nu. & imorges blev hun helt overrasket over jeg var der, og glad og sagde hun egentligt synes jeg bare skulle flytte ind hos dem :-)..
Kan jeg desværre ikke, selvom jeg godt kunne tænke mig det!

Imorgen vil jeg prøve at få fat på min counsler er simpelthen så træt af biologi, ved jeg skal ihvertfald bruge over en time på en biologi rapport senere idag og over 1 time til at study til en biologi test imorgen. Gider ikke bruge mere tid på det, håber virkelig jeg kan få argumenteret ordenligt for min counsler så han kan forstå det mest fornytige er at tage mig ud af den klasse :-). Hvilket jeg tror bliver lidt af kamp :)..

Idag skal jeg bruge på Hisorie projekt, philosphy projekt, Biologi rapport, study til biologi test, læse op til fransk test, læse op til matematik test, lave fransk og philosphy lektier. Det er til mandag og tirsdag. Så skal jeg vaske tøj, rydde op på mit værelse og snakke med min mor. Må hellere se at komme igang!

Jeg er begyndt at tænke på hvilket klubber jeg skal melde mig ind i, og overvejer at melde mig ind i et fintness center og finde nogen der vil tage med mig. Jeg er begyndt at tage på - og har jeg ikke lyst til.

Mit hjemve skifter hver dag men for det meste har jeg det rigtig godt :-).. & i skal tage det som et godt tegn at jeg ikke skriver så meget på bloggen mere..
Ha det godt :)!

No comments:

Post a Comment