Saturday, April 2, 2011

Første lacrosse kamp, livet er fantastisk.

Som jeg skrev i mit sidste inglaeg gaar alting simpelthen bare saa godt. Ikke fordi jeg har haft det godt tidligere paa aaret, men lige nu foeler jeg bare alting gaar super godt! Jeg taenker naesten aldrig paa hjem mere og hvis jeg goer, bliver jeg aldrig ked af det. Jeg savner jer alle rigtig meget, og jeg savner at leve mit danske liv. Men lige nu lever jeg mit andet liv, som er mit amerikanske, som er meget anderleds end mit danske liv. & jeg kan lide det.. Lige paa det sidste har jeg faaet rigtig mange nye venner, isaer en masse piger som spiller paa mit lacross team, og er blevet taettere paa en masse mennesker som jeg ikke kendte helt saa godt foer.. Jeg fik afvide at den sidste halvdel af ens udvekslingsaar, er ofte the bedste – og saadan er det helt sikkert for mig!

I loerdags efter jeg havde skrevet mit blogindlaeg, tog jeg ud at bowle med min veninde Amanda, som jeg ikke har vaeret sammen med i meget lang tid, tror sidste gang var i vinterferien. I begyndelsen af aaret havde vi gym class sammen, og jeg sad med hende til lunch for det meste. Men da jeg droppede ud af den gym class og mit skema blev aendret, saa jeg hende ikke saa meget kun til lunch. Og nu er hun ikke i vores lunch mere, saa jeg ser hende aldrig.. Saa Amanda, Sam & jeg tog ud at bowle om aftenen. Rigtig hyggeligtJ. Hun kom saa hjem til mig, og senere tog vi hen til en af drengene fra min gamle gamle gym class, den som Amanda var i – snakkede aldrig rigtig med ham da jeg havde klassen med ham, men vi begyndte saa at snakke i skolen efter jul. En anden dreng fra min gym class , var saa hjemme hos ham, saa vi smuttede derhen i 3 timers tid. Meget hyggeligt – Amanda blev saa og sov hos mig. Soendag tog Amanda med os i kirke, rigtig rart at hun var med, det gjorde det hele lidt sjovere. Resten af dagen brugte jeg bare paa lektier... og om aftenen tog jeg i fitness centret med Sarah..


Mandag Tjaa skolen gaar nu meget fint, jeg er rigtig skole traet lige for tiden. Efter skole havde jeg lacrosse og ja det gik fint. Om aftenen tog jeg i fitness centret med Sarah igen.

Tirsdag, Evelyn hentede mig om morgnen.. ellers en normal skole dag, Lacrosse efter skole ogsaa tog jeg med Cara op og solede.. Hjem at lave lektier ogsaa endnu en gang i fitness centret. Vi loeber ikke rigtig saa meget til lacrosse, saa jeg har brug for at komme i fitness centret og faa lavet noget.
Jeg har lavet alle mine lektier i skolen osv. Men paa en eller anden maade er det bare endt med at mine karaktere ikke er helt vildt fantastike. Det er ikke slemt slemt, men jeg skal lige ha taget mig lidt sammen igen.. Saa det havde jeg en lille snak med Nancy & Ed om da jeg kom hjem.. Hvilket irritere mig rigtig meget. Men nu maa vi se hvad der sker med karakterene, har haft en snak med mine laerer omkring det og de siger jeg ikke skal vaere bekymret ....

Onsdag skole – lacrosse – ogsaa tog jeg bare hjem, daa jeg havde en kæmpe stak lektier foran mig..
Torsdag, skole, lacrosse, også solede jeg med cara :)..
Fredag - skole SURPRISE!! da jeg vågnet op var græsset hvidt. Ja vi var så heldige at det havde sneet. WHAAT ? Det er d. 1 april og det sneer, der er helt seriøst noget galt med denne stat/land... Meningen var at min aprilsnar skulle være at jeg blev nød til at tage tidligere hjem. men jeg synes nu ikke helt den var fair, så jeg fik ikke lavet nogen aprilsnar - men fik nogen så det var meget sjovt :). Det regnede hele dagen og det var møg hammerende koldt omkring 2 grader c...
Efter skole, klædte vi om og vi tog vores spille tøj på - im number 8!! mit gamle gamle nummer i fodbold weee...
Anyways, kom ud på banen og det var koldt! Jeg kunne ikke mærke mine ben, vi varmede op og jeg var dog lidt nervøs da det var min første lacrosse kamp. Heldigvis var det kun en trænings kamp.. Først spillede vores A hold .. De har delt os ind i 3 hold. A holdet, som er vores 1 hold. De skal spille hver kamp.. B holdet, som jeg er på spiller hver anden kamp også er der c holdet som spiller hver anden kamp. Desværre er jeg ikke sammen med så mange af mine veninder på mit B hold, men en masse af dem som er på A, er jeg gode venner med så alt er fint :).. Så efter at ha stået i 40 minutter udenfor og set A holdet spille. Blev det vores tur... Åhhh man løber meget mere i Lacrosse end i fodbold og det er ret anderleds.. meget forvirrende. Men nu forstår jeg denne her sport meget bedre. Så det var rigtig sjovt! Blev på skolen lidt og snakkede med min veninde Emma, og klokken var allerede 6. hvor fedt er det lige at man kommer ind på skolen klokken 7 om morgnen og forlader den igen klokken 6 om aftenen.. Der er noget helt galt der.
Sarah kom og hentede mig, og kørte hurtigt hjem og hentede mine ting også kørte vi til Westfarms mall.. Spiste aftensmad og fik shoppet indtil butikkerne lukkede klokken halv 10 :(....
Vi mødtes med Evelyn hos Sarah også snakkede vi bare.. Fandt ud af hvor mege tjeg havde savnet Evelyn da jeg aldrig snakker med hende mere, fordi hun har fået arbejde.. Såå nu bliver jeg nok hentet meget mere om morgenen istedet for kun en gang om ugen hehe rigtig lækkert.....
Kom hjem omkring midnat :-)..
her idag lørdag morgen, kom Cara og hentede mig også solede vi.. Senere mødtes jeg med Steve, & spillede basketball - han bor tæt på mig, så jeg kunne bare gå derhen da basketball banen er næsten lige bag mit hus. også chillede jeg lidt med ham, og senere kom hans ven over, som jeg ikke kender, men det var meget hyggeligt. Efter smuttede jeg hurtigt hjem til Evelyn. Vi smuttede hurtigt til Starbucks, da det er omkring 15 grader udenfor, så skal man da lige hen og have sig en frappuccino fra starbcks også hurtigt i banken. Så nu sidder jeg og venter på  min værtssøster kommer og henter mig, også skal vi ud at kigge på kjoler til prom WEEEEE. Der er måske good news med prom, skal jeg nok fortælle om når det hele er 100 procent sikkert..

& I torsdags lå der en pakke til mig.... "påskeæg" fra mor, lars, oliver & Lucas. Lækker chokolade,store vanilje kranse fra Emmerys (lækkert!) & en blouse.. Tusind tak !!

Så i morgen skal den stå på lektier!! & jeg har planer om at svarer på folks spørgsmål imorgen, så endelig skriv hvis i vil ha svar på noget. Jeg skriver om vores lækre katine mad på skolen og andre ting og sager. glæd jer ;-).. Ha en god weekend:)!

No comments:

Post a Comment