Saturday, December 4, 2010

middag hos taylor

Idag skete der ikke så meget i skolen... Lidt kedelig dag..
Efter skole tog jeg bare hjem og slappede af, og så tv i en times tid. og efter skypede jeg med min far i 40 minutters tid... Efter tog jeg i wal mart med min "mom", da min mobil ikke gider at sende smser og min mobil er løbet ud for minutter til at ringe. Hvilket bare gør alting meget mere besværligt! men der er noget galt med min mobil, for man burde kunne ringe til mig selvom jeg ikke har flere penge.. Men den siger mit nummer ikke eksisterer.. Så vi skal ha ringet til dem i morgen, da jeg så fyldte min telefon op med penge - og jeg kan stadig ikke sende smser.. men kan godt gå på nettet, modtage opkalde og ringe. Så underligt og møøg irriterende. Da jeg heller ikke modtager mine smser...

Efter Wal mart tog jeg og spiste aftensmad hos min veninde Taylor. Hendes familie er vildt søde og føler mig altid velkommen derhjemme.. De havde så noget af deres familie over, har snart mødt hele hendes familie. Men det var rigtig hyggeligt.. kom hjem her halv 11...

Der er sket det mest latterlige... Denne her pige var normalt venner med Taylor, men hun gør åbenbart nogle underlige dumme ting.. Taylor fortalte hende så idag om noget mellem Taylor og nogle af pigerne et latterligt skænderi, som åbenbart skete til Aldens fødselsdag på cafeen.. Som jeg ikke husker og har ikke været indblandet i noget som helst... og vidste slet ikke noget var galt..
Men denne her pige Taylor normalt var venner med, begyndte det her lorte rygte om Taylor, Jessica også åbenbart også mig.. virkelig langt ude, jeg er simpelthen så sur - da det bare ikke det jeg har brug for... Men mange synes vidst at hende pigen er latterlig - så de tror ikke på det.. Men stadig.. og kender slet ikke den der pige - og hun sad og snakkede om det i dag i study hall hvor der var 30 andre! åhhhhh... Nå dagens mest nederen ting..

Imorgen smutter jeg i fitness centret.. og ellers skal vi ud at fælde juletræ, holde min "mom" fødselsdag, da det var hendes fødselsdag idag.. og så kommer min værts søster Sarah hjem, så vi skal pynte juletræet .. forhåbeligt kan jeg komme lidt ud og være sammen med nogle venner, som ikke er fra Taylors gruppe - da de altid skaber så meget drama....

No comments:

Post a Comment