Monday, December 6, 2010

It's a wonderful life & Stew Leonards

Lørdag morgen stod jeg tidligt op og tog til min step time i fitness centret hvor jeg mødte Carla. Høj musik og en dame der står og råber ad os.. Fed time - elsker det :-)...

Efter tog "mom", "dad" og jeg i Stew Leonards. Tror ikke i ved hvad det er. Men det er et supermaket - men ikke et helt normalt supermarket.. Man kan gå rundt og få smagsprøver med rigtig mange ting & man kan trykke på knapper og bamser, køet, kyllinger begynder at bevæge sig, eller synge, eller sige lyde. Meget sjov oplevelse - mit ynglings supermaket...Hvad de dog ikke har herhenne :-)!!

Efter tog jeg i Toys "R" us. For at finde en gave til min lillebror Oliver - men kunne desværre ikke finde noget. Synes nu ikke denne her butik var lige så fed som den derhjemme i Gentofte :-).. Men den i New York husker jeg som noget helt sindsygt..

Vi droppede at gå ud at fælde et juletræ, så vi kørte hen et sted hvor vi kunne købe dem hvor de var fældet. Så vi fandt et flot et, som jeg sidder og kigger på nu ..

Fordi det var min "moms" fødselsdag i fredags og min "dad's" mors fødselsdag idag - holdte vi deres fødselsdag på en ny Italiensk restaurant i mit ynglingsmall WESTFARMS. Rigtig lækkert mad.. Efter shoppede jeg lidt - Dog ikke noget til mig selv, men julegaver!!
Mine værtsforældre elsker at shoppe - så det er vildt fedt, så de har ikke noget imod at gå ud med mig hehe...

Min mobil begyndt at virke lørdag - men pludselig kunne jeg ikke gå på nettet med den, så vi måtte kører ud at købe mere så jeg kunne fylde min mobil op igen, og samtidig lejede vi " 500 days of Summer" i Block Buster. Eller det var ikke i en Block Buster butik - men en maskine, simpelthen så smart - burde de også have hjemme i Danmark.. Så man kigger på en skærm hvilke film de har og vælger den. Det er ligesom en maskine med sodavand også betaler man med sit kredit kort og vupti filmen kommer ud!

500 days of summer er en af mine ynglings film - jeg så den med min mor og Lucas for ca. et år siden i København.. Så Sarah min værtssøster kom over ..
Så det var en hyggelig dag jeg har haft med min værtsfamilie ..

Søndag fik jeg lov til at sove længe... Tog til klokken 11 gudstjenesten i kirken..  Meget hyggelig..
klokken lidt i 2 tog jeg op til skolen, med Carla & Evelyn og så teater stykket nogle af mine venner og veninder er med i. It's A Wonderful Life... Meget godt teater stykke - og det gjorde det lidt sjovere da man kender personerne som er med...

Så har haft en meget stille og rolig weekend, faktisk en meget stille og rolig uge.. Det er dog ikke sådan jeg foretrækker hver eneste uge, da jeg elsker når der sker en masse og jeg render rundt fra et arrangement til et andet. Men nogle gange har jeg vel også bare brug for en pause - så det blev denne her uge. Så det var nu meget sundt for mig..
Skolen er stille og rolig lige for tiden - så det er meget rart ..

Hvis der er nogen kommende udvekslingsstudenter, eller nogen der overvejer at være udvekslingsstudent, som læser denne blog og i har nogle spørgsmål er i velkommen til at stille spørgsmål - I kan bare lave kommentarer her på bloggen, så vil jeg prøve at svarer dem så godt som muligt.. Eller hvis min familie eller venner har nolge spørsmål er i også meget velkommen til at stille spørgsmål.
Det skal siges - at kommentarene , kan ses af alle :-)

2 comments:

  1. Hi Jose!

    I really think you like it now!
    Or what?
    Good 4 U.
    Don't spend all your money, keep some for a raine day.
    Love
    FF

    ReplyDelete
  2. Hej Josephine.
    Jeg skal til USA som udvekslingstudent efter sommerferien. Jeg rejser også med YFU. Jeg glæder mig helt vildt!!
    Hvad er det sværeste du har oplevet indtil videre?
    Mia. :)

    ReplyDelete