Sunday, November 14, 2010

tid til et indlæg

Fredag var en helt normal skole dag - efter skole stod den på powderpuff træning...
Dog ikke en helt så god træning..
For fodbold pigerne der spiller på varisty havde stadig states kampe. dvs. de skal kvalifisere sig til stats mesterskabet... så de havde ikke været til træning endnu og vidste slet ikke hvad de skulle.. Det ender så med de skal være reciver lige som mig og jeg var den eneste reciver som havde været der før... så alt skulle forklares og arrrrhhh .. det var lidt træls!! især fordi de ikke tog det seriøst og bare fjollede rundt.... og fodboldpigerne er heller ikke mine ynglings lige for tiden :-). kender i det når man ikke ved om folk griner ad en elller med en ?? Men gider jeg ikke tage mig af der er 700 andre børn på min skole :-)... ikke vellykket træning men sådan er det...

Efter kørte Evelyn, Carla og jeg hjem.. slappede af og så tv.. hun kom så og hentede os igen 2 timer senere også kørte hen og hentede Sarah også kørte vi hen til Mary, da hun kørte så kørte vi til Westfarms (MALL) WUUHU SHOPPING.. Fik købt en cardigan og en trøje... Meningen var jeg skulle købe mine nye UGGs men kan simpelthen ikke finde ud af størelserne og de var tæt på at lukke, så jeg måtte gå hjem uden mine UGGS. efter kørte vi hen og spiste på en kinesisk restaurant - lækreste kinesiske mad jeg har fået!!

Her i Connecticut er der en lov om at hvis man er under 18 så må man ikke være ude efter klokken 11 om aften uden en voksen.. og vi tog først hjem fra restauranten lidt over 11.. men pigerne er ligeglade for politiet stopper dig ikke uden grund, kun hvis de kører for stærkt eller sådan...

Tog hjem og sov hos Sarah.. meningen var at vi skulle i hendes HOT TUB - men vi var alt for trætte...

Lørdag morgen stod den på noget mere powderpuff træning, næsten ingen var mødt op - det var heller ikke en seriøs træning, da halvdelen af dem der var mødt op havde tømmermænd, så de gad ikke lave noget...

Efter kørte jeg med Sarah, Evelyn og Carla til dounkin donut, vi sad og snakkede om at stå på ski og at vi skulle tage afsted. Det eneste er bare at YFU har en regl om vi ikke må forlade staten uden en over 23... virkelig nederen!! fik helt vildt meget lyst til at stå på ski.. Men nogle år har min skole en ski & snowboard club og hvis det kommer til at funge i år, melder jeg mig ind :)..
Kom hjem også stod den på historie projekt fedt!!
Klokken 6 kørte vi til Westfarms mall - hvor min veninde Alden holdte fødselsdag på en cafe der hedder Rain forest. sindsyg fedt! hvert 10 minut kom startede en "storm" og 5 minutter efter begyndte aberne og fuglene sige lyde.. de var ikke ægte! og de bevægede sig. siiindsyg og lækker mad endnu en gang...
Efter stod den på lidt shopping - så jeg fik købt min UGGS!!

Rick kom og hentede, Sam, Carla og jeg.. han satte Carla og jeg af hos en dreng fra fodbold (soccer) holdet .. han havde inviteret begge drenge fodbold hold og begge pige fodbold holdene hjem til ham. Det startede klokken 7 med noget mad osv. men fordi vi skulle til Aldens fødselsdag kom vi først senere.. HOLD da op et hus! Garagen var nærmest på størrelse som et hus, 4 dører til 4 kæmpe biler. man farret næsten vild nede i kælderen.. Hvor der var en kæmpe bar, 2 storer stuer, en med pool bord og xbox og et kæmpe tv , en anden med 2 kæmpe fladskærms tv, et til playstation og et andet til wii.. et andet rum med bordtennis og minigolf.. CRAZY... jeg tror aldrig har jeg været i sådan et stort hus før! men en fed oplevelse :-)..
Men vi kom først lidt over 9 , snakkede lidt med min fodbold træner først - da hun havde prøvet at hjælpe med at finde værtsfamilie til mig.. så spillede jeg bordtennis, prøvede at få wiien til at virke, hvilket var ekstremt pinligt da min ven Chris kom lige efter og fik den til at virke på 20 sekunder.. flot... så spillede jeg lidt Pool.. også var det tid til at tage hjem lidt over 11..

her idag søndag stod den på kirke.. egentligt havde jeg bare lyst til at blive hjemme og få sovet ud. men synes jeg ikke jeg kunne tillade mig, selvom Nancy spurgte om jeg ville blive hjemme, men nu var jeg oppe og i tøjet, så tog jeg med.. først tog jeg til den normale gudstjeneste med Nancy... og efter gik Carla og jeg bare ind til en af de andre gudstjenester bare for at hører musikken.. efter satte jeg mig ind på biblioteket og sov hiiiihihi....

Så nu står den på flere lektier!!
Jeg flytter hen til min nye værtsfamilie imorgen - er lidt nervøs, men det hele skal nok gå :-)...
Så min sidste dag her hos Nancy og Rick.. Eftersom jeg har boet her i 3 uger...
Ville ønske jeg kunne blive her, da jeg har det rigtig godt her og elsker at Sam og Carla er her..
men det skal nok blive godt hos min nye værtsfamilie(:

har haft en rigtig god weekend!!

No comments:

Post a Comment