Monday, August 23, 2010

Hejhej - 2 dage tilbage.

Så er der kun to dage til at jeg tager afsted.
Mit værelse ligner noget der er løgn, jeg er igang med at pakke hele mit værelse ned & skal snart til at pakke min kuffert.
Jeg har det virkelig underligt.. & føler faktisk ik helt jeg er klar til at tage afsted.
eller igår følte jeg at jeg var klar. Men ikke idag. Jeg må bare skynde mig at få pakket så jeg ikke er lige så stresset...

I Lørdags holdte jeg afsked & fødselsdags middag for familie og venner. Det var rigtig hyggeligt og dejligt at se en masse mennesker igen, som jeg faktisk ik har set i vildt lang tid. Især mine kusiner og fætre og mine kusiner fra Dubai!
Men da jeg skulle sige farvel til min mormor, morfar, farmor, farfar og Marianne min fars nye kæreste begyndte jeg at græde. Det var så underligt!! så der var lige tre tudeture den aften ... Men mine veninder var rigtig søde til at trøste mig, og det gik hurtigt over igen. Det var bare vildt underligt.

I går , søndag kom 13 af mine veninder til frokost. Det var rigtig hyggeligt og fik sagt ordenligt farvel . Der var en masse jeg ik har set hele sommeren så det var rart lige at se dem inden, og fik hørt hvordan det går på gymnasier. Og to af mineveninder som flyttede til Belgien sidste år kom også :-)..
Men pludselig begyndte min veninde bare at græde, var selv rigtig tæt på at græde...
Men det er rart at sagt farvel til alle på en gang..

Idag har jeg været til lægen og få min sidste vacctination, da min mor sidste uge fandt ud af jeg manglede to vaccinationer. Og den ene er ik bare en man lige kan få, så vi måtte ringe rundt til forskellige læger og spørge om de havde en liggende . Havde de så heldigvis på Frederiksberg så den fik jeg ordnet i fredags og idag fik jeg min stivkrampe ... Min værts søster Charlotte ringede hurtigt idag, det var rigtig sødt af hende, hun virker rigtig sød, glæder mig til at møde hende til jul!
Nu skal jeg ha pakket og i aften skal jeg være sammen med min genbo Johanne.

Imorgen skal jeg ud og spise frokost med min far, min veninde Laura kommer forbi, og min bedsteven Oliver kommer også lige forbi og siger farvel. Jeg skal mødes med Freja, Berg & Caro i midtpunkt for at få sagt farvel drikke noget kaffe også skal jeg vælge min gave fra dem. De ville give mig et smykke, men synes selv jeg skulle vælge det. Om aften skal jeg ha flæskesteg også får jeg min fødselsdags gave fra min mor, lars, lucas & oliver.. Så siger jeg farvel til Lars, oliver & Lucas, da de ikke taget med ud i lufthavnen fordi det er så tidligt og Lucas skal også i skole. Selvom han prøvede at få en fridag ud af det.....

Onsdag morgen kommer min far og henter min mor og jeg også køre vi ud i lufthavnen...

Jeg glæder mig og det er faktisk sværer for mig at sige farvel end hvad jeg havde regnet med. Men det skal skam nok gå det hele :-)....

Om en uge har jeg fødselsdag & det er min første dag i skole.

Nu vil jeg pakke og slukke computeren inden jeg finder på flere dårlige undskyldninger for ikke at få pakket :).

No comments:

Post a Comment