Monday, August 30, 2010

SURPRIIIIIISE

Jeg vågnede i morges og var helt rundt på gulvet. Jeg havde ikke lyst til at stå op.. ville gerne sove mere, men kunne ik sove, så tændte min computer. Læste mailen fra min mor og brød helt sammen.. jeg græd og græd og græd...Og fik så en mail fra min far og der brød jeg sammen igen. Der var helt stille i huset, der var ingen hjemme men klokken var også halv elleve... Jeg fik så endelig taget mig sammen til at gå nedenunder... jeg så ikke glad ud, sad og uploadet billeder.. Min familie kom hjem , de havde lagt en besked om at de var ude at købe ind..

Hjalp til med at lave lasagne her til i aften da alle gæsterne var her..
Jeg havde sådan lyst til at løbe grædende op på mit værelse... men vi snakkede og det var fint. var bare stadig ikke glad...

Vi spiste og mit humør blev bedre. Vi aftalte at Klaus køre mig i skole, og han køre allerede ti i syv, så jeg er der lidt i syv.. Men det gør ikke noget, det er rigtig sødt af ham at han gider tage lidt af en omvej :)...
Mit humør blev bedre..

Gjorde mig klar og gæsterne kom.. grunden til det her indlæg hedder surprise var fordi.. De havde bare sagt at Juds familie kom over, og udvekslingsstudenterne, Laura, Sam, Carla, Nina, Andre og en pige fra tyskland, kan ik huske hvad hun hedder kom.. Andre er fra Brazil... Men det var så blevet til en "fest" for mig. Alle havde gaver med, der var kage hvor der stod; happy birthday .. De sang fødselsdags sang for mig, og mig og Klaus sang på dansk, den med instrumenterne, det synes de var sjovt ....
Jeg havde det virkelig sjovt med de andre igen - vi finder på de sygeste ting at snakke om.
Hvis jeg havde mere tid kunne jeg ha forklaret det og i ville få krampe af at grine...

De gik og jeg så lidt film med min værtsfamilie, noget Michael Jackson ikke This Is It. også nu er jeg i min seng...

Stod og snakkede med de voksne og pludselig siger Peter ( Lauras hostdad ) " Jose, do you still not like fish?" og kiggede underlig på ham... så sagde han, We looked at your profile, we were so close to get you, but you do not like fish, and we eat a lot of fish, so that would not be good....
Lige et lille imput ;)...

Men som i kan høre var jeg helt ødelagt i morges og nu er mit humør vildt godt !!


Imorgen er det min fødselsdag og der står en gave på min reol og venter på at blive åbnet...
Den er i en Marc Jacobs pose, aner ik hvad det er... men glæder mig til at åbne den!! den er fra min mor og lars :)...

Har første skole dag i morgen og jeg er mega nervøs!! heldigvis har Sam lige skrevet at vi har lunch på samme tid, så finder ham også finder vi os nogle venner sammen... men det bliver så forvirrende... og skal til soccer klokken seks. det bliver en lang dag!!

Mor og far  nåede ik at svare på jeres mail idag - bliver nød til at sove nu. skal op klokken kvart i seks imorgen tidlig. jeg prøver at se om jeg er klar til at ringe imorgen..

No comments:

Post a Comment