Thursday, November 4, 2010

De sidste par dage :-)..

Forrige indlæg er et lille forvirrende indlæg omkring valget igår..

Nåå tingene går strålende herhenne...
Har ikke fået skrevet i herinde - så nu har jeg tid, så dette bliver et langt indlæg ....

Søndag stod jeg op tog i kirke, tog med Nancy ud at købe ind, tog hjem slappede af SÅ TV, Sam og Carla havde noget kor ting i kirken så de skulle være der ekstra tid.. Så da de kom hjem lavede Carla og jeg pandekager.. Vi skrev os op til Hawaii turen!! I AM GOING TO HAWAII!! jeg glæder mig så meget!! også lavede vi mit kostume.. ja jeg var svampebob .. what a joke... nå det var sjovt :-)..Vi spiste også kom Caras mor og hentede os..

Vi kørte hen til Taylor og gik rundt i hendes område. Nogle af husene var helt sindsyge og det her er åbenbart det bedste område at gå rundt i. Så der var sindsyg mange mennesker jeg kendte.. Et af husene havde de lysshow ude i garagen - og manden stod med en motor sav og skræmte folk.. jeg har en film sætter jeg ind en eller anden dag.. det støreste hus jeg nok har set herhenne havde en mand der lå i en kiste og jeg gik så forbi og pludselig rejste manden sig op ( han var ik levende - det var en kæmpe dukke ).. jeg fik et kæmpe chok og begyndte at skrige og en mand tog pludselig fat i min arm og rev mig til siden, og pludselig stod en masse at skreg fordi nogen tog fat i deres ben under et bord. simpelthen så sjovt!! og huset var totalt pyntet op... Nogle af husene havde bare græskar udenfor og nogle var sindsygt pyntet op. Vildt fed oplevelse!! fik sindsygt meget slik :-)..

Nåå mandag - what a day... Carla og jeg sov over os, Sam bankede på døren 12 minutter før vi skal gå fra huset og gå hen til bussen. vi kunne ik nå det og egentligt ville jeg ønske vi kunne vente til Nancy stod op og kørte på arbejde så vi kunne kører med hende. 1 jeg kunne få lidt mere søvn, 2 jeg behøvede ikke at tage min kæmpe historie test.. Nå men vi sendte en sms til Michelle en af pigerne der bor tæt på og spurgte om hun kørte i skole. gjorde hun så og hentede os. jeg kom gående ind i klasse værelset lige da klokken ringede - sindsyg timet :-).. fik min historie test.. nå så skulle jeg ned til mit loocker og putte min bøger ind og tage min binder til photography.. Nå jeg kunne ik åbne mit loocker. de havde unrimped alle loockersne i min gang.. dvs de tog de papir ud, som jeg havde puttet ind så jeg ikke behøvede at skrive min kode når jeg skulle åbne mit loocker.. og jeg kunne selvfølgelig ikke huske min kode. FEDT!!! måtte komme til 2 timer uden mit binder og slæbe rundt på min kæmpe historie bog. ( ja har ondt af mig selv ).. I study hall gik jeg så ned til kontoret og spurgte om min kode - de gav mig den. og Taylor hjalp mig så med at åbne det. men det tog 5 minutter før vi fik det åbnet - og vi skulle stå og sparke og slå.. hun fik vabler pga min irriterende loocker ARRH!! en af mine venner kom så og hjalp med at putte papir i igen så jeg bare kan åbne det. for jeg kunne slet ik finde ud af at åbne det alene. TAK! om 3 måneder laver de sikkert chek igen og tager papiret ud.. fedt...

Resten af skole dagen var normal...
Tog på starbucks med Carla og Mary.
Efter tog jeg tilbage til skolen snakkede med nogle af pigerne - også opvarmede vi til vores kamp. hvor for første gang i en måned gjorde mit ben ikke ondt :-)... vi tabte desværre 3-0.. nederen måde at slutte sæsonen på...
Efter havde vi senior night.. Det betyder at alle seniors fra soccer holdet blev kaldt ud på banen med deres forældre og fik en gave og en rose.
Jud og Klaus var i Danmark, så jeg havde faktisk ingen forældre at gå ud med.. En af mine veninder " spillede " så lige min hostsister for 5 minutter.. så hun gik ud på banen med mig :-)... men Carla og jeg var de to sidste og vi stod bare åhh nej , tænk hvis de har glemt os..
men heldigvis var det fordi speakeren er vores counsler så han forklarede at vi var udvekslingsstudenter og sagde at han var glad for at vi havde været en del af holdet og at han var glad for at vi havde tilmeldt os noget på skolen og var blevet en del af et hold.. stor lettelse :-)!!
De kaldte mig så ud på banen og sagde at de var glad for at ha mødt mig - min træner gav mig et stort kram, jeg fik min ballon, 2 roser og en post med en gave.. også stod alle 12 seniors midt på banen på en lang række - også sagde juniorsne få ord jeg fik så " thank you for showing some danish dance moves "... men det snakker vi ikke om hvad jeg havde lært dem :-)..
Så det var sjovt at opleve!! En sport tradition :-)..

Tirsdag havde vi fri, da der var valg og de bruger alle skolerne . LÆKKERT!!
jeg sov til klokken 12, slappede af, lavede lektier, snakkede hurtigt med min mor, eftersom det tog mig ekstremt lang tid at få sat skype op.. og om aftenen tog jeg med Rick og Sam ud til en butik med tøj. købte ikke noget :)...
Snakkede med Nancy om aftenen . rigtig skulle jeg hjem til Judi og Klaus i morgen efter skole - men jeg bliver her til søndag..
Der er gode nyheder vdr. ny værtsfamilie familie.. Men jeg har ikke lyst til at skrive noget før jeg ved præcis besked omkring alting og før alt er 100 % sikkert...

I dag tog jeg bare hjem fra skole, skypede med Berg & Caro - rigtig rart!! de ligner skam sig selv :-).. også har jeg lavet lektier. min historie lærer er sindsyg!! skal aflevere noter om 3 kapitler til imorgen dvs. 80 sider jeg skal læse. jeg har lavet halvdelen og sendt hende en mail om det er muligt at jeg kan give det til hende senere...
Jeg havde en underlig fornemelse i maven idag, en lille smule hjemve, men det hjalp at jeg havde Carla :). så alt er godt nu....

Fik min karakter i min nye biologi klasse for det her kvartal 97. dvs A , eller A+ er ikke helt sikker. men det tæller ikke helt, da jeg ikke har taget noget test, eller noget.. kun givet 2 lektier og en lab report.. men stadig heheheh...

Vil tage mig et bad også hoppe i seng.. jeg savner jer alle sammen derhjemme og nyder tiden herhenne. nogle gange ville jeg ønske tiden gik hurtigere og andre gange langsommere, for det følelses som om tiden flyver afsted :-).


Poster - Senior night
Freshmen, Sophomores & Juniors havde t-shirt på med vores navne bag på
og foran stod der We <3 our seniors
Min gave.. " Rocky Hill soccer class of 2011 " og ned venstre ærme
står det Christensen
Søndag eftermiddag pandekager :-)!
Carla, Sam & Jeg

Halloween - gruppe billed
Ballon vi fik fra Senior night..
De er nu blevet sendt op i himlen med en note med adresse
og vores navn og " please write a note back if you find this "
En af Carla's sindsyge ideer :-).

1 comment:

  1. Waaaah!
    Du lever livet, og er glad, det er dejligt.
    Jose, begynd nu at tænke over, hvad du vil fremover, når du kommer hjem næste år.
    Jeg tror du skal gå på den Internationale skole i Birkerød, nu er du ikke mere 'dansker', men verdensborger og har 'engelsk' som dit 'forretningsprog'. Tal med dine forældre så at vi kan 'bestille plads'. HUSK:du har jo dit værelse her i 'Casa Dubai' d.v.s. du kan cykle til skole herfra.
    Det kunne farmor og jeg godt tænke os!
    Love you and take care.
    Farmor & Farfar

    ReplyDelete