Saturday, September 4, 2010

Billeder. og weekenden.

Vinduet er rullet ned, radioen er skruet op og vi er på vej til The Mall.....
Var sammen med Katie fra soccer, en af hendes veninder kan ik huske hendes navn.. Pinligt. er virkelig dårlig til alle de her navne og Carla...Det var rigtig hyggeligt vi havde ik så meget tid, men vi spiste og gik i victoria secret, købte et par shorts...
Synes det er useriøst at de kan køre når de er 16, eller Katie er 17.. men det er stadig vildt underligt , men også nice :)!! Men ingen af dem bor i den ende af byen hvor jeg bor, så de kan ik tage mig med i skole.. desværre.

Har haft en fantastisk dag idag, efter soccer tog jeg hjem til Carla inden Katie kom og hentede os.
Jeg snakkede lidt med Nancy, hun er det sødeste menneske :)!

Og de har papgøje der kan snakke. Seriøst jeg flækkede, den er virkelig sjov og den begyndte at lave tricks også siger den en sjov fløjte lyd.. Jeg elsker den fugl!! Næste gang jeg er der, tager jeg en film. så kan i høre det.

Hele dagen idag i skolen har de spillet musik mellem hver period.. I like it!! Alle var vildt glade, men tror det er noget de gør hver fredag..

Det er sværer at få venner end jeg troede. Lige nu snakker jeg bare med alle, for alle er så søde. og gider ik sådan at vælge folk nu. For nu gælder det om at lærer så mange at kende som overhovedet muligt også efter kan man se hvem der virkelig kunne blive ens gode venner.
men folk er reserveret især pigerne på fodboldholdet der er seniors...
Vi har en kamp i morgen og alle blev udtaget, så vi har lige over halv times tur i en bus, håber jeg kan få snakket med nogen af dem.. udover Katie hun er vildt sød! men hun kan slet ikke holde de piger ud fra holdet.. Nu skal jeg bare lærer dem at kende og prøve at være åben og håbe de også åbner sig op og ik bare bliver ved med deres lille gruppe...

Har opdateret billeder på facebook - men sætter også nogen ind her..
( Tryk på billedet så bliver det større )

- I Washington lufthavn klokken 00:00 efter alt for lang flyve tur...
Rigtig klamt billed, men de er mine rejse Buddies.
Maiken og Bo.


- Foran min skole.. Rocky Hill High school. Den dag jeg fik lavet mit skema


 - Hostmom Jud, mig & min Area rep. Nancy

 - Rhode Island , Newport.. Det er vores hus!!
Carla fra Argentina, Laura fra Kina, Sam fra Bangladesh, Carla fra Sweitz og mig.



JUMPING PICTURE!!


 
. Rhode Island, Providence ..
Laura, mig, Nina også fra Swetiz, Carla og Sam bag i...


Hvis i går ind på min facebook, kan i se flere billeder.

Jeg har haft en fantastisk god dag idag, håber det bliver ved med at være godt!! Det er hårdt det her, men jeg vil gå igennem det - jeg gider ik give op. og har også kun været her i en uge og en dag. så det er aaaaaaaaaalt for tidligt at give op..
Nå vil sove nu, jeg har en trænings kamp imorgen skal op kvart i otte....

No comments:

Post a Comment