Friday, August 27, 2010

"Hello this is your wake up call"

Er nu ankomet til CT, Rocky Hill...

Har allerede en masse at fortælle....
Efter jeg havde gemt og udgivet mit indlæg igår, gik jeg i seng og faldt hurtigt i søvn. Var dog blevet forkølet min hals begyndte at gøre ondt og var vildt forkølet, det er da blevet bedre nu..
Ligepludselig vågnede jeg af at det bankede på døren havde sovet i fem minutter - jeg blev mega bange for forskrækket. vækkede Maiken, og vi var begge lidt skræmte. Så åbnede jeg også var det bare YFU Travel Staff, der skulle give os en seddel, for vores tider hvornår vi skulle op var blevet ændret. Jeg kunne så sove 45 ekstra ... troede jeg.... men inden vi lagde os til at sove havde vi sat et vækkeur til at ringe et kvarter inden Maiken skulle skulle op, fordi hun var rigtigt den første der skulle afsted, men det var så en af de andre piger, men vi synes ikke vi kunne tillade os at vække dem... Jeg faldte i søvn igen og sov helt fantastisk indtil et vække ur ringede halv fire ... vi forklarede dem så at der var lavet ændringer. Hun stod op, og prøvede at sove igen. et kvarter efter ringede telefonen om Maiken tog den vi vidste de ville ringe for at vække os. " This is your wake up call" faldte i søvn igen havde en time ekstra, et kvarter efter " This is your wake up call" åhhh kunne ha smadret den telefon. prøvede at sove igen og til sidst faldt jeg i søvn sov så et kvarter, også skulle Maiken gå s; .. sagde farvel - virkelig underligt!! Stod op gjorde mig klar og pakkede, da jeg havde opnået at pakke hele min lille kuffert ud, og det hele lå rundt på gulvet flot....
Kom ned og der sad nogle af de andre danskere, vi fik lidt morgenmad blev råbt op, vi var 8 i alt, 5 danskere og tre fra Swetiz vil jeg tro :)... vi tog bussen ud, vi cheekede ind, hende fra YFU var der til at hjælpe os, vi gik så mod security og hold da op Washington er KÆÆÆÆMPE!! godt hun var med os hele vejen.. fandt ud af jeg skulle til en gate hvor en anden dansker også skulle hen. han har også fødselsdag på mandag hihih.... men vi var så nogle stykker ved D gaten, og siden jeg ik fik min starbucks i danmark, ville jeg have den derude... skete så desværre ikke.. og havde håbet på siden vi gik rundt med alle til deres gates at jeg kunne sige hej til alle dem der skulle til Chicago, men det skete ikke...
Købte mig et blad og satte mig hen til Andreas ham danskeren som også har fødselsdag på mandag og hende en ene pige fra Sweitz som sov på samme værelse som mig. det var tid til at boarde gik hen til mit fly. var slet ik nervøs, var bare træt! satte mig ind i flyvet havde en plads ved vinduet lækkert. faldte i søvn med det samme fordi jeg fik det dårligt lige med det sammen s; ... vågnede op da vi landede.. kom ud fandt Baggage Claim, også stod min værts familie foran mig. jeg rendte rundt i en stor tåge.. De er virkelig virkelig søde!! er glad for jeg er hos dem!! var slet ik nervøs efter jeg steg ud af flyveren. fik min baggage også vi gik ud til bilen kørte ned og købte lidt ind.. Der var dog lidt stilhed, synes ik det var pinlig tavshed, jeg var bare træt og havde ik meget at sige.
Kom så hjem, huset er større end jeg havde regnet med :) det er rigtig hyggeligt. gik ind i stuen. men det var intet tv. havde lige håbet jeg kunne smide mig på sofaen og zappe igennem 400 kanaler.. men de har intet tv... lagde mig dog op for at sove i en time, spiste noget frokost også tog vi op på skolen. ÅHHH Den så stor ud!! vi fandt så min vejleder, rigtig sød. fik lavet mit skema og fandt ud af jeg skulle være Senior! vildt feeedt! kan få alle fag, kommer på ture og ja må meget mere.. Har desværre matematik, biologi og et eller andet andet, men det skal man have ligesom english og US history, har så fået P.E ( idræt), photagraphy ( var heldig og fik den sidste plads jaay! )og french og study hall ( der laver man lektier) mener det var alle fagene.. han viste mig rundt på skolen.. Det ligner ligesom filmene, loockers og kæmpe gymnastiksal, en kæmpe sal med stole og en scene den minder vold meget om den fra High School Musical. jeg finder aldrig nogensinde rundt s; ... Alt er rigtig amerikansk på skolen, kæmpe fodbold bane, basket bane og jeg ved ik hvad. der er En udendørs pool og en indedørs, begge store.. efter skolen kørte vi ned og købte is, den smagte noget så godt! men one scoop er lige så stor som 3 kugler hjemme i Danmark. når at blive fed her.... Soccer er dog ik startet og min vejleder vidste ik hvornår det startede men han ville give træneren besked om at jeg var interreseret. Mødte en af mine lære, kan ik huske hvem det var. og folk på skolen var vildt søde! og min vejleder var sådan at jeg bare kunne komme lige så tit jeg ville, og han ville gerne hjælpe mig hvis der var noget der ik var som det skulle være .. Havde regnet med at jeg skulle tage skole bussen, men som damen på kontoret sagde. " she is a walker " jaa så jeg skal enten cykle i skole eller gå, der går ingen bus her, fordi det er så tæt på.. vi kørte så ned til the river, virkelig flot! også ned og så Motor Cross, de er sindsyge! var nede på en farm .. som min hostdad sagde " Rocky Hill is a farmer city" .... vi fik så lige en kæmpe kasse grønne bønner med hjem. vi kørte så hjem.. jeg pakkede ud, også spiste vi. har ordnet nettet på min computer og nu skal jeg vidst snart sove selvom den kun er 8 her. men jeg er helt udmattet!

Mit humør skifter hele tiden! igår i flyvet og hotellet var jeg glad, og havde det fint da jeg var alene i flyvet i dag. Men da jeg kom hjem og havde kigget mig omkring kom op på mit værelse var det to billeder... Et af mig og min mor, Lars, oliver og Lucas og et andet med mig, far, Marianne og Lucas.. det kunne jeg slet ik det der.. begyndte bare at græde. blev vildt ked af det og da jeg prøvede at sove lå jeg bare og tænkte hvad er det her jeg har valgt at gøre.... jeg vil hjem.... jeg kan ik klare at være væk fra min familie i 10 måneder... faldt i søvn og da jeg vågnede havde jeg det bedre...  og havde det godt lige indtil vi kom hjem igen, var lige ved at tude igen da jeg pakkede ud... men kom ned og spiste sammen med min søde værtsfamilie.. ja de er virkelig søde. det her skal nok blive godt med dem :)!! men da jeg kom op igen var jeg ved at græde igen.. fandt en gave i min kuffert hvor der står" you are not allowed to open this before 30 august....

Men ja mit humør skifter og det hele skal nok, jeg skal vende mig til det hele!! og skal sørge for at lave noget hele tiden....
vil sove nu, jeg er virkelig træt og er helt rundt på gulvet. så mange nye indtryk..... og har ondt i min hals... godnat...

No comments:

Post a Comment