Monday, November 8, 2010

Denne weekend..

Efter mit lille sammenbrød fredag eftermiddag endte min fredag aften rigtig godt !! Vi mødtes med pigerne på friendlys og havde det ekstremt sjovt....
Efter tog vi hen og bowlet.. Og det var bowling med de små bolde - vildt niiiice!! så min fredag aften endte godt.. Kom hjem klokken 11 og min nye area rep havde lagt en besked.. synes det var for sent at ringe så sendte hende en sms at jeg ville ringe tilbage næste morgen efter klokken 10...

Jeg vågnede op halv 11 lørdag morgen, først snakkede jeg med min mor hurtigt og efter min nye area rep... Hun fik mig dog til at græde FEDT!! da hun begyndte at stille en masse lorte spørgsmål hun bare ikke skulle spørge om.. Fik fortalt at jeg var sur på YFU USA også blev hun en smule sur på mig. Nå hendes problem  :-)! men hun forstod det med familien med børn!!

Jeg var ekstremt forvirret efter denne samtale med hende og græd og græd og græd.. ( ja nu tænker folk sikkert hold da op en tude princesse - ja er jeg sikkert).. ville sove igen men tankerne kørte bare rundt i hovedet på mig. Carla sov stadig og vi var alene hjemme.. Så da klokken halv et kom Nancy hjem og vi stod så op.. og min mave gjorde bare ondt!! og havde bare lyst til at tage flyveren hjem til Danmark..

Jeg tog så til Powder puff træning - det fik mig i bedre humør.. Det skal nok blive rigtig sjovt!! Har mødt en masse piger som jeg slet ikke har set på skolen før - så det er vel meget fint..

Kom hjem og lavede lasagne.. Da en masse YFU piger fra Connecticut, kom og spiste, og blev og sov her.. Det var en rigtig hyggelig aften !! Fik dog ikke så meget søvn..

Her til morgen tog vi i en kæmpe katolsk kirke.. Der var gospel - virkelig fed oplevelse !! så har jeg også oplevet det... Jeg var virkelig ikke i godt humør her til morgen..

Tog til Powder Puff træning - fik mig i rigtig godt humør!! og havde det rigtig sjovt, selvom en af pigerne lige smasket mig i ansigtet med hendes arm.. Frygter efter kampen mod den anden skole, har jeg brækket en arm, eller et ben... men træning er sjovt - selvom det er møøøøg koldt!!

Tog hurtigt på starbucks , med Carla, Evelyn og Sarah. Rart at være sammen med Evelyn og Sarah igen , har ikke snakket med dem i lang tid /: ... men var der kun for 20 minutter ...

Evelyn kørte mig så hjem også fik jeg endelig snakket med min far WEEE :-)!! havde sådan savnet at snakke med ham - så det var rigtig dejligt!

Så stod den på lektier.... og aftens mad også har jeg lige bagt en lækker gulerøds kage med Sam, Carla og en pige fra Japan .. Sidder og ser tv med dem nu og venter på kagen...men går nok i seng her om lidt - da jeg har brug for søvn..


I det store hele har det faktisk været en rigtig god weekend.. også selvom jeg nok har haft 3 kæææmpe nedturer men det er åbenbart en del af mit udvekslingsår ...

Imorgen har vi træning lige efter skole og det skulle vidste begynde at sne i morgen arrrh fedt var !!

Tak for al jeres støtte hjemme i Danmark, det betyder meget for mig.. og selvom jeg skriver at jeg er ked af det , så oplever jeg altså også rigtig mange gode ting herhenne og nyder tiden... så pengene for dette år er ikke spildt - og fortryder ikke at jeg ikke startede direkte på gammel hellerup efter folkeskolen.. (:

1 comment:

  1. Hi Josephine,
    Good to learn your strong will and steadfastness.
    Everything will work out to the best for you, believe me.
    Love you.
    (;-) FF

    ReplyDelete