Tuesday, September 7, 2010

Kan nu krydse New York af

Tror jeg vil købe mig et kort over USA og krydse af hver gang jeg har været i en stat det her udveklings år... Kunne være sjovt at se til sidst hvor mange stater jeg faktisk når at besøge inden jeg tager hjem..

Men Long Island tilhører New York og det var her vi sejlede hen.
Det var en fantastisk tur..
Igår var der store bølger og jeg mener kæmpe!!
vi blev udenfor på båden fordi tingene fløj rundt inde i båden.. Det var rigtig sjovt.
Da vi ankom gik mig og Clara så rundt i butikkerne, fandt den fedeste butik. Alting var dog møg dyrt derinde. Vi var ude at spise på en lækker restaurant... Deres potioner er vildt store, fik nærmest dårlig samvittighed over ikke at spise op. Men kunne ik få mig selv til at spise mere... ALTING ER STØRRE HER!

Vores naboer havde så valgt at de skulle være rigtig fulde .. De var teenage fulde og dansede rundt, en af dem var ved at falde i vandet.... Har ik set noget så sjovt længe...
Fandt så ud af at Greenport er lige ved siden af The Hampton - synes jeg var ret sejt. men fik desværre ikke set de store huse der lå der.

Idag sov vi længe da jeg virkelig trængte til det! Vi vågnede først da de tændte båden fordi vi skulle til at vænne snuden hjemad... Vi stod op og lidt efter en time stoppede vi båden så vi kunne hoppe i vandet. Virkelig lækkert !! Jeg styrede båden, hvilket var sværer end jeg troede :).. idag var der ik lige så mange bølger..
Men har haft en fantastisk tur og har i det hele taget haft en fantastisk weekend.. Min hjemve var begyndt at gå væk og tænkte ik så meget over det. lige indtil jeg kom hjem idag. var lige ved at græde... Besluttede mig så for at jeg ville ringe til min mor, vil også ha snakket med min far men klokken var 9 her da jeg sluttede min samtale med min mor, dvs 3 om natten derhjemme... men der var nogen ting der skulle ordnes. håber jeg kan få fat på min far den her uge!!
Jeg begyndte at græde da jeg snakkede med min mor og endnu mere efter... kunne ik tænke positivt den her gang.. men det er okay at være ked af det!! alt ordner sig snart....

Fik lavet stort set alle mine lektier og er klar til endnu en dag i skolen imorgen. Jeg kan godt lide at være i skolen.. Skal bare ha snakket med min vejleder om at have ændret en af mine klasser. Håber jeg så jeg kan få gjort så bliver det hele nok lidt lettere...
Vi har en fodboldkamp imorgen - og skippede træning idag, da vi først kom hjem klokken seks her til aften og det var der vores træning var. Det var rart med to dages pause, kan føle mine ben igen..
Er klar til endnu en uge - og håber jeg får lavet nogle planer med nogle af pigerne og de åbner lidt op...

Det skal lige siges at jeg læser alle mails både på facebook og på min mail .. Jeg elsker at få dem og bliv endelig ved med at sende. Jeg bliver glad hver gang jeg får en mail.. Men hvis jeg ikke svarer er det altså ik fordi jeg ik læser dem eller ik vil snakke med jer. I skal nok få et svar for mig, der går måske bare nogle dage ind i mellem :-)...

Mit værelse roder  & jeg kan ik komme igang med min biologi rapport... så ja - jeg er stadig mig selv har ik ændret mig på de to punkter...

No comments:

Post a Comment