Friday, November 5, 2010

POWDER PUFF

Normal dag i skolen - sidder nu med endnu en stor historie opgave....
havde en lille smule hjemve, men det gik over to timer efter :-)..

Efter skole havde vi powder puff møde.
Ja og folk som ikke ved hvad powder puff er - tænker nok åhhh powder puff pigerne..
men NEJ :-).... Det er et event på skolen hvor pigerne spiller amerikansk fodbold..
Alle årene plejer det at være junior mod seniors... også er junior drengene cheerleaders
for junior pigerne og senior drengene for senior pigerne.. Det skulle være ekstremt sjovt!
Man skriver sig op - så det er ikke hele årgangen...
Men i år er det lavet om. Så os senior piger spiller mod en anden skole..
Da folk normalt brækker ben og arme osv fordi pigerne bliver så voldlige og folk på skolen
ville have bitch fightes i skole tiden fordi de har skadet en :-)..
så skolen tror det bliver mindre voldligt når det er mod en anden skole og vi ikke kender dem.
Men alle tror det bliver mere voldligt.. det bliver viiiiiiildt :-)!!
Så vi har vores første træning lørdag eftermiddag. vi for trøjer meget eget nr.. og vi har en masse
trænere som normalt er træner på skolens hold.. vi skulle have vores forældre til at skrive
en seddel under med at det var ok at vi spillede..
Vi er omkring 25 piger på holdet - så det bliver sindsygt sjovt :)!!!glæder mig..

Så fordi mødet var efter skole, skulle Carla og jeg tage "late bus" .. det tog os en time og 10 minutter at komme hjem, normalt tager det kun 15 minutter. men den kørte rundt i hele Rocky Hill...

Her til aften så jeg tv hæhæh... skypede med min mor og lars og lucas stikkede hovedet frem..
dejligt at se deres ansigter igen - så i morgen skal jeg skype med min far . glæder jeg mig til :)!!!
Nancy kørte mig hen til banken så jeg kunne hæve nogle penge, så jeg kan betale start beløbet for min hawaii tur .. også kørte vi lige hen til starbucks købte en kæmpe ice chai latte.. MUMS :-)..

Nu skal jeg sove - og Carla render rundt i værelset og synger og danser :-)...
Fredag i morgen wiiiiii.... weekend...

No comments:

Post a Comment