Wednesday, September 15, 2010

Første rigtig soccer game...

Skolen idag gik godt - fik taget mit senior billed. Hvilket jeg tror blev rigtig dårligt da jeg skulle sidde på den underligste måde... men fair nok...
& alle var total dressed up.. nogle af pigerne havde stiletter der var 10 cm høje. what the ****..

Mig og Carla tog så hjem til mig efter skole. Jud var så sød at hente os. Vi lavede pasta, chillede lidt og tog så op på skolen..

Kampen begyndte og jeg startede ude.. Kom så ind 5 minutter efter og var midtbane. jeg spiller så dårligt, da jeg slet ik er vandt til denne plads på banen.. Rørte slet ikke bolden , selvom vi havde hele spillet.. Pludselig faldt Carla og vrikede om på hendes fod. Så hun havde spillet i 3 minutter og måtte komme ud. Hun spillede ikke resten af kampen. Da vi kom til halvleg stod det stadig 0-0 og mange af variesty pigerne var kommet. Vi spillede klart bedst og vi havde hele spillet. De havde været på vores halvdel en gang...
Vi kom ind igen og alle spillede godt.. Blev så sat op som angriber.. ja og det gik endnu dårligere!! Vi vandt så 3-0.. og lagde en aflevering til en af pigerne, som så brændte og der var helt frit mål.. Hvilket var ret nederen da jeg lige kunne ha scoret et point hos vores træner for en asist..

Min dag idag har været god :). lidt hårdt i morges da jeg vågnede men var glad i skolen og til fodbold og lige nu er jeg i godt humør .. har skam skippet mine lektier igen idag.... Klarede mig godt i min fransk prøve fik 35 rigtige ud af 40, så var jeg rigtig glad for :-)..
Tror ikke min matematik test gik så godt idag - og glæder mig til at få min biologi rapport tilbage, da jeg selv synes det er den dårligste aflevering jeg nogensinde har lavet... Men glæder mig til at se hvordan deres niveau er her. Synes faktisk skolen har et rimligt højt fagligt niveau..

Når jeg læser andre udveklingsstudenters blogge, virker det som om de har så let ved at få venner.. & føler mig som den eneste som har svært ved det ...
Jeg sidder nok ved det kedeligste bord i hele kantinen på skolen. Vil meget gerne sidde sammen med nogen andre.. En af pigerne er okay - men de er slet ikke min type. Men hende den ene har været så sød mod mig, så føler ik jeg kan være bekend at flytte. og håber Sam snart får nogle venner også.
Selvom jeg hænger ud med ham på gangen om morgnen hæhæh....

Idag efter kampen skulle variesty spille og der var begyndt at komme en masse mennesker. Det er meget mere prof variestys kampe. Er lidt ked af jeg går glip af alt det Variesty gør - da jeg tror det kunne være rigtig sjovt at opleve og er stor del af girl soccer herhenne.. Jeg får nu meget mere spille tid på JV..De er 25 på Variesty og vi er 10 .. Hvilket jeg også synes er mega Unfair.. så nogen fra Variesty spiller med os. De har puttet begge målmænd op på Vareisty. Så vi havde ingen målmand idag - vi valgte så en af spillerne. Men stadig spørg stadig mig selv hvorfor putte 25 personer på et hold? så kunne han lige så godt lave nye hold hver evig eneste uge...
Men jeg får min spille tid og de har været gode til at tage mig ind på holdet. Ihvertfald Juniors og sophomores :-).
Pigen som tog mig og carla ud at spise en fredag, hun opfører sig som om hun aldrig har snakket til os. vildt latterligt...

Er blevet helt vandt til at snakke engelsk nu - tænker dog stadig på dansk :).
Har næsten været her i 3 uger, hvilket er gået stærkt!

No comments:

Post a Comment