Saturday, March 26, 2011

time is flying!

Endnu en uge er nu bare fløjet forbi.... ved i hvad der også bare er fløjet forbi??
de sidste 7 måneder. Jeg har nu tilbragt 7 måneder af mit liv herhenne. Det går simpelthen alt for stærkt! på mandag har jeg 3 måeneder tilbage... Virkelig skræmmende... men har jeg ikke lyst til at snakke om nu, vi kan snakke om det, dagen inden jeg tager hjem igen - for lige nu har jeg det fuldstændigt fantastisk!! Alt går godt - og jeg elsker mit liv herovre..

I mandags vågnede jeg op og jeg havde det bare meget værre end søndag eftermiddag, jeg kunne ikke tage i skolen.. Missede desværre 3 tests men sådan er det..Så den dag slappede jeg bare af og lavede nul og niks.
Tirsdag normal skoledage, fik taget min fransk test og halvdelen af min historie test.. og efter stod den på Lacrosse træning. Heldigvis er min veninde Shannon der, så hende & jeg kan gå rundt sammen og ikke forstå noget som helst. Men folk er rigtig søde til at hjælpe og forklare det hele.. indtil videre er jeg godt tilfreds med lacrosse. Det var desværre hunde hammrende koldt! Hjem at lave lektier, egentligt skulle jeg mødes med pigerne fra kirken, men jeg havde slet ikke lyst til at gå, så det blev ikke til noget.

Onsdag - normal skole dag igen, tror ikke rigtig der skete noget helt wow... eller jo det sneede stort set hele dagen, KÆMPE snefug. rigtig underligt, da det havde været omkring 20 grader torsdag & fredag.. Så træning blev aflyst.... Meningen var så jeg ville tage i fitness centret med Sarah om aftenen. men næ nej. det var for farligt at køre udenfor. endnu engang, bliver alt bare aflyst pga vejret herhenne.. så jeg kom ingen steder...det skal lige siges, at sneen smeltede lige så snart det ramte jorden.

Torsdag - normal skole dag, vi havde extended homeroom hvilket betyder at det var forlænget med 45 minutter. vi så en video med noget som skolen støtter. og ellers lavede jeg bare mine lektier, ja jeg bryder mig ikke om de folk der i min homeroom class. Så vores timer var forkortet med 7 minutter...
Efter skole stod den på endnu en omgang Lacrosse træning, møg hammrende koldt endnu en gang! men det var nu meget fint, vi har fået en ekstra træner, så de kan splitte os op, så vi fik lavet meget mere, også var træningen forlænget med 30 minutter, hvor vi så heldige at løbe de sidste 15 minutter...
Efter var jeg lidt på skolen og snakkede med nogle af pigerne fra softball holdet og nogle af drengene fra baseball holdet.
kom hjem og slappede af .. Klokken 8 kom Sarah og hentede mig, kørte hjem til hende og satte mine ting, da jeg sov hos hende fra torsdag til fredag... efter kørte vi hen og mødtes med Carla, Denise, & Evelyn også tog vi til Sonic, som er en restaurant hvor man parker sin bil i sådan en boks, også trykker man på en knap og bestiller. og lidt tid efter kommer de ud på rolleskøjter med maden. meget sjovt koncept. men synes nu ikke maden var WUHU!
Efter tog jeg bare hjem til Sarah og snakkede osv.... Må nok sige at hende og jeg er blevet ret "tætte" her på det sidste og er helt sikkert en af de veninder herovre, som jeg altid kan komme til osv...

Fredag - vi havde ikke skole idag, JUHU.. et eller andet lære møde på skolen, rigtig lækkert. Så vi stod sent op, også lavede jeg "danske pandekager" også hørte vi dansk musik, vi havde lige et dansker moment.. Hun har været i Danmark 2 gange, så hun kender til nogle ting :-)!... Vi fandt ud af de har en skandinavisk butik her i Connecticut, så jeg skal derhen snart! Efter kørte hun mig hjem.. og jeg var simpelthen bare så voldsomt træt, jeg lavede ikke noget som helst..
Jeg smuttede hurtigt hen til Carla, og sagde farvel til hende, da hun tager på endnu en tur med BELO USA, hun skal til Washington D.C, Philadelphia & New York City, så hun kommer først hjem om en uges tid.
omkring tog jeg til Starbucks med Denise & Mary , tog et hurtigt smut forbi best buy også tog vi hen og besøgte Evelyns arbejde.. Hun er nu begyndt at arbejde på i denne restaurant kæde kaldt ;CHILIS.. Som er "mexicansk mad" eller nu mere amerikansk mexicansk mad, men det var meget lækkert. Efter tog vi hjem til mig lidt. og nu er den fredag skam også lige fløjet forbi. Jeg havde ikke helt lyst til det helt vilde idag, da jeg bare har været så ufatteligt træt!


meget god og vellykket skole uge, 3 dages skole . jeg klager ikke :-). Ha en god weekend alle sammen!

No comments:

Post a Comment