Thursday, September 2, 2010

Comfort zone...

For en uge siden lå jeg på et hotel i Washington..
Jeg havde sagt farvel til alt i Danmark og var faktisk ik klar til at tage afsted..
Det var hårdere for mig at sige farvel end jeg troede og det er hårdere her henne end jeg troede.
Det er ikke let synes jeg!! men giver ikke op endnu....

Vågnede op med den mest ubehalige følelse i maven. Gad ik stå op, og ville bare blive kørt i lufthavnen endnu en gang.. Fik taget mig sammen, kom op... Kom lidt senere i skole idag heldigvis, kom ind i min U.S. Historie klasse og Sam sad der allerede..
Skolen gik igang og det går fint når læren snakker, men når jeg skal til at læse noget, fatter jeg brik af det. Heldigvis arbejder man meget i grupper.. Så en af drengene fra min klasse spurgte mig om noget, kunne ik høre det. også flækkede Sam bare.. Drengen havde spurgt om Danmark lå i Holland... Fair nok, vi er bare en lille prik på et kort over verden ...
Kom ind i Homeroom og følte mig bare så mega nederen igen! og de begyndte igen med hånden på hjertet. og læren i den klasse kigger rigtig på mig, som om han har ondt af mig..
Så ringede den lorte brandalarm igen, fordi dem fra Freshmen årgangen vidste ik hvad de skulle gøre igår.. Så kom en dreng fra Homeroom hen ( nok en af de drenge der har bedst stil, kan slet ik tage de andres kæmpe basket sko, kæmpe t-shirts og kæmpe basket shorts, de har alle sammen ørering og deres grimme rygsække..) han spurgte mig så om jeg var okay, og vidste hvor jeg skulle gå hen.. Var så ok, og vidste jeg godt.. så spørg han så om jeg nogensinde har hørt om aircondition, og om vi har det i Danmark...
- det er så et ok spørgsmål da de har aircondition over det hele her, undtaglen i nogen af klasserne på skolen.. Og det er nok grunden til at min hoste ikke er gået væk. Lyder som en gammel gammel mand der er ved at dø.
I biologi skal jeg være sammen med en dreng som jeg sidder ved siden af i geometry.. han er faktisk meget sød og opfører sig mere modent når han ik er sammen med de andre... Jeg fattet brik af det vi skulle lave. fik så opfattet det til sidst.. men han måtte skrive alt ned. Stakkels dreng, håber han får ekstra point af læren for at hjælpe mig.. men han var rigtig sød. og to andre piger der sad ved siden af os, den ene ligner seriøst en junior, dvs en på min alder. men hun er faktisk 2 år yngre blev helt vildt overrasket..
I american writters var jeg sammen med Roxann fra Soccer. Det her er nok den sjoveste og sværeste klasse. men jeg elsker vores lærer.. han hader regler. så vi læser alt det man ik burde læse + han giver os lov til alt det de andre lærer aldrig ville turde gøre! Hun hjalp mig så med mit locker. Hun puttede noget papir ind, så behøver jeg ik stå og sparke til min skab så kan jeg bare åbne det uden at skrive koden :)!!
I photaraphy skulle vi ha et familie billed med. Var lige ved at græde da jeg sad og kigget på det. Jeg savner mine forældre!!
Var helt lost i fransk kan ik huske noget som helst... og i P.E lavede jeg bare lektier. De ville ik have os udenfor fordi det er så varmt, så vi så en film om fresbees ...
Soccer var godt, men varmt. Imorgen har vi en træningskamp... og vi bliver snart delt op i hold.
Vi spiller to en halv time i 35 graders varme. ja jeg er ved at dø og kan ik mærke mine lår lige for tiden...

Grunden til det hedder comfort zone, er fordi i November da jeg var på kultur weekend, vi snakkede en masse om kultur chok og mange andre ting. men også comfort zone...
Jeg render hele tiden rundt udenfor min comfort zone! og det er hårdt. kan godt lide min Fransk klasse, og P.E. kunne også godt lide U.S.H men fransk er fordi jeg har Carla. P.E fordi der er to søde piger og U.S.H fordi Sam var der.. men nu er han flyttet. så må vi se, de er en pige jeg sidder sammen med til lunch.
Men det er hårdt at rende rundt udenfor sin comfort zone hele tiden, man beskytter sig selv og jeg bliver hurtigt træt.. Jeg er vand til jeg altid har nogen at gå hen og har jeg ik her på skolen. Kan genkende flere og flere ansigter. men kan ik sætte navn på folk. Der er flere og flere der siger hej når de går forbi mig. og det pinlige er at jeg ikke kan huske hvem de er...

Da jeg kom hjem fra soccer var jeg ved at tude, havde sådan lyst til at tage hjem igen. Ved ik hvorfor det kommer så pludseligt hele tiden. men det er ik en rar følelse...
gik jeg mig en tur igen, og ringede til min far. Hvor var det rart at snakke med ham igen !! han fik mit humør lidt op og det var så første gang jeg snakkede med ham. Knækkede nogen gange hvor jeg var ved at græde...

en pige fra fodbold holdet var ved at gå helt amok over jeg ikke havde været ude at shoppe endnu og ikke har set tv i en uge. Hun inviterede mig hjem til hende fredag til lørdag.. også skulle vi tage til kamp sammen lørdag. men havde helt glemt at jeg skal ud at sejle med Klaus, Rick og Carla, hvis The horicane ikke rammer kysten her. Vi skal til New york - Long Island.. Håber jeg kommer afsted :)! så er der bare ingen kamp.. men det er ok...

Ligger i min seng og har lavet mine lektier er helt bombet. står op klokken kvart i seks.. er i skole klokken syv, har fri 2:10.. har 20 minutters pause i alt. klokken 2:30 skal jeg være omklædt og stå på fodboldbanen og klokken 17:00 er vi færdige. så er det hjem og lave lektier og spise. også sove... glæder mig til at få sovet ud i weekenderne. I forstår ik hvor varmt her er, det er vildt klamt!! mit værels er voldsomt varmt...

Har det underligt nu - er ked af det og glad og ved ik om jeg glæder mig til skolen imorgen... men som sagt tager en dag af gangen... og får det bedste ud af det. Håber ikke min hjemve bliver ved indtil jul.. ellers ved jeg ik hvad jeg gør... godnat.

No comments:

Post a Comment