Thursday, December 9, 2010

Svar til Mia :-)

Jeg har ikke rigtig så meget at fortælle om det sidste par dage... Laver et indlæg fredag hvis jeg har tid..

Mia har spurgt hvad det hårdeste indtil videre har været..Jeg har tænkt lidt over det...
Det har været rigtigt hårdt med min hjemve, for når jeg står i min hjemve situation kan jeg slet ikke se noget positivt på noget som helst - men når det er gået væk og jeg har det godt, tænker jeg altid hvorfor var jeg dog så ked af det når jeg har det godt igen... Og jeg tror det gælder om at tage en dag af gangen - og fokusere på det gode, selvom det kan være meget svært når man står i situationen og ens mave bare gør så voldsomt ondt, og man ikke kan se positivt på nogen måde...
Men det er meget forskelligt fra person til person hvor meget hjemve man har - så fordi jeg har har haft meget hjemve betyder det ikke du får det på samme måde :-)! Men hvis du har været til kultur weekend eller skal, fortæller de om det. YFU har været rigtig gode til at forberede mig på en masse ting - og de gennemgår det også til oriterings mødet som nok findet sted mellem maj-juni.. Der er andre små ting der har været hårde - men der har været sindsygt mange gode oplevelser, mange flere gode end hårde oplevelser :-)!!
Forstår godt du glæder dig vildt meget - husket tydeligt sidste år hvordan jeg havde det. og jeg tænkte tit på hvordan mit liv herhenne ville være... Nogle gange følte jeg lidt alene med mine tanker, da alle mine venner havde gymnaise i hovedet - så det var altid rart at komme til YFU arrangmenter så man snakkede med andre udvekslingsstudenter, som glædet sig lige så meget :-)..
Håber du fik et svar ud af dit spørgsmål - ellers er du velkommen til at spørge igen :-)!

No comments:

Post a Comment