Friday, September 3, 2010

havde ikke forventet så mange lektier...

Har haft en god dag idag !!
Jeg har valgt at prøve at se positivt på alt, selvom jeg også gjorde det før.
men endnu mere nu og når jeg får hjemve, så lade vær med at blive ved med at tænke på det. så tænke på noget andet...

Men lektier, seriøst de dræber mig.
1. nogen af fagene forstår jeg bare ik meget af lektierne !!
2. det er alt for meget
3. jeg har aldrig været god til det med lektier ..
Min værtsforældre hjælper mig, og ellers så skipper jeg noget af det.
Ved godt jeg skal have gode karaktere og ik på dumpe.. men seriøst, U.S.H det er ik mig og american writters er svært med lektier.. Vi skulle låne en bog til american writters, tog den lettest, vi kunne vælge hæhæ... og jeg er ik kommet her for at få 100 af A+.. Er kommet for at ha det sjovt og lærer engelsk og opleve en masse nye ting. ik for at være den klogeste i klassen.
Og de næste 2 måneder kan jeg kører på at jeg er en udvekslingsstudent og ik forstår det så godt.. og de acceptere det.. Bare jeg laver mine lektier for det meste..

Ok lige et sjovt input 2 drenge spurgte idag om min facebook, også ham den ene gav den så til hans ven. har så lige skrevet med ham og han afsløret at hans ven ( ham jeg er i gruppe med i biologi ) er forelsket i mig... ok det var sjovt. drengen kender mig jo slet ikke. men lader den bare ligge.. man ved aldrig om det bare det noget han siger .. men nej han er ikke noget at råbe hurra for :-)!!, han er bare sød til at hjælpe mig i biologi.

sådan her så min dag ud:
Op klokken seks.
Skole.
Soccer
Køre Carla hjem
Biblioteket
Wall Mart
Hjem
I bad
Spise
Lektier
Lave min telefon
Sove

Vi tog i Wallmart, fik pengene tilbage fra min anden lorte telefon!! og købte en ny. Den anden virkede ik og den var alt for stor og kunne ik finde ud af at bruge den.... alt for indviklet. valgte så en smart klap telefon. gemmer pengene og køber en nice telefon når jeg er hjemme igen om 10 måneder...

Vores kamp idag var aflyst pga det var for varmt.. men vi trænede istedet. dog ikke så hårdt som de andre dage..
idag har det blæst og tror det er pågrund af orkanen, det skulle begynde at regne imorgen... så soccer bliver hårdt..

Katie, som pigen hedder fra soccer der har spurgt om jeg ville være sammen med hende imorgen spurgte idag om vi stadig har en aftale. sagde jeg ville skrive til hende på facebook. Hun har så ik svaret... håber vi stadig har en aftale og vi kan være sammen med nogen af de andre piger også. Bare så jeg kan lære dem at kende. For de er alle vildt søde + de har bil :-)!! og de råber altid Hi Jose på gangen når de ser mig. Rart at jeg ik er helt alene... Carla skal også med imorgen, så hvis de andre ik kan, så er jeg nok sammen med hende. Selvom jeg skal ud at sejle med hende hele weekenden, vi skal til Long Island .. OKAY NICE !!

Det går godt i skolen, har været glad idag... Vil altid savne mit hjem derhjemme.
Men gider ik tænke på det nu. Det her er kun 10 måneder, og jeg vil ha det bedste ud af det !! Føler mig mere og mere hjemme. og Jud og Klaus er vildt søde til at hjælpe mig med alt.. Vil sove nu, og jeg har fri på mandag! men det har alle, det er laborday. Godnat.

1 comment:

  1. Er du vimmer, hvor du oplever meget. Fantastisk læsning. Jeg læser din blog som det første hver morgen. Knus fra Lars

    ReplyDelete