Friday, September 17, 2010

5-0 ...

Idag har været en hel normal dag.. Dagene begynder at se mere og mere ens ud..
Tog til fodbold kamp efter skole .. vi skulle kører i bus i en halv times tid. Hvor jeg prøvede lidt at snakke med pigerne, men de er ikke viiildt begejsret... synes det er lidt hårdt.. Men vi vandt 5-0 og jeg scoret... Jeg spillede ikke godt til sidste.. Min krop er slet ik vandt til at spille så meget.. Så det er begyndt at gøre ondt i mine lår og det følelse som om en fiber springning er på vej... så tror jeg holder en pause imorgen hvis jeg kan få lov af min træner.

Alison var der ikke til P.E og heller ik til lunch. Så sad ikke med hende. Desværre. havde ellers glædet mig ...

Lige nu er jeg ved at ordne en mail vdr. yearbook.
Jeg skal sende et baby billed, et casual billed & en qoute.. kan ik rigtig finde på nogen. men faldt over den her, som fik mig lidt til at tænke ... Måske blev hele det her udvekslings år som jeg troede. men når jeg sidder i flyveren på vej hjem, vil jeg måske synes at det her var det aller bedste, og ville ikke have det skulle være som jeg troede..
" Sometimes what you want isn't always what you get, but in the end what you get, is so much better than what you wanted "

& jeg tror det her bliver det bedste år .. Jeg oplever så meget. Jeg lærer så meget om mig selv og mine grænser. Om andre mennesker. jeg lærer virkelig meget uden jeg ligger mærke til det. Og måske er det hårdt. men vi har hårde tider i vores liv. og det her bliver ikke det sidste hårde jeg kommer til at opleve i mit liv :-)...

Fik en dejlig mail fra min far idag. & fra min farmor og farfar :)..

Min dag i dag har været god. har ik rigtig haft hjemve. Det er ved at gå over... Føler mig dog stadig lidt ensom. & synes stadig det er hårdt at være ude over min comfort zone.. aaaaaaaalt tager tid. godnat.

No comments:

Post a Comment