Thursday, November 4, 2010

Valg..

Igår tirsdag var der valg..
Jeg var faktisk ret lost omkring det indtil mandag aften.
Da Rick og jeg havde en interesant samtale omkring al det her valg tjuhej...
Men vil fortælle lidt hvad jeg har oplevet.
Skolen har ikke rigtig fortalt så meget...
men når du kører rundt i byen ser du skilte med navne på over det hele.
Ja ligesom i Danmark...

men hvad det ser ud til er at folk er meget skuffet over Obama.
De synes han har lovet for meget og ikke opfyldt alt det han har lovet folk..
Og nogen synes han er helt fantastisk..

Nogle synes ikke godt om den nye sundheds ..
og andre synes godt om..
Folk er utilfreds med at betale så meget og deres healtsystem så bliver dårligere..

Jeg har ikke snakket med så mange om det - så jeg gør det lidt firkantet hvad folk har sagt..
Så folk har meget forskellige meninger omkring det...


Det viser sig så at nogle af byerne her i Connecticut - ikke havde nok valg seddler og kopirede så nogle ekstra til senere på aften.. og det er der en stor diskution om idag ...
ja jeg er ked af jeg ikke kan bidrage med så meget omkring vaglet, da jeg ikke har fået sat mig ordenligt ind i det og folk ikke rigtig har snakket om det..

No comments:

Post a Comment