Wednesday, February 16, 2011

Hjemme igen

Saa er jeg tilbage i connecticut efter at ha vaeret ude af staten i 11 dage..
Jeg havde en fantastisk dag i LA, vores flyve tur til LA gik fint, hawaii var fuldstaendigt fantastisk og flyveturen hjem var lang og traettende!!
Men jeg har ikke planner om at skrive paa bloggen foer i ferien (dvs. en gang i naeste uge).
Jeg doejer med ondt i halsen, og jetlag hvilket vil sige jeg er forfaerdeligt traet og ikke kan sove om aftenen...
Jeg har simpelthen saa mange lektier for at det er helt vildt, men denne uge proever jeg bare at komme ind i min rytme igen, ogsaa maa jeg lave alt arbejdet i ferien, for jeg har ingen energi...
Saa jeg er kommet hjem i sikkerhed - har bare ikke tid til at opdatere min blog..

Haaber i alle har det godt :)..

1 comment:

  1. Hi Jose',
    Take it easy ..... and get your body clock adjusted to Atlantic time.
    What a trip, a good experience to have in your 'luggage' for the future.
    Here all is swell & well.
    Love you,
    Ff
    PS: Have you still any money left?

    ReplyDelete