Thursday, August 26, 2010

TOMAT JUICE - GOD FLYVE TUR!!

Jeg sidder nu i Washington og dansk tid er klokken 02:55, dvs lokal tid fem i ni om aften...

Jeg kunne ik sove i nat, det var underligt det hele.. Jeg sov sammenlagt en halvanden time..
Lidt i seks i morges kom Berg forbi og sagde farvel. det var jeg rigtig glad for!!

Det var svært for mig at sige farvel, men da vi havde cheeket ind blev humøret bedre for alle.. Jeg græd og græd, men begyndte at snakke med en masse andre som jeg kender, så blev det hele fint :).. Vi var vidst 62, så det var mange..
der var dog nogen der havde overvægt, min kuffert lå lige på 23,1 .... så det var super.
Havde ik fået noget morgenmad, vil gode ha købt de sidste danskeblade men det nåede jeg ikke. for selvom vi mødtes over 3 timer før, var al tiden gået. jeg begyndte at få det sindsygt dårligt på vej mod Frankfurt sad yderst ved siden af en dreng som var så sød at dele hans lakridser med mig, fordi jeg var så sulten og kunne ik så godt lide den tørre bolle vi fik.. måtte bede om noget ekstra vand, også var den klaret. Sad lidt og snakkede med de to drenge og med Elisabeth fra KW, den tur gik stærkt. vi gik gennem Frankfurt det er langt, når du har en håndtaske plus en kuffert hvor hjulet er helt smadret og siger klik, klik,klik,klik...... men vi kom frem og stod i kø ved pas.. og vi nåede stadig ik at købe noget mad.... jeg havde det så dårligt igen!! kom til at sidde ved siden af Mathias som jeg kender fra KW ,men har set til regions arrangementer, og ved siden af en anden dreng jeg ikke kender som hedder Aske. super hyggeligt. da vi så var lettet kom Sarah og Maiken hen og sagde at der var en ledlig plads hos dem. Rykket så derhen. vi havde det alle sammen dårligt, fordi vi var så sulten. Min ipod er helt i spas og kan ik spille, men heldigvis havde Sarah en ekstra ipod :)!! vi prøvede at sove og pludselig vågnede vi tre op og maden kom. vi spiste også ville vi rundt og snakke med folk, da vi sad lidt væk fra de andre. Men så skulle vi udfylde papire - ja og skrev forkert to gange flot. men det var fint... underlige spørgsmål!!

" AFRYDS "YES OR "NO" SOM SVAR PÅ OM DU UMIDDELBART FØR DIN AFREJSE HAR VÆRET I DIREKTE KONTAKT MED LANDBRUGSDYR. HVIS DU HAR BLIVER DU SPURGT OM DU HAR DET TØJ MED, SOM DU HAVDE PÅ VED KONTAKTEN, DET MÅ DU NEMLIG IKKE, DA MAN ER LIDT BANGE FOR AT FÅ INDFØRT KVÆG- OG PLANTESYGDOMME AD DENNE VEJ"..

Det havde vi det sjovt med.. endelig var de udfyldte, og vi legede Hit med sangen, ja Maiken sad og nynnede og sarah og jeg skulle gætte. Alle var i godt humør og det var som om folk helt havde glemt at vi skal være væk i 10 måneder. Havde jeg også selv. så det var super!!

Jeg sad lidt rundt omkring, og havde det sjovt, fik tiden til at gå, så det var rigtig fint:)...
der var en der så havde valgt at give Sarah tomatjuice, Men pludselig væltede jeg tomat juice udover det hele, alt lugtede af tomat juice, virkelig klamt og havde det på min bukser.. så måtte skifte, for det var alt for ulækkert....Og pludselig var der gået 8 en halv time, og jeg var i Washington. Sagde farvel til nogen af dem som ikke skulle blive her at sove.. For at være ærlig var jeg lidt skræmt af det der Immigration og tolden men det hele gik. Maiken og jeg var de første der var ude og stod i kø i en time. vi havde aftalt at følges hele vejen ud.. men de andre kom hurtigt før os.. og han sad og jokkede ham der skulle kigge min papire igennem.. åhh dårlig humor... vi kom ud nogle stykker som de første og vi har vores flotte beige YFU trøjer på, og pludselig står en dame og råber YFU - YFU. også var det klaret vi havde fundet Travel Staff og de krysede os af. Der var nogen der blev taget i tolden fordi ham den ene havde en spegepølse med og den anden noget hundemad eller sådan.. værtsgaver :)..... men da alle var kommet igennem alt, blev vi delt op og jeg tog med den første bus ud på hotellet... fik værelses kortet og fandt ud af jeg skulle bo på værelse med Maiken. tog mig et bad, har aldrig følt mig så klam efter 12 timers flyve tur i alt... Maiken kom og to piger fra Sweitz kom lidt efter . deler værelse med de tre. vi gik ned og fik aftensmad og fik beskeder om i morgen.. har rendt rundt  på hotellet sagt hej og farvel til folk.. Vi har frit internet, lækkert!! og der er pool og vi havde snakket om at gå derned men blev aldrig til noget...
Sidder i sengen med Maiken med hver vores bærbar og opdatere vores blogs... jeg gaber og gaber og burde sove.

jeg er i godt humør og er glad. har ik hjemve heldigvis da!! er vidst ved at være klar til at møde min værtsfamilie i morgen tidlig.. mit hoved køre rundt og mit jetlag er vidst startet.. De to andre piger fra Sweitz sover vidst nu, så må hellere lukke..
Men alt er godt, endnu et langt indlæg :)!
Jeg har haft en super god dag og alle fik alle i godt humor..
Håber i har det godt, for det har jeg...
Godnat!

( Billeder kommer på når jeg har fået overført dem til computeren)

No comments:

Post a Comment