Sunday, September 5, 2010

" Hvor er du fra "

Stod op kvart i otte og skulle være på skolen tyve over.
Meningen var at vi skulle køre med en bus, hen til det sted hvor vi skulle spille..
Men det viser sig så at bus chaufføren har misforstået os, og kom en time for tidligt...FLOT
alle begyndte så at ringe til deres forældre og mange kom så og hentede os og kørte os hen.

De to første kampe blev uafgjort og den sidste tabte vi.. Vi spillede faktisk rigtig godt bortset fra den sidste... så fik ik snakket så meget med pigerne desværre...

Tog hjem og hentede mine ting og hentede Carlas ting efter, også kørte vi ned til Rick og Nancys båd.. Badet så i poolen med Carla, der er en pool hvor alle kan komme ned hvis de har båd i den havn.. Det lækkert...
Vi snakkede så lidt om at vi skulle prøve at få os nogle venner hæhæ.. så næste uge spørg vi om nogen af dem har lyst til at være sammen med os ... Vi er venneløse, er glad for hun er her!!
Men inden vi gik fra poolen kom en mand hen og spurgte hvor vi var fra.. åbenbart vores accent fedt !! først troede han vi var fra Canada hahah.. men efter gættede han på Europa....

Tog så ud og spise Sushi med Klaus efter..
Det er sådan du betaler 18 dollers også kan du spise så meget du overhovedet kan.. og det er helt frisk for du bestiller hvad du vil have, også forret og det hele.. også hvis du vil ha mere laver de mere. for kun 18 dollers I LOVE IT!! burde de gøre i Danmark...
Da vi så rejse os op for at gå stoppede et par os og spurgte mig hvor jeg var fra. Forklarede så at jeg var en udvekslingsstudent fra Danmark.. og sad så og snakkede med dem i tyve minutter.. Så nu skal de vidst være værtsfamilie næste år - de var vildt interreseret. og fik hjemmesiden og Klaus' nr...

Bagefter gik vi i BIG Y .. og købte ind til vores bådtur...
Hvor jeg dog elsker supermarkederne her!!
Der er 100 forskellige ting af alt. fx brød du kan finde alt, ores - der er kææææmpe udvalg. de havde dog ikke dem med Chokolade udover.. savner dem - spiste mig fed i dem i Spaninen.
Jamen man kan vælge så meget!!

I morgen klokken ni kører vi hen og henter Rick og Carla også køre vi ned også sejler vi til Long Island. Hvor vi så bliver og overnatter i Greenport..
Det skal nok blive rigtig godt! elsker at være sammen med Carla :)..

Igår da jeg gik ud fra Carlas hus , da Katie kom og hentede os.. Kom en dame løbende også pludselig råber hun ; Hi Josi, how are you ?
Aner ik hvem hun var , lidt skræmmende når jeg var i den anden ende af byen .. Så det var ik min nabo.. men tror så det var en af pigernes mor fra fodboldholdet. ved dog ikke hvordan hun ved hvordan jeg ser ud .. but im famous.. hæhæhæ.. or not.. har ik rigtig nogen venner endnu heh.

Men har haft endnu en god dag idag! ingen hjemve lige idag bortset fra da jeg vågnede. Men så tænkte jeg positivt kom op og igang og har haft en fantastisk dag!

Godnat - Savner jer alle derhjemme. Men jeg elsker USA ..

No comments:

Post a Comment