Monday, March 7, 2011

Hvad er der sket siden jeg kom hjem.

Jeg burde faktisk sove - selvom klokken kun er 9:30 , men jeg har brug for ufatteligt meget søvn. Men jeg har egentligt lyst til at opdatere jer lidt derhjemme.... Da jeg også selv om et års tid gerne vil gå tilbage og læse om alt det jeg har lavet herhenne... Det bliver dog ikke så grundigt..

Men jeg kom hjem fra Hawaii, og jeg var noget så træt 11 dage uden nok søvn, er ikke godt, plus en omgang yetlag, er bagud med en hel nats søvn plus jeg er syg. ikke en god kombination.
Men jeg kom igennem ugen!! & det var hårdt...
Først og fremmest var det rigtig hårdt for mig at komme tilbage til "virkeligheden". Da Carla og jeg var tilbage i Hartford i lufthavnen sagde jeg til hende. " We have just been by ourself for like 11 days, travelled across America, and now we are back here and have to go back to all the rules, and we cant just decied by ourself what we wants to do".
Så kigger Carla på mig og siger" Josie! We have been by ourself since August!". Ja der gik det lige op for mig at det faktisk er rigtigt.. Men vil jeg ikke snakke om nu :-)..
Det jeg vil sige var, at det var hårdt at komme tilbage, fordi jeg bor hos en familie og jeg ikke bare gøre hvad det passer mig, ja det var egentligt bare lidt hårdt. Fik smidt lektier og prøver i hovedet på mig.. men tog det med ro - som hvilket er fint nok.
Jeg var til Drama onsdag aften -kommer tilbage til hvordan jeg har det med drama klubben.. Fredag tog jeg ud og fik manicure med 3 veninder... Ellers i ferien, slappede jeg af! mange af mine planer røg i vasken. Meningen var jeg skulle ind at se Shrek Musical med min ven Alex, men var for langesomme om at bestille billetter. Men istedet for at gå ind med ham, havde Carla billetter - gratis tur ikke dårligt! Så jeg så det show, det var meget godt. Jeg slappede af, sov længe og lavede lektier. jeg var et smut i Westfarms mall med Sam, Carla & Denise..Var ude at stå på ski  med min værtsmor & Carla. og fik skrevet min ansøgning til gymansium, kommer jeg tilbage til og ja det var vidst det.
Så det var rigtig rart at slappe af & faktisk ikke lave så meget, jeg trængte virkelig til det.
Ingen af mine venner var hjemme, de fleste var med skolen på ture i endten New Orleans, eller Spain & France.. Eller på ferie med deres familie til Florida..

Kom tilbage til skolen og måtte tage en masse tests fra da jeg var på Hawaii.. mandag & Onsdag drama klubben igen.
Fredag var der Lacross møde, kender stort set alle på holdet og mine ynglings sophomores er der. Dem som jeg snakkede og havde det sjovt med da vi spillede Soccer. Så det skal nok blive rigtig godt & jeg er ikke den eneste som aldrig har spillet før så det er helt fint. Mine veninde Cara har været så sød at låne mig hendes extra stick så jeg ikke skal ud at bruge 600 kr. på det..Cara kørte mig hjem og efter var jeg bare hjemme i lidt tid. Indtil Sarah kom og hentede mig også hentede vi Mary også kørte vi hen og så "justin bieber movie in 3D." Meget god - nu ikke fordi jeg er en bieber fan, men han er nu meget sød.. helt utroligt en dreng på min alder kan klarer at leve det liv han lever. men jeg synes nu han er talentfuld.. ved mange har andre meninger...
Efter ville vi på Panera bread - men vi kom ind og de havde lukket, ja klokken var halv 10... Så vi endte på en anden restaurant..
Lørdag tog jeg i fitness centret. Idag skulle Carla, Sam, mig og mine værtforældre, lave mad en 120 hjemløse, og servere det for dem. Vi havde købt ind og det hele. & faktisk glædet jeg mig lidt.
For der er altså også the bad side of America. Som faktisk er lidt gemt .. For et år siden var jeg på louisiana humlebæk med min mormor & morfar og så en udstilling med Jacob Holtz, fantastisk udstilling. Som er om de hjemløse i USA,kukluxklan osv. Som ramte mig rigtig hårdt .. Så jeg glædet mig lidt til at gøre det her. Men vi kom og en anden gruppe var der. Så datoen var blevet dobbled booked. Så vi stod der med mad til 120 mennesker. Men så doneret vi det til et andet food shelter. Det var bare ikke det samme, som selv at lave maden osv. ja vi var alle ret sure!
Vi endte med at kører lidt rundt i Hartford og lavede en lille turist tur i bilen og spiste aftensmad på en restaurant. Senere på aftenen kom Sarah og hentede mig. Meningen var vi skulle ud at ha fået ordnet negle, men alt var lukket AHHH. Så vi endte med at besøge Mary på hendes arbejde, hun arbejder på denne her mexicanske restaurant - lækker lækker mad! Men vi spiste bare dessert. Efter kørte vi hen til Denise' arbejde og mødte hende og Evelyn.
Søndag - kirke tid. Carla & jeg har lavet en liste over ting vi vil inden vi tager hjem! Så vi har en restaurant liste. Idag var meningen vi skulle hen til denne her hvor de har lækre steaks , men de havde lukket øv øv.. Så vi tog til en anden en. Så vi havde en hyggelig frokost & efter kom hun med hjem og vi så Mean Girls 2 sammen. Meningen var Cara skulle komme over og vi skulle købe ting til Lacross men hun aflyste .. desværre.. Ellers har jeg bare brugt dagen på at se tv og lavet lektier.
Så meget god weekend :)..

Jeg har nu søgt ind på Gammel Hellerup Gymnasium - så jeg krydser fingre for jeg kommer ind! og at jeg får den linje jeg gerne vil gå på!

Med drama klubben - MHHH.. synes ikke det er specielt sjovt og folk siger mig ikke rigtig noget ... Og Lacross starter om en uge. og jeg har bare ikke tid til hvor jeg har 3 uger hvor jeg skal blive på skolen fra klokken 7 om morgnen til klokken 9 om aftenen. fordi jeg vil kun ha en halvanden time mellem lacross slutter og drama practice starter.. så det kan ikke betale sig at kører hjem.. også har vi en uge, hvor vi har drama hver eneste aften. Jeg ved ikke om jeg skal stoppe - for på en måde vil jeg også gerne gøre det. men alligevel ikke. Så jeg skal lige ha taget mig en beslutning..

idag kiggede jeg på Apple computere, for min computer er ved at crashe vil jeg tro.... & de er halv pris herovre... men har ikke nok penge til at købe en ny herovre - så skal hjem og ha tjent nogle penge, så jeg kan købe mig en ny nu når jeg kommer hjem og starter i gymnasiet... så lad os krydse fingre for den ikke vælger at crashe imens jeg er her...

Nå nu må jeg smutte i seng - en ny dag er foran mig imorgen. og jeg er så heldig at vi skal svømme i idræt.. WUHU vandet er koldt og nejnejnej glæder mig ikke...

Håber i alle har det godt, hvor i så er i verden..

No comments:

Post a Comment