Monday, April 11, 2011

prom date!!

Sooo guess what??
I got a prom date.. yep i hoerte rigtigt...
Faste laesere kan maaske huske at jeg fortalte om min prom sitation med junior prom, min ven Alex der ikke havde nogen date, jeg ikke ville gaa osv..
Men jeg havde saa besluttet mig for at jeg ikke ville have noget imod at tage med ham til Junior prom.. Da jeg ikke har nogen date til senior endnu og jeg vil have en oplevelse med en date.
Saa jeg fortalte Cara om det og hun fik fikset det hele paa en smart maade, saa jeg vidste at han ville spoerge mig.. Hele ugen gik jeg dog og ventede paa det.. Men i fredags var jeg gaaet ned til mit locker for at tage mine biologi boeger. Og pludselig staar Alex der.. Og spoerg om jeg havde tid til at snakke..
ogsaa spurgte han mig saa om jeg ville med ham til hans prom - & selvfoelgelig sagde jeg ja .. WUHU.. Jeg er rigtig glad, da han er vildt soed og rigtig sjov.. Han sagde at han ville betale for bussen og for min billet, men jeg beslutede mig for at jeg ikke ville lade ham betale for min billet. Saa det var ogsaa rigtig soedt af ham :).. Jeg vidste dog ikke helt hvordan funger her henne med at betale osv, og det er meget forskellige fra sitation til situation, jeg proevede at spoerge mig frem til det hos mine veninde, men det var ret svaert at finde uda f..  Saa det skal nok blive rigtig godt. den party bus som vi er paa kender jeg dog ikke saa mange, da de fleste af mine venner er seniors, men kender nogle stykker min veninde Shannon er der, saa det er godt. & til bords skal jeg sidde med Cara og nogle andre som jeg kender.. Saa det hele skal nok blive godt, jeg glaeder mig ihvertfald :)...
Saa idag skal jeg ha min kjole syet ind saa den passer mig og min vaerts soester laaner mig sko so im all set...Vi mangler bare at finde et after party - men det finder vi ud af..
Min situtation med senior prom er jeg ret forvirret over, da jeg ikke rigtig har lyst til at tage afsted mere.. Jeg kunne altid speorge Alex om han ville tage med mig, men jeg ved nu ikke helt.. Saa jeg skal beslutte mig indtil paa fredag. Junior prom er d. 29 April - saa det er snart! & senior er foerst d. 3 juni..
_________________________________________________________________________________
Min weekend har vaeret meget god. Fredag havde jeg Lacrosse traening, smuttede til Marshalls efter traening med Cara. sagde til mig selv jeg ikke skulle koebe noget og kom ud med et par sko. OOPS! Marshalls er en department store, som de kalder det herhenne.. Sidste aars varer fra forskellige maerker er enormt billige og man kan goere nogle rigtig gode kups..
Om aftenen tog Denise, Sarah, Carla & jeg hen og besoegte Evelyn paa hendes arbejde (Chilis), fik dessert osv. Inden vi tog afsted havde Denise proevet at ordne mit haar for prom, saa hun skal lave mit haar da jeg ikke gider bruge penge for at faa det gjort og de sikkert ikke kan faa det til at vaere som jeg vil ha' det..
Efter koerte Evelyn, Sarah, Carla & jeg ned til the river.. hvor vi moedtes med Steve & Scott...
Det skal altsaa lige siges at Steve & jeg dater ikke!! Ved godt jeg har vaeret meget sammen med ham her paa det sidste.. Men nej mig&ham dater ikke, vi er bare gaaet hen og blevet gode venner :). bare saa der ikke er nogle misforstaelser!
Loerdag, tog jeg i biograffen med Cara, hendes mor og hendes bror og Scott's lillebror. Cara, mig og hendes mor tog ind og saa "Soul Surfer" en film der godt kan anbefales! Vi sad alle 3 og tudet heheh...
Efter spiste vi frokost (oops josephine - spiser ude igen).. & senere koerete Carla og jeg hen til en udvekslingsstudent fra Tyskland, som havde en sleepover for os piger der bor i Connecticut.
Saa vi tog hen paa hendes skole og saa talent show. Jeg genkendte skolen, da jeg har spillet en fodbold kamp derhenne, meget sjovt :)... Vi spiste mad og hyggede. jeg var rigtig rigtig traet, Saa da vi saa film faldte jeg i soevn.. vaagnede op da den var faerdig og en time efter faldte jeg i soevn igen. Saa jeg var ikke helt saa social , men saadan er det. Vi sov alle rigtig laenge naeste dag - tror det var noget vi alle trangte til. Saa det var rigtig hyggeligt at se pigerne igen!
da jeg kom hjem skypede med jeg Berg, Caro & Freja, Simpelthen saa rart at snakke med sine bedsteveninder! Jeg har vaeret lidt daarlig til at holde kontakt med mine venner derhjemme, men det er simpelthen saa svaert. Der er mange jeg gerne ville skype med, men har aldrig faaet tid til det im sorry!
Senere snakkede jeg med min mor, hvilket ogsaa var rigtig dejligt!!
& senere paa aftnen fik jeg en daarlig nyhed, men jeg ved at det hele nok skal blive okay...
Resten af aftenen brugte jeg paa at snakkede med min vaerts soester da hun var kommet hen for at sige hej, og min mom hjalp mig med mit history project.. Saa alt i alt suuuuper god weekend :)..
5 dage skole ogsaa har jeg April Break / Spring Break.. glaeder mig!

No comments:

Post a Comment