Thursday, September 16, 2010

Onsdag d. 15..

Jeg havde ikke lige nogen ide til hvad titlen skulle være idag..

Men min dag idag har været helt normal ligesom alle andre.. Vi fik lov til at tage billeder i dag i photagraphy, hvilket var vildt fedt !! Næsten alle skippede P.E idag, eller hver mandag, onsdag og fredag svømmer vi. så vi skippede svømning.. Vi har lov til at skippe 2 gange .. Men valgte at gøre det da jeg var begyndt at snakke med en af pigerne Alison, fra min photagraphy class , som jeg også har P.E med. og hun har lunch samme tid som mig. Hun virket rigtig sød, så ville gerne snakke med hende og en anden pige..
Hun spurgte mig så om jeg ville med hende ud at shoppe her fredag eller lørdag - så sagde jeg ja til. Hvilket jeg var vildt glad for :)!
& igår skrev her på min blog jeg at jeg gerne ville sidde med nogle andre til lunch ´. Og hvad tror i skete idag Alison spurgte mig så om jeg ville sidde med hende. okay hun har lige gjort min dag perfekt.. valgte så at sige ja tak, men om det var ok, at jeg gjorde det fra imorgen af, da jeg lige skulle sige det til hende Amanda og til Sam. så der ik kom en eller anden stor misforståelse ud af det...
Snakkede ik med Amanda idag i P.E hun er rigtig sød og har været sød til at hjælpe mig. Men hvis jeg har mulighed for at sidde med Alison i stedet for er det super. Da hun virker rigtig sød og vi klikker rimlig godt..

Fandt så ud af at vores homecoming på skolen, er intet.. Næsten ingen kommer og dem der kommer , kommer i hverdags tøj...

Fik mig lige en depri i starten af fodbold træning idag, ved ik hvorfor. men jeg kom over det... Vi skulle løbe 1 mile.. Lå som den 4. sidste hæhæ... og havde ikke opfattet at de sidste meter skulle man spurte .. jeg luntede bare ind og små grinede lidt. ja flot Josephine.....

Idag har jeg lavet alle mine lektier er ret stolt!! + det matematik jeg ik havde lavet forleden.. Hun sagde jeg skulle aflevere det hvis jeg ville. Fik så lavet det, da det ik var så svært og det var kun 2 af opgaverne jeg ikke forstod. bare for at give mig selv til ekstra point..

Har været i godt humør idag... ikke sådan total lalle humør. men har kun været ked af det til soccer. Så jeg ser det som noget der går fremad.. Eller man ved jo ikke imorgen. Da jeg nok har de sygeste humør svingninger. Har aldrig oplevet det har svinget så meget...

Imorgen har vi en kamp.. så alle fra holdet har deres soccer trøje, shorts og sokker på. Hvilket jeg synes er meget underligt. Men fair nok... Hader at rende rundt i sportstøj en hel dag :-).. men det er en tradition, må jeg vænne mig til, da vi har 2 kampe hver uge...
Folk går i det hele taget i meget afslappet tøj herhenne - noget af det er nice og noget af det tænker man bare whaaat. folk er begyndt at gå med langebukser. Hvilket jeg ikke forstår da det stadig er omkring de 25-30 grader. måske ikke morgnen .. Der er det faktisk meeega koldt... Men det var vildt varmt at spille fodbold idag..

Mit største dilema idag har været at jeg skal finde ud af om jeg vil med til Niagra falls turen. som er anden weekend i oktober. Har hørt at det skulle være en de sjoveste ture.. Så overvejer det stærkt..
For jeg sendte en mail til hende som står for turene og hun sagde at der nok ville komme flere pladser til Westeren trip. Hvilket er godt. Da det er den tur jeg aller helst vil med.. Må bestemme mig imorgen vdr. Niagra Falls... det er bare mange penge... men har self sparet som en i helved sidste år. og folk var så søde at give mig penge til konfirmation og til min afskeds fest osv... hmmmm :)

No comments:

Post a Comment