Wednesday, August 25, 2010

fuck....Det er om 5 timer....

Ja F ordet må jeg ligge på hylden det siger man ikke i USA... og alle de andre ord. det har min mor fortalt mig mange gange i aften..

Om 5 timer skal jeg stå op!!

Min kuffert er pakket. og den vejer 22, 8 kg. jeg håber vores super gode badevægt har ret... min håndbaggage vejer 10 kg... ja shit ( må jeg heller ik sige) tænker i sikkert også da reglen er 23 kg og 8 kg... men ja jeg må betale for overvægt så. nu har jeg taget alt det ud som jeg skal have !! mit vintertøj er ikke engang i.. mange af mine sommersko og shorts er blevet taget ud.. også må min mor sende det hurtigt. tror hun kan fylde en hel flytte kasse, men det er så også med mit vintertøj..

Jeg har spist frokost med min far, gik en tur nede på havnen.. Virkelig hyggeligt! min veninde Laura kom forbi og snakkede med mig og hjalp mig med at pakke. var jeg rigtig glad for.. så cyklede jeg hjem til Oliver og var der hurtigt. også op til midtpunkt hvor jeg skulle vælge gave fra Berg, Caro og Freja. De piger er sindsyge!! jeg havde ik lyst til at vælge noget dyrt. men det blev så to flotte Be Christensen armbånd.. og det blev dyrt .. Men jeg er virkelig glad for dem !! jeg gav så kaffe, ogg hvad de nu ellers ville have på en café.. så skulle jeg sige farvel arh.... Og det har været hårdt at sige farvel til alle !

jeg kan ikke beskrive den her følelse jeg har inden i... nogen gange tænker jeg bare. JEG VIL IKKE JEG VIL BLIVE HJEMME. ja sandheden kom på bordet, men jeg vil nok inderst inde afsted. det er bare underligt.

Jeg må stoppe med at lave så lange indlæg.
men jeg vil sove nu... Jeg får så sygt meget jetlag, da jeg om 24 timer i Washington og sikkert står i kø for at komme igennem alt deres chek med pas og jeg ved ikke hvad..

Jeg har det underligt, glæder mig, er ked af det, spændt, sidder og græder lige nu, min mave gør ondt, jeg ku næsten ikke spise noget - spiste kun fordi min mors flæskesteg smagte godt og den sandwich jeg fik på havnen smagte godt.. mit hoved dunker, tankerne flyver rundt i hovedet på mig, og det blæser udenfor, det regner og næste gang jeg står i Kastrup lufthavn er om 10/11 måneder.. JEG HAR DET SÅ UNDERLIGT!

har grædt flere gange idag, især når jeg snakker i telefon med folk som siger god tur, jeg ville ikke snakke med min familie om mange ting der skal ske i USA, for jeg begyndte at græde hver gang.
Det her bliver en oplevelse for livet. JEG GLÆDER MIG!  men det bliver virkelig hårdt....

jeg tager et skridt af gangen og en dag af gangen. så går det hele. Kigger åbent på alt og glæder mig til at opleve en masse nye ting..

godnat.. sidste indlæg som blev skrevet fra Danmark, ha det godt alle sammen. kommer til at savne folk! det bliver så F underligt det her!!

ps. det skal lige nævnes at jeg glæder mig til at se folk om 7 timer jeg ik har set siden november 9 måneder siden.. og skal møde nogle stykker jeg kun har skrevet med. det bliver en viiiild flyve tur. hejhej pas på jer selv og håber Hørsholm, Espergærde, og København ligner sig selv når jeg er tilbage.. og jeg ligner mig selv og ik er Josephine der har været i USA og taget 30 kilo på..

pps. glæder mig til min kaffe fra Starbucks ude i lufthavnen og glæder mig til at komme væk fra alt dansk lorte musik .. skyd the voice imens jeg er væk. mange tak...

1 comment:

  1. Kære Josephine,
    det var dejligt at sige farvel til dig, selvom vi alle var meget rørt. Men du kommer hjem igen og skal underholde os med masser af historiet med hvad du har oplevet. Jeg ved at alle os i familien ved at du får en på opleveren og du kan helt sikkert bruge det du lærer i USA senere i dit liv.

    God rejse min blomst og pas på dig selv :-D

    Farmand

    ReplyDelete