Friday, April 8, 2011

prom dress & email problemer!

 This is the foreign tree climber!


So guess what??? I got my first prom dress..
Jeg skal nok lige få sat et billed ind af min kjole - er godt tilfreds med den :-)!
Jeg tog med min værts søster ud og købte den i lørdags. det tog os kun 4 timer, jeg var simpelthen så træt da jeg kom hjem . Vi var i 2 forskellige malls og jeg har ikke tal på hvor mange forskellige kjoler jeg prøvede...
Men man ved hvornår det er den rigtige - jeg fandt en anden kjole som også bare var fantastisk flot og ikke alt for dyr, men det endte med at blive en blå en istedet for..
Hele prom historien skal i nok få, da jeg ikke helt selv ved hvad der sker med prom lige nu.. Det er både godt & dårligt. We will see :-)...

Lørdag aften da jeg kom hjem omkring klokken 8 tog jeg hurtigt ud at spise med min værtsfar (jeg spiser ude hele tiden i weekenderne NOT GOOD!!) anyways. Senere på aftenen kom Denise, Evelyn & Sarah over hos mig og de var hos mig til ca. midnat.
Søndag stod den egentligt bare på lektier & kirke ej hvor fedt! & gik mig en hurtig tur udenfor - hvor jeg mødtes med Steve noget af tiden..
Mandag - blev hentet af evelyn om morgnen, så lækkert at sove lidt længere om morgnen... tog op og tog sol med Cara, efter træning...
Tirsdag- træning. også senere tog jeg til On The border med Shannon & fik dessert mums mums. Vi mødtes med hendes ven Josh derhenne, så vi sad med ham og fordi Mary var på arbejde fik hun lidt tidligere fri så hun kom også og satte sig med os .. Hyggelig aften, og efter fik jeg mig en køre ture med Shannon med soundtrack fra MAMMA MIA!!
Onsdag - træning og tanning med Cara også en masse masse lektier....
Torsdag - Jeg blev kørt i skole af steve, og jeg blev nød til at tage billeder til min photography opgave, så jeg mødte droppe træning idag. Hvilket ikke gøre mig noget - da jeg har slået mit ben igen. Da jeg spillede fodbold i foråret herhenne, havde jeg problemer med mit ben og nu er det kommet tilbage... Men jeg elsker at spille Lacrosse, så tilbage til træning i morgen. Må bare få vores sportslæge til at strække det ud for mig..
Så efter skole tog jeg til Starbucks med Evelyn & Mary (det skal lige siges at det var omkring 15 grader idag LÆKKERT!)... Efter tog Mary & jeg ned til det her uhyggelige sted nede ved floden, hvor jeg tog billeder til min photography opgave... Ellers her til aftenen har jeg chillede rundt i mit hus og lavede lidt lektier. og nu er det tid til at gå i seng...


Der er sket noget meget underligt!!!
Min email er blevet blokket - jeg har prøvet at få den åbnet her til aftenen. Så hvis du har sendt en email til mig indenfor de sidste 3 dage har jeg desværre ikke set den.
Hvis jeg er heldig bliver den åbnet op i morgen - men ellers send emails til mig : josephineskyttec@gmail.com

Det er rigtig irriterende, da så meget foregår på min email. Nå må bare kryde fingre for at den bliver åbnet igen!Så er det fredag i morgen WUUHU :-)...
Godnat !

No comments:

Post a Comment