Wednesday, September 1, 2010

endnu en ny dag

Jeg vågnede i morges og var vildt nervøs.... Ved ik hvorfor...Havde ik lyst til at gå i skole, og ville bare blive i min seng. men jeg kom op.... og gjorde mig klar.. fandt så ud af jeg mistede et opkald fra min savnede far hjemme i danmark /: ... kom op på skolen. Er der vildt tidligt, hader det, for ved ik hvad man skal gøre af sig selv. men gik bare ind i klassen til lærene, også må folk sige hvad de ville. for gider ik bare gå rundt :)....
Gider ik gå i detaljer igår..
Men jeg hader Homeroom, føler bare jeg sidder der
Men pludselig skulle vi rejse os op og tage hånden på hjertet også stod hele klassen og sagde et eller andet... stod bare og lignede en kæmpe kegle vidste ik hvad jeg skulle sige...
Der er en pige der er vildt sød, men hun siger ik så meget også en fra mit soccer hold.. Men hun sagde bare hej..
Det her er så kun half period så det er kun 20 minutter... kom så ud af klassen står midt på gangen i kaos... og pludselig går brandalarmen igang. tænkte bare shit hvad fanden gør jeg nu. Hende fra fodbold som er på mit hold, så mig så og sagde kom med mig... gik så ned med hende.. tak mand! ellers var jeg gået totalt i panik...

Kan så sige allerede at jeg hader Biologi, jeg fatter brik af det!! og læren begyndte at fyrre en eller anden lang sætning af jeg skulle svarer på .. kiggede bare på hende og sagde uhm i don't know.... så blev hun vildt flov og undskyldte mange gange, hun havde glemt jeg var en udvekslingsstudent...
I matematik / geometry som det er kaldt her. Sad jeg sammen med 2 vildt søde piger... fandt så ud af at hende den ene havde jeg siddet til lunch med. FLOT... nå men vi skulle så ha faste pladser - desværre. for tror det ville ha funget godt med de to piger.. sidder så sammen med tre drenge. og man skulle tro de var 12 år, de ligner 12 årige drenge + de opfører sig som 12 årige drenge.. jaaa fedt... skal nok blive hyggeligt...

I P.E skulle vi havde lockers. pigen fra igår fandt jeg heldigvis på gangen og hun hjalp mig. men fordi vi var der lidt tidligt dvs jeg var kommet fra 3 sal til 2 sal fra den ene ende til den anden på 2 minutter. Det er godt klaret ... men hun gik med mig ind på kontoret og fik min kode til mit "normale" locker...

Endnu en ting jeg hader deres lockers. tror i jeg kunne finde ud af at åbne den i P.E nej.. men Amanda som pigen hedder hjælper mig :).. men fordi vi ikke skulle noget ellers fik mig og hende lov til at gå ned og åbne mit locker.. og hun fik den op efter hun havde stået og sparket til det... jeg prøvede så og jeg kan ik finde ud af det!! er mongol til det. vi stod og sparket. Da det her er et gammelt en.. og der var en klasse lige over for.. og de sad bare og grinte og en af pigerne fra soccer var ved at falde ned af stolen af grin. vi fik den aldrig op... jeg dør med de bøger. må finde ud af i morgen hvad jeg gør...

Kom til fodbold og folk var vildt søde igen.. Jeg elsker det hold!! men Carla startede også idag så inden vores træner kom, stod der 30 piger rundt om mig og Carla og spurgte os om alverdens ting. Nu vil de alle sammen til danmark, fordi vi kan drikke, osv...
Men det var varmere idag og man sveder som et svin.
Fodbold moden her , er ligesom håndbold moden i Håndhold, ihvertfald håndbold i hørsholm. hvor de folder shortsne helt op så de er vildt korte....
Men havde en god træning, det var vildt hårdt. for vores træner var sur idag. så vi skulle løbe ekstra...
Nancy kørte mig hjem..

Kom hjem, gik i bad, lavede lektier, hjalp til med maden, lavede lektier, tog i en sports butik købte noget fodboldtøj da jeg ik har meget med her hen.. gik i Wall mart købte ting til skolen. og seriøst det er pinligt!! kom hjem, gik på mit værelse, tændte computeren og nu burde jeg sove..

Da jeg kom hjem og lavede mad.. Var jeg lige ved at tude. Jeg orkede ik at snakke mere engelsk, man bliver ret træt af det.. Jeg havde bare lyst til at køre i lufthavnen og tage det første fly hjem.
Jeg savner mine forældre!!!

Har været glad hele dagen.. men det gik ikk godt her til aften. måske er det fordi jeg er træt... så må sove nu... Og i morgen bliver det endnu varmere.. og på lørdag kommer der nok en kæmpe orkan..

UNDERLIGT VEJR!!

Ps.. mine ben gør ondt pga soccer.

No comments:

Post a Comment