Saturday, August 28, 2010

Ny mobil og en masse nye indtryk igen.

Jeg håber i kan overleve med mine lange indlæg...
De bliver nok kortere med tiden.. Men jeg har ikke ringet hjem endnu, jeg ved bare jeg vil bryde fuldstændig sammen i telefonen, og e-mails går lige an, begynder dog at græde lidt. så grunden til jeg skriver så meget i mine indlæg er for at mine forældre kan se hvor meget jeg har lavet, for det bliver for meget på mail...

Efter jeg havde skrevet mit indlæg igår lagde jeg mig til at sove, græd en lille smule, men det gik hurtigt væk og faldte i søvn. Sov virkelig godt. Min seng er noget af det bedste + jeg har en dyne!! Men vågnede vidst i nat, min mobil var gået ud og gad ik at starte så vidste ik hvad klokken var, men tror den har været fire. klokken otte vågnede jeg så... Jeg havde ikke lyst til at stå op, lå bare lidt i sengen og kiggede rundt... tændte så min computer, så jeg havde fået mails fra min far,mor, mormor og morfar, farfar og farmor, da jeg havde sendt en til dem hver igår aftes... gik på facebook, skrev lidt med folk... slukkede så ville prøve at sove igen, men kunne jeg ikke.. min værtsfar kom så ind og sagde de ville køre en tur. stod op , gik ned og tog lidt morgenmad gik i bad, også kom de hjem... mit humør var ikke godt!!

Vi gik en tur op til skolen, det tog om 25 minutter, men det er altså meget langsomere end i mit tempo, så kan måske komme ned på de 17 mintter håber jeg!! da vi kom op på skolen, ville vi lige spørge til fodbold igen. Kom ind på kontoret og en glad mand i blå t-shirt stod og snakket med en pige. det blev så vores tur og mine værtsforældre forklarede det om fodbold, jeg præsenteret mig selv, og han blev helt " ohhh are you an exchange student, WELCOME, we love exchange student, you can always come to me, im the principal".. blev virkelig glad, så mødte jeg en anden mand forstod ik helt hvorfor jeg mødte ham, men han havde noget med sports at gøre.. De sagde så at træningen starter i morgen tidlig halv ni, men det kan jeg ikke for jeg skal noget andet i morgen, fortæller senere... han sagde så at det ville være okay..
Jeg skulle bare komme ned på kontoret mandag også ville han eller ham manden der stod for sport hjælpe mig med at finde de andre.. Ja kan altså ik huske deres navne... mødte også en masse andre på kontoret. folk er virkelig søde og er meget interserret !! Mit humør vendte fuldstændig og blev glad igen. vi skulle så ned til the nurse, kan ik huske hvad det hedder på dansk..
men vi skulle ordne nogle papire så det hele var okay med sports. min soccer coach sad derinde og jeg præsenterede mig selv igen og han blev endnu mere glad og synes det var helt fantastisk at en udvekslingsstudent ville spille soccer det var ikke sket før ( altså på pige holdet).. han spurgte om jeg var god, ja hvad skal man svare til det... sagde jeg var okay til fodbold og havde spillet i fem år. Hans øjne lyste fuldstændig op.. Han har alt for høje forventninger til mig nu tror jeg :)!!. det var okay for ham at jeg først kom mandag, men jeg skulle være klar på, at der ville være en masse løb.. åhh har ik spillet i 4-5 måneder, jeg er helt ude af form.

jeg var lidt i tvivl omkring mandag, fordi det er første skoledag er tingene lidt anderleds forstod ik det med mit homeroom ( der hvor vi får en masse beskeder ) .. fandt min vejleder og han forklarede at det første jeg skulle gøre mandag var at gå til mit homeroom.. fandt så ud af det er min fransk klasse room 303 , og fandt ud af hvordan jeg kom derhen....
Vi gik så ned på biblioteket, det ligger tæt på hvor jeg bor, fordi vi skulle ha lavet et kort, så kan jeg gå ned og låne film osv! men på vejen kom der en glad dame gående. Det var Nancy min area rep.. Hun var virkelig sød og glad.. var rigtig glad for at møde hende!! Hun arbejder åbenbart tæt på, og går den tur i hendes frokost pause...

Kom hjem og mit humør røg helt ned igen..... var lige ved at græde igen da jeg gik op ad trapperne til mit værelse.. spiste frokost, gav dem gaverne jeg havde givet dem. de blev rigtig glade for dem.. vi spillede en omgang kort, kan ik huske hvad det hedder, meget sjovt, tror bare jeg lige skal lære det helt... vi tog så ud for at kigge på mobil i Wall mart.
Ja berygtede Wall Mart, kæmpe!! og billigt.. men så fik jeg oplevet det, en amerikansk ting. og fik mig en fancy LG telefon.. Havde håbet på Iphone, men min mor havde tjekket op på alt hjemme i danmark, og det ville blive alt for dyrt. Så fair nok :D!! den er også god min sorte LG.. købte også nogle ting til skole, notes blokke. synes det var lidt svært fordi jeg aner ik hvad jeg har brug for, og skolen har ik sagt noget. så vi vil se hvad jeg mangler mandag :-)..

Bagefter tog vi hjem og hentede vores badetøj. Deres venner har en pool .. virkelig fedt! De var ikke hjemme, men deres venner var hjemme for at passe huset og deres hunde.. Vi kom kørende og pludselig er der en kæmpe indkørsel og et kæmpe hus foran os. Det var deres. Rigtig flot og stort! jeg mener det var kæmpe og store biler ude for an... rigtig amerikanske.. Hilste på damen som passede deres hus. Vi gik ud og badet, det var lækkert! var der omkring 45 minutter.. tog tøj på og gik så ind og snakkede med damen og manden .. jeg kan altså ikke huske alle navne har mødt så mange mennesker :)! de var rigtig søde, amerikanere er bare søde og åbne :)! og de passede den sødeste hund, Annabell ! den anden var bange for mig og gik helt amok kurede og viste tænder. Nå men tak fordi jeg er velkommen ;)... og den anden hun var genert.

Kom hjem og vi spiste sad og snakkede i lang tid, og ordnet min telefon, det var ikke let!!

Som i kan høre skifter mit humør konstant! Men allerede tre andre udveklingsstudenter jeg kender, har skrevet til mig på facebook og sagt at de ved hvordan jeg har det og at jeg bare skal skrive. virkelig rart og sødt af dem at de skrev til mig!
Synes stadig min familie er sød. Men savner dog lidt at der er nogle andre børn.
Selvom jeg synes det var så irriterende at Oliver altid skulle have den gode sofa plads og Lucas altid larmede, savner jeg altså er der er noget liv...

Jeg snakker ikke så meget som jeg plejer - jeg er helt brugt efter al engelsk skal koncentrere mig selvom jeg ikke tænker over det, men kan mærke jeg let bliver træt...
Men det skal nok komme med snakken, ved bare ik altid hvad jeg skal sige, og det er jo kun mig som er her....men vi vil se..

Jeg kan tydeligt mærke at alt er bedre når jeg laver noget!! så jeg glæder mig virkelig til at starte i skole, og til at starte til soccer. Så jeg kan få mig nogle venner. ( som kan køre mig til skole !!) ...
men jeg vil ikke give op, det hele skal nok gå tager bare en dag ad gangen også må det være hårdt. men jeg bliver glad for det når jeg kommer hjem til danmark om 10 måneder...

Imorgen skal vi til Rhode Island staten ved siden af. Ved godt at jeg i mine tidligere indlæg har skrevt Long Island at det er nabo staten. Jeg ved ik hvad jeg har tænkt på, men det var en fejl :)...
Vi skal med en masse YFU udvekslingsstudenter - så det bliver rigtig godt. glæder mig!! har dog ik helt styr på hvad vi skal.

I næste uge bliver det 40 grader s; !!

Når jeg kommer hjem har jeg bare lyst til at gå på computeren, men jeg må ikke isolere mig for meget, og give mine værts forældre en forkert tanke, så prøver at lade vær med at gå for meget på.. Men det er lidt svært når jeg ikke bare kan tænde for tvet .. savner et tv. jeg savner MTV og jeg savner Disney Channel.. håber på jeg får nogle veninder i næste uge som vil tage mig med ud at shoppe, jeg har abstinenser hæhæ, og dog.. men det ville være fedt også vil jeg prøve at se om jeg kan finde gossip girl sæson 3!

Håber i har det godt .... og i skal ik tage jer af at mit humør svinger hvert minut, alt skal nok blive godt :)!! skal bare vænne mig til det hele...

No comments:

Post a Comment