Friday, November 5, 2010

fredag - dvs weekend

God dag i skolen idag - jeg havde en meget bedre fornemmelse end igår.. jeg var slet ikke træt eller noget.. Nu når fodbold er slut sker der intet efter skole, hvilket er rigtig rart - selvom jeg helt sikkert skal lave noget her til vinter. Da jeg ikke gider gå hjem efter skole hver dag - og det med venner går stadig meget meget langsomt. jeg har fået venner! men jaa jeg ved ikke hvordan jeg skal forklarer det...

Men jeg kom hjem og rigtig skulle jeg skype med min far men nettet var gået ned.. MØG NEDEREN!!

Jeg snakkede så med Carla om alt det her familie flytteri.. og jeg begyndte at stor tude.. og jeg er totalt forvirret oppe i mit lille hoved.. og hjemve og et stort hul i maven kom tilbage. noget så irriterende, da jeg har haft det godt de sidste uger og jeg nyder tiden herhenne...
Jeg ville ønske jeg bare kunne blive boende her hos Nancy og Rick, med Sam og Carla.. men de må ikke have 3 udvekslingsstudenter....
Men jeg er meget forvirret og føler bare at intet går efter hvad jeg godt kunne mig og at folk slet ikke lytter til hvad det er jeg godt kunne tænke mig..

Jeg sidder her og har totalt ondt i maven og venter på min nye area rep vil ringe til mig .. Eller jeg får ny area rep igen når de har fundet en ny familie til mig. Da hende her er fielddirectoren. og jeg kan slet ikke holde tårene tilbage... ahhh hvor det irritere mig!!!

Jeg skal ud at bowle med Sam, Carla, Taylor og Jessica her til aften - så skal nok blive godt :-)... mit humør er bare helt nede. og jeg vil vædde med hun ringer til mig når vi er ude, og jeg kommer til at græde.. Det her er virkelig ikke let!! og YFU USA har skuffet mig rigtig meget.. jeg er faktisk rigtig sur på dem da de giver mig en familie der skal flytte. Fair nok .... men de siger da de tager sig af flytningen og de gør ikke en skid og de lytter ikke til mig.. Håber det her telefon opkald kan hjælpe lidt.. Ja min vrede kommer lige ud her på bloggen.. Har ellers været godt tilfreds med YFU ihvertfald YFU danmark...

Nå vil smutte ud nu... tjuheeeej hvor er jeg glad!!
Virkelig fed fredag.........

No comments:

Post a Comment